Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er åbenbart gået op for ham at Messi ikke kommer til psg (han bliver i Barca). Derfor vil han tilbage og hans “følge” har taget kontakt til laporta. Han har ligeledes stoppet forhandlingerne om en ny kontrakt.

Hvordan en transfer kunne se ud har jeg ingen anelse om. Men altså han er også konstant skadet så hvorfor man skulle gøre det ved jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg er også færdig med den føljeton. I 19 var det muligt. Ikke mere.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør apr 03, 2021 10:53 pm
Det er åbenbart gået op for ham at Messi ikke kommer til psg (han bliver i Barca). Derfor vil han tilbage og hans “følge” har taget kontakt til laporta. Han har ligeledes stoppet forhandlingerne om en ny kontrakt.

Hvordan en transfer kunne se ud har jeg ingen anelse om. Men altså han er også konstant skadet så hvorfor man skulle gøre det ved jeg ikke.
Crazy times...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ney troller PSG og Barca. Måske er han sur over et eller andet igen i Paris. Måske kontraktforhandlinger?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Eller er det medierne, der sælger aviserne på de der “troværdige” rygter.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men altså, det kunne være surrealistisk, hvis man ender med Ney efter sommer. Laportas Ronni signing. Ud af det blå.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:
lør apr 03, 2021 11:01 pm
Men altså, det kunne være surrealistisk, hvis man ender med Ney efter sommer. Laportas Ronni signing. Ud af det blå.
Laporta signer Ney og Haaland.

Se dét ville være en granvoksen kanin at flå op ad hatten

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
søn apr 04, 2021 12:08 am
Kubala skrev:
lør apr 03, 2021 11:01 pm
Men altså, det kunne være surrealistisk, hvis man ender med Ney efter sommer. Laportas Ronni signing. Ud af det blå.
Laporta signer Ney og Haaland.

Se dét ville være en granvoksen kanin at flå op ad hatten
Jep, det vil være fuldstændig vanvittigt. Men altså, der er bare så mange rygter efterhånden. Så er det Haaland. Så er det Ney. Så er det Knud. Sommeren skal nok blive sjov.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og jeg må ærligt indrømme, at jeg er ved at være træt af Ney rygterne. Det har stået på siden skiftet. Måske var muligheden der i 19, men Barto ville noget andet. Jeg tror ikke, at muligheden er der mere.

Og skaderne er rimelig bekymrende ift. Ney. Derudover kan jeg slet ikke få øje på planen med et køb af ham? Skal han gå over i en angriberrolle? Eller kant? Det vil være forvirrende.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Piquenbauer, jeg er helt på linie med, at det er det samme som Laporta(Font) prædiker, men grundlaget for den her debat et jo, at et milliard køb ikke er praktisering af den prædiken.

Det var helt overlagt, jeg brugte dig selv som kilde mht de 350 mill. For det der “estimat” de ligger for dagen er noget suspekt. Nu siger du, at det er inkl et Halland køb, sidst jeg fik de 350 smidt i hovedet var det inkl et eller to års Messi løn.
Blandt de mange tal der florerer kan jeg se ESPN skrevet for en måned siden, at vi skylder lige over 1,1 milliard euro. Over 700 mil er kortsigtet og 266 skal betales til sommer. Dertil fosser pengene stadig ud, så det skulle bliver over 300 til sommer.
Om det er pga spank lovgivning eller fordi vi er en forening ved jeg ikke, men konkrete nøgle tal er ikke sådan lige at få. Derfor kan det reelle tal være hvad som helst, men dejligt de allerede er ved at sminke.

Nu var det et eksempel på konsekvenserne gælden. Om det er 200 eller 400 er ikke det primære.
Det primære er, at vi vi skal kunne handle næste transfer vindue også, og at det her har store konsekvenser hvert år i mange år.

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være for forsigtig med at gamble med fremtiden, når vi er midt i at redde os selv fra konkurs. Så kan vi diskutere længe om det er en sikker investering, men når vi ikke har ressourcerne er den jo stadig en tikkende bombe.
Der jo iøvrigt intet i vores fremtidige indtægt eller klub status, der står og falder med om vi køber Haaland eller et andet milliard køb i år.
Hvis vi derimod igen ikke kan betale løn, så tror jeg mere det begynder at halte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er alt for spekulativt det her. Der er simpelthen ikke nok info at arbejde med. Vi er begge enige i den grundlæggende plan og så må vi se hvad der sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Altså der ikke noget spekulativt i gældens generelle påvirkning af driften. Ej heller, at omfanget af dette katastrofe år har store konsekvenser på langt samt kort sigt, og at vores nuværende håndtering er essentiel for vores fremtid. Det er helt basal økonomi.
Uagtet man forsøger at sminke det exacte beløb.

Er da for vidt glad for vi er enige i, at man bør følge de oprindelige Font planer.
Planer er jo bare ubrugelige, eller har i dette tilfælde måske bare været valgflæsk, hvis man kaster dem over højre skulder ved først givne lejlighed.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er spekulativt fordi du ingen anelse har om de aftaler man er ved at lave/kommer frem til. Du ved heller ikke eksakt hvor meget dette år reelt har påvirket os og kommer til at gøre det fremadrettet. Der er utallige skriverier i medierne men som du selv påpeger så er det svært at få fat i de flere nøgletal. Du ved ikke om der bliver sminket...

Gæld er jo feks i sig selv ikke det store problem og hvis laporta kan redegøre for sine planer på en fornuftig måde for kreditorerne så er det ikke til at sige om de mener et køb ville være ligeså idiotisk som du gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça want to renew Dembélé's contract but know that other clubs are tempting to sign him.

Manchester United and Juventus have already contacted his agent.

[Mundo Deportivo]
Det bliver et spændende transfervindue.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Erling Haaland will completely discard the possibility of going to Barça if Messi were to leave the club this summer. He wants to play with Leo for a few years, that is his dream.

[Via: RAC1]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster