Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis vi sælger Auba og får Alonso, så er Albas exit fuldstændig essentielt, ellers er det totalt hul i hovedet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 1:32 pm
Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 12:08 pm
Ah så er det sådan en “I told you so” du er ude i. Haha!

Ja men selvfølgelig skal de ikke have sådan en løn og jeg ville ønske de, som de jong, havde muligheden for at smutte.
Selvfølgelig, du underminerede totalt det jeg sagde, og nu har du det så sort på hvidt fra dit eget argument. Havde du troet at jeg ville forbigå det?
Jeg underminerede ikke noget som helst. Jeg bad om kilder og det eneste du kom med var “twitter og barcaguruer”.

Jeg er aldrig lukket for mere info men når jeg ikke får den så kan jeg ikke forholde mig til det. Capology er ikke et argument - det er en kilde til data. En kilde jeg “har fået” fra barca80 for at det ikke skal være løgn. Det var hele pointen - kom med din data.

Men nej isageren. Du virker ikke som typen der ser bort fra den slags “muligheder”.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 1:39 pm
Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 1:32 pm
Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 12:08 pm
Ah så er det sådan en “I told you so” du er ude i. Haha!

Ja men selvfølgelig skal de ikke have sådan en løn og jeg ville ønske de, som de jong, havde muligheden for at smutte.
Selvfølgelig, du underminerede totalt det jeg sagde, og nu har du det så sort på hvidt fra dit eget argument. Havde du troet at jeg ville forbigå det?
Jeg underminerede ikke noget som helst. Jeg bad om kilder og det eneste du kom med var “twitter og barcaguruer”.

Jeg er aldrig lukket for mere info men når jeg ikke får den så kan jeg ikke forholde mig til det. Capology er ikke et argument - det er en kilde til data. En kilde jeg “har fået” fra barca80 for at det ikke skal være løgn. Det var hele pointen - kom med din data.

Men nej isageren. Du virker ikke som typen der ser bort fra den slags “muligheder”.
Fair, man misforstår hinanden når man kun kan læse tingene på skrift. Jeg antog det som om du havde en agenda og derfor var urokkelig, derfor ville jeg gerne bevise for dig at jeg talte sandt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen agenda når det kommer til lønninger. Hele min pointe var at det var vanvittigt at betale 700000 til en spiller pr uge når denne ikke bidrager og er reserve. Om det er de Jong eller pique er komplet lige meget. Det er sindssygt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Agreement in principle b/w Barça and Chelsea over transfer of Aubameyang for €14M + Marcos Alonso. [@FabrizioRomano]
Hmm… Jeg forstår ikke Alonso nu hvor vi ikke kommer af med Alba.

Og er det bare mig eller lugter det af at man vil lave en stor handel?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 1:49 pm
JUST IN: Agreement in principle b/w Barça and Chelsea over transfer of Aubameyang for €14M + Marcos Alonso. [@FabrizioRomano]
Hmm… Jeg forstår ikke Alonso nu hvor vi ikke kommer af med Alba.

Og er det bare mig eller lugter det af at man vil lave en stor handel?
Jo, men hvor? Vi har 6 angriber, 6 midtbanespiller, 5 CB’s, 3 VB’s og 2 HB’s. Der er ikke plads. Det skulle være hvis Memphis skifter til United.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror Pjanic og depay bliver sendt videre og man henter Silva.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 2:02 pm
Jeg tror Pjanic og depay bliver sendt videre og man henter Silva.
Jeg har bare ikke set nogen Pjanic rygter, og derudover har Silva udtalt at han bliver i City. Jeg ville personligt beholde Memphis, og så gøre alt for at få Alba afsted.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 1:59 pm
Piquénbauer skrev:
tors sep 01, 2022 1:49 pm
JUST IN: Agreement in principle b/w Barça and Chelsea over transfer of Aubameyang for €14M + Marcos Alonso. [@FabrizioRomano]
Hmm… Jeg forstår ikke Alonso nu hvor vi ikke kommer af med Alba.

Og er det bare mig eller lugter det af at man vil lave en stor handel?
Jo, men hvor? Vi har 6 angriber, 6 midtbanespiller, 5 CB’s, 3 VB’s og 2 HB’s. Der er ikke plads. Det skulle være hvis Memphis skifter til United.
Top arbejde i dag fra ledelsen vil være:

Alba til Inter (eller andet?) hvor de minimum betaler løn

At Kounde prioriteres som hb, hvis Bellerin hentes og selvfølgelig medregnet at Dest smutter.

At Pjanic, Auba (som vel er sikker) og Depay smutter. Lewan tager 85-90% af alle minutter, så reserve kan findes indenfor den offensive del af truppen. Bliver Lewan skadet, er det selvfølgelig problematisk.!

At Bernardo hentes til helst højest ca 75m€. Tror han vil blive en gigantisk succes. Motiveret, enormt alsidig og intelligent, modsat Cou (og Demb..)

Puyols_garn
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Synes den potentielle tilgang af Bellerín lyder meget mystisk. Ikke nødvendigvis p.g.a hans niveau (som jeg ikke aner hvor er i øjeblikket), men mere på grund af hans profil.

Jeg husker ham (tilbage fra dengang hvor han spillede fast i Arsenal) som en eksplosiv wing-back hvis stærkeste force var hans fart og evne til at bombe op og ned ad kanten. Det er jo overhovedet ikke den type af spiller som har været rygtet til HB positionen hidtil, eller den type som Xavi har foretrukket til kampene. Sådan som jeg ser på tingene, så virker det til Xavi foretrækker en traditionel wingback med primært offensive forcer på VB (Alba, Balde, og nu måske Alonso), og omvendt en pres-resistent, primært defensiv spiller med nogle kvaliteter i pasningsspillet på højre-backen.

Det billede tegner sig både når man ser på hvem der får spilletid i kampene (Kounde og Araujo fremfor Dest og Roberto på HB), og når man ser på hvem der har været rygtet til klubben (Offensive wingbacks som Galán, Gaya og Alonso til VB, og primært defensive spillere som Foyth og Azpi til HB).

For mig lugter det lidt af, at man har opgivet at hente en spiller der kan forstærke start-elleveren på HB efter Foyth handlen ikke blev til noget. Mon ikke Xavi pønser på at bruge Kounde (Ojalá :grin: ) eller Araujo som førstevalg på HB, med Bellerín som reserve der kan bidrage med noget andet. Samtidig må det også betyde, at Xavi ikke har den store tillid til, at Roberto kan gøre sig gældende som backup på HB i denne sæson.

Har det faktisk fint med man ikke går ud og bruger store penge på en HB nu her, for jeg tror egentlig vi har en fremragende kandidat til den rolle i truppen allerede med tilgangen af Kounde. Det ville også give plads til, at García kan spille ved siden af Araujo centralt, hvilket jeg håber er en konstellation vi kommer til at se mere til i denne sæson.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Nu ser Depay også ud til at skifte. Fint. Så må vi håbe på en stor sæson fra Ferran og at Ansu og Demb ikke bliver skadet. Ilias har nu også flere muligheder. Jeg ville nu stadig hente en backup 9’er ala LDJ. Hvis Pjanic bliver solgt, så ville jeg hente Bernardo. I tilfælde af skader kan han jo også spille på kanten.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Depay hvortil?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors sep 01, 2022 3:02 pm
Depay hvortil?
Chelsea eller United.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Puyols_garn
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

I forlængelse af min tidligere post, så lyder det ikke til Bellerín for alvor passer på den profil Xavi leder efter. Synes det er lidt sært.. Det må virkelig betyde man ikke har tillid til Roberto som 2/3 valg, hvis man vælger at hente en spiller der formentlig er langt fra tidligere niveau, som desuden ikke helt passer på den profil man leder efter til systemet.

Senest rettet af Puyols_garn tors sep 01, 2022 3:46 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 3:08 pm
Antimadridista skrev:
tors sep 01, 2022 3:02 pm
Depay hvortil?
Chelsea eller United.
Chelsea igen… :?:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster