Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Hvem vi køber afhænger jo i høj grad af om Frenkie bliver eller skal videre. Ift. Den åbenlyse kvalitet han har, den løn han får og den pris vi kan få for ham gør at det for mig er 50/50
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
søn nov 13, 2022 4:20 pm
Hvem vi køber afhænger jo i høj grad af om Frenkie bliver eller skal videre. Ift. Den åbenlyse kvalitet han har, den løn han får og den pris vi kan få for ham gør at det for mig er 50/50
Hvis han ikke går ned i løn, så skal han 100% sælges. Vi kan ikke have folk rendende med lønninger 200-300 % over de andre i truppen. Det er ikke i orden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Hvis rygterne om 22 mill for Kessie er sande så synes jeg da man burde slå til ! Synes i ikke ?


Jeg tror bestemt ikke det er umuligt at han kan blive en ganske god rotationsspiller, men han vil jo aldrig blive en fast starter!


Er der forresten ikke noget med at man ikke må sælge free transfers for hurtigt?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Magnus Frost skrev:
man nov 14, 2022 1:19 pm
Hvis rygterne om 22 mill for Kessie er sande så synes jeg da man burde slå til ! Synes i ikke ?


Jeg tror bestemt ikke det er umuligt at han kan blive en ganske god rotationsspiller, men han vil jo aldrig blive en fast starter!


Er der forresten ikke noget med at man ikke må sælge free transfers for hurtigt?
Jeg kan så godt li ideen om Kessie. Jeg er bare i tvivl om han nogensinde kommer til at passe ind. Tvivler dog på at man kan finde en erstatning for 22 mio, så det skal være ham selv der vil væk.

Har aldrig hørt at der skulle være begrænsninger for at sælge frie transfers.

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Jeg tænker iøvrigt det er til januar vi skal slå til og købe CR7. Han må være billig/gratis efter interviewet hvor han sviner United til.
Det vil helt sikkert også ruske godt op i alle de andre spillere, når han gør opmærksom på de bare er misundelige på ham fordi han er pænere end dem.
#ironikanforekomme

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
man nov 14, 2022 2:40 pm
Jeg tænker iøvrigt det er til januar vi skal slå til og købe CR7. Han må være billig/gratis efter interviewet hvor han sviner United til.
Det vil helt sikkert også ruske godt op i alle de andre spillere, når han gør opmærksom på de bare er misundelige på ham fordi han er pænere end dem.
#ironikanforekomme
Puha den mand er indbegrebet af uden klasse og bare total skændsel. Det bekymrer mig virkelig, hvordan han er blevet idoliseret på den måde som han er. For mig er hans besættelse af sig selv og sit image på højde med Putin og Donald Trump. Jeg siger ikke han er lige så slem, men han har bare træk i den boldgade. Perez havde ret i at han er en syg mand, det er simpelthen ikke normalt at have det ego.

Jeg håber inderligt at RM køber ham, eller Chelsea, da det ville være enden på de to klubber. Hold nu fast hvor er han færdig, og han har gjort et alt for stort postyr ud af det. Forfærdeligt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Jeg har intet imod Kessie, synes han har gjort det stabilt, men igen, er ikke en kommende starter. God rotationspiller, ja. Hvis man kunne få penge for ham og hente Nico tilbage som kunne overtage den rolle, ville det da være en økonomisk fordel.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9249
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stem ... nduet.html

I øvrigt imponerende som en vis Bruger, har hacket denne afstemning :razz:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tirs nov 15, 2022 2:55 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stem ... nduet.html

I øvrigt imponerende som en vis Bruger, har hacket denne afstemning :razz:
Er det rigtigt?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
tirs nov 15, 2022 3:55 pm
Antimadridista skrev:
tirs nov 15, 2022 2:55 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stem ... nduet.html

I øvrigt imponerende som en vis Bruger, har hacket denne afstemning :razz:
Er det rigtigt?
Altså jeg stemte også på højre back. Så helt hacket har barca80(jeg antager det var ham) vel ikke. Tænker forumfolkene da umiddelbart en anden position?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
tirs nov 15, 2022 7:02 pm
Isageren skrev:
tirs nov 15, 2022 3:55 pm
Antimadridista skrev:
tirs nov 15, 2022 2:55 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stem ... nduet.html

I øvrigt imponerende som en vis Bruger, har hacket denne afstemning :razz:
Er det rigtigt?
Altså jeg stemte også på højre back. Så helt hacket har barca80(jeg antager det var ham) vel ikke. Tænker forumfolkene da umiddelbart en anden position?
Jeg stemte DM. Busi koster hver kamp, og nu hvor Araújo, AC, Roberto (der har spillet rigtig godt) og Kounde er tilbage efter VM, så ser jeg ikke HB som værende mere vigtig end at forstærke midtbanen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9249
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
tirs nov 15, 2022 7:02 pm
Isageren skrev:
tirs nov 15, 2022 3:55 pm
Antimadridista skrev:
tirs nov 15, 2022 2:55 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stem ... nduet.html

I øvrigt imponerende som en vis Bruger, har hacket denne afstemning :razz:
Er det rigtigt?
Altså jeg stemte også på højre back. Så helt hacket har barca80(jeg antager det var ham) vel ikke. Tænker forumfolkene da umiddelbart en anden position?
Der var en vis mængde sarkasme i mit indlæg… ;-) Vi ER nemlig mange der ønsker forstærkning der.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Hvis man vil spille som tidligere giver det jo rigtig god mening, men jeg synes en anden tilgang hvor man har Koundé som HB, AC som HCB og Araujo som VCB og så Balde som den offensive VB. Det vil jeg gerne se!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Magnus Frost skrev:
ons nov 16, 2022 12:42 am
Hvis man vil spille som tidligere giver det jo rigtig god mening, men jeg synes en anden tilgang hvor man har Koundé som HB, AC som HCB og Araujo som VCB og så Balde som den offensive VB. Det vil jeg gerne se!
Ja den forsvarsopstilling er fin de næste 5 år eller så længe kounde gider spille Hb.

Problemerne på dm mener jeg bør forsøges at løse med de jong og så er Gavi og Pedri heldigvis meget arbejdsomme og rimelige i deres defensiv. Man finder ikke en ny bussi. Jeg kan ikke se nogen på markedet som er realistiske at købe og som giver en sikkerhed på dm lige nu.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

DrGink skrev:
ons nov 16, 2022 11:00 am
Magnus Frost skrev:
ons nov 16, 2022 12:42 am
Hvis man vil spille som tidligere giver det jo rigtig god mening, men jeg synes en anden tilgang hvor man har Koundé som HB, AC som HCB og Araujo som VCB og så Balde som den offensive VB. Det vil jeg gerne se!
Ja den forsvarsopstilling er fin de næste 5 år eller så længe kounde gider spille Hb.

Problemerne på dm mener jeg bør forsøges at løse med de jong og så er Gavi og Pedri heldigvis meget arbejdsomme og rimelige i deres defensiv. Man finder ikke en ny bussi. Jeg kan ikke se nogen på markedet som er realistiske at købe og som giver en sikkerhed på dm lige nu.

Altså jeg gider heller ikke altid at feje når jeg er på arbejde, men hvis det er nødvendigt mens jeg er på arbejde så skal jeg selvfølgelig det...


Jeg er helt enig i Pedri og Gavis defensive arbejde er rigtig godt ( og jo formentlig bare bliver bedre som de bliver ældre) jeg synes også Frenkie er rigtig god, jeg tror aldrig han kommer til at være så fejlfri som man kunne ønske, ( læs: Busi det meste af hans karriere ;-) ) men med AC, Araujo og Koundé i forsvaret så skal det sgu nok gå, formentlig endda også mod de allerbedste!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 57 gæster