Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:Jamen det er da godt, at I er så fortrøstningsfulde ift de 2 unge gutter.

Imo er der dog ingen af de 2, der besider netop de kvaliteter som de jong. Ift 1 holds bold, er de også et godt stykke, fra en Barca start 11'er

Jeg græder gerne snot.
Altså hvis man nu skal være helt ærlig så er der vel også et stykke fra de jong op til rabiot? Kun 2 år ældre men har spillet på et højere niveau siden han var 17...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:Puig bliver bedre end De’erne.

Jeg håber det rigtig rigtig meget :cool:

Men håb og drømme, vinder ikke titler..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:Jamen det er da godt, at I er så fortrøstningsfulde ift de 2 unge gutter.

Imo er der dog ingen af de 2, der besider netop de kvaliteter som de jong. Ift 1 holds bold, er de også et godt stykke, fra en Barca start 11'er

Jeg græder gerne snot.
Altså hvis man nu skal være helt ærlig så er der vel også et stykke fra de jong op til rabiot? Kun 2 år ældre men har spillet på et højere niveau siden han var 17...
Jeg ved selvfølgelig absolut ikke mere end I gør, men det jeg har set af (og hørt om) de Jong, giver mig større forhåbninger om en reel fremtidig verdensklasse spiller end vedr Rabiot.

Vi ved jo heller ikke om Alena bliver en dos Santos eller Puig bliver en Cuenca/Tello..men.vi kan have vores ideer og meninger. Længere kommer vi nok ik pt!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

det er hverken første eller sidste gang, vi går glip af en spiller.
Der dukker sgu altid en ny op, især talenter, uagtet om ham her bliver stor eller ej.

Vi har verdens største eller næststørste lønbudget, der skal han passe ind.
Om han er grådig, bange for konkurrencen eller begge dele er ligegyldigt, for hans valg viser i så fald han passer bedre til PSG end Barca.
Arthurs valg, talent og spil har vist sig som et perfekt match indtil nu. Vidal har boostet vores energi, men er selfølgelig en kortsigtet løsning.

Har kun set Puig kort men virker spændende. Alena kan jeg super godt lide, for han oser af Barca i sit spil.
Hvis de failer og Oriel Busquets heller ikke duer, så er der en ny hyped knægt, så snart De Jong transferen er gået igennem, som vi kan (over)byde på.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

More Frenkie de Jong news in the Spanish media:

Mundo Deportivo now reporting that a large delegation from Barcelona arrived in Amsterdam yesterday to speak with the Ajax midfielder and his agent to try and convince him to join Barcelona. However, they left with little optimism
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Så er der altså heller ikke mere at gøre. Godt forsøg men lad os komme videre. Der er andre positioner der skal ses på...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Men hvordan finder PSG konstant midler til at overtrumfe alle!!!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Hvordan kan nogen spillere tro på PSG projektet, det er det jeg undrer mig mest over. Hvordan kan de lade sig drage af et hold, der konstant er i medierne for brud på FFP, og et hold der indtil nu og med de spillere de har ikke har gjort det store væsen af sig i Europa.

Hvordan kan man som ung spiller, tænke PSG fremfor, Barca, Juve, Real, UTD... osv.

Jeg forstår det ikke, er det virkelig kun, penge, penge, penge. Du er ung, du har mindst 15 år foran dig, er du god som du er, så bliver du så rig at du skider penge dagligt. Slap nu lidt af! Argh!
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:Men hvordan finder PSG konstant midler til at overtrumfe alle!!!
Er det ikke noget med, at de bruger selskaberne i emiraterne til at "betale" for spilleren.
Eksempelvis kan Neymars løn blive betalt 30% af PSG og 70% af et virksomhederne i Emiraterne, som har nogle forskellige "aftaler"/sponsorer med spillerne. Mon ikke, at de får det på en eller anden form som der heller ikke bliver betalt skat af.
Senest rettet af Norbit søn jan 20, 2019 6:55 pm, rettet i alt 1 gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
Antimadridista skrev:Men hvordan finder PSG konstant midler til at overtrumfe alle!!!
Er det ikke noget med, at de bruger selvskaberne i emiraterne til at "betale" for spilleren.
Eksempelvis kan Neymars løn blive betalt 30% af PSG og 70% af et virksomhederne i Emiraterne, som har nogle forskellige "aftaler"/sponsorer med spillerne. Mon ikke, at de får det på en eller anden form som der heller ikke bliver betalt skat af.

Jo jo. Men altså, det må UEFA jo kunne finde ud af at kigge på. Der må sku være nogle regler der gør, at man ikke kan omgå det så let og så meget.

Kan næsten kun tro, at UEFA har snabelen nede i noget grums, hvis ikke PSG bliver stoppet i det her!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
Norbit skrev:
Antimadridista skrev:Men hvordan finder PSG konstant midler til at overtrumfe alle!!!
Er det ikke noget med, at de bruger selvskaberne i emiraterne til at "betale" for spilleren.
Eksempelvis kan Neymars løn blive betalt 30% af PSG og 70% af et virksomhederne i Emiraterne, som har nogle forskellige "aftaler"/sponsorer med spillerne. Mon ikke, at de får det på en eller anden form som der heller ikke bliver betalt skat af.

Jo jo. Men altså, det må UEFA jo kunne finde ud af at kigge på. Der må sku være nogle regler der gør, at man ikke kan omgå det så let og så meget.

Kan næsten kun tro, at UEFA har snabelen nede i noget grums, hvis ikke PSG bliver stoppet i det her!
Kan man tro andet? :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Piatek angiveligt på vej til AC Milan som erstatning for Higuan som skulle ryge til Chelsea. 19 mål i 21 kampe for Piatek er også et imponerende efterår!

Ryger Higuain til Chelsea, øger det vel muligheden for, at Morata skulle komme til os. Kan vi få ham på en lejeaftale syntes jeg egentlig det vil være rigtig fint. Han er en fin all-round målscorer, som særligt i Real gjorde det godt som super-sub. Efter det halve år på leje kan man så vurdere om det skal være en fast aftale eller ej.

Kan ikke forstå den store skepsis i mod ham? Ja, han er tidligere Real spiller, men det burde da gøre mere ondt på dem end på os, at han skifter til os ;-)
Rey Abi!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

!Option skrev:Piatek angiveligt på vej til AC Milan som erstatning for Higuan som skulle ryge til Chelsea. 19 mål i 21 kampe for Piatek er også et imponerende efterår!

Ryger Higuain til Chelsea, øger det vel muligheden for, at Morata skulle komme til os. Kan vi få ham på en lejeaftale syntes jeg egentlig det vil være rigtig fint. Han er en fin all-round målscorer, som særligt i Real gjorde det godt som super-sub. Efter det halve år på leje kan man så vurdere om det skal være en fast aftale eller ej.

Kan ikke forstå den store skepsis i mod ham? Ja, han er tidligere Real spiller, men det burde da gøre mere ondt på dem end på os, at han skifter til os ;-)
Er Morata til Atletico ikke mere eller mindre (hvis ikke 100%) bekræftet?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

kklaus skrev:
!Option skrev:Piatek angiveligt på vej til AC Milan som erstatning for Higuan som skulle ryge til Chelsea. 19 mål i 21 kampe for Piatek er også et imponerende efterår!

Ryger Higuain til Chelsea, øger det vel muligheden for, at Morata skulle komme til os. Kan vi få ham på en lejeaftale syntes jeg egentlig det vil være rigtig fint. Han er en fin all-round målscorer, som særligt i Real gjorde det godt som super-sub. Efter det halve år på leje kan man så vurdere om det skal være en fast aftale eller ej.

Kan ikke forstå den store skepsis i mod ham? Ja, han er tidligere Real spiller, men det burde da gøre mere ondt på dem end på os, at han skifter til os ;-)
Er Morata til Atletico ikke mere eller mindre (hvis ikke 100%) bekræftet?
Det kan sagtens være? Jeg havde godt nok hørt rygterne, men hvis den er lukket er det ihvertfald gået min næse forbi :smile:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[
@DiMarzio - Kevin Prince Boateng to FC Barcelona. More updates to come soon.
Wtf
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster