Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Drake skrev:Han rammer sku plet her synes jeg, der små sku gøres noget ved vores inkompetente ledelse, og få købt nogle ordenlige spillere, IKKE F..king Paulinho!

phpBB [video]
Og i morgen vinder vi El Clasico og så er der måske ro på igen? Måske man skulle se dette som en mulighed for at give de unge chancen? Jeg vil hvert fald hellere have 0 spillere end at vi køber Coutinho + Paulinho eller Dembele + Paulinho. Det siger meget om den modstand der er til Paulinho.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af whidgee »

Drake skrev:Han rammer sku plet her synes jeg, der små sku gøres noget ved vores inkompetente ledelse, og få købt nogle ordenlige spillere, IKKE F..king Paulinho!

phpBB [video]
Barca vinder Supercuppen, sælger Arda Turan og Douglas, køber Coutinho og Dembele, og så er alle glade igen. Alt for tidligt at lave sådan en video

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barca taber klart supercuppen, Paulinho præsenteres mandag, Dembele og Coutinho handlene går i vasken... vi ender på 3. Pladsen i ligaen og bliver slået ud af CHL i kvartfinalen med PSG efter en super præstation af Neymar.

Men vi vinder CDR...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogen der er faldet over noget der gør Paulinho handlen mere troværdig end "dembele flyver til barca" eller "coutinho handlen er officiel om et par timer"?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Der bliver nævnt på Twitter at den bliver bekræftet af flere Brasilianske kilder også. Og at Corinthians får en bonus for det.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm det må jeg lige finde...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Manden bliver vores 4. dyreste indkøb ever.. Og det forventes at blive officielt indenfor de næste par dage. Fucking just kill me already.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Manden bliver vores 4. dyreste indkøb ever.. Og det forventes at blive officielt indenfor de næste par dage. Fucking just kill me already.
Man skal ikke tage sorgerne på forskud. Vi har en ledelse der igennem årene har bevist, at de har haft en plan med indkøbene, selvom det har set dumt ud på afstand. Jeg er i hvert fald helt tryg ved deres beslutninger, da de historisk set har sat sig ind i tingene, gjort deres forarbejde og udvist den fornødne omhu.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Aaarrrhhhh....

Jeg kaster blot 'et af et par rigtige dårlige beslutninger:

Verm...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

SpillerSomMESSI skrev:Aaarrrhhhh....

Jeg kaster blot 'et af et par rigtige dårlige beslutninger:

Verm...
Det er faktisk hele to gode beslutninger af ledelsen:
1) selve købet af Vermaelen.
2) at vi har beholdt ham.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Tello skrev:Manden bliver vores 4. dyreste indkøb ever.. Og det forventes at blive officielt indenfor de næste par dage. Fucking just kill me already.
Man skal ikke tage sorgerne på forskud. Vi har en ledelse der igennem årene har bevist, at de har haft en plan med indkøbene, selvom det har set dumt ud på afstand. Jeg er i hvert fald helt tryg ved deres beslutninger, da de historisk set har sat sig ind i tingene, gjort deres forarbejde og udvist den fornødne omhu.
The sarcasm is strong in this one ....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Messi må virkelig være en træt mand. Han går ind i de afgørende sæsoner i hans karriere, og burde have en stærk konkurrencedygtig trup at samarbejde med.
Og faktum er, at Paulinho ligner første forstærkning, som tager næsten halvdelen af det oprindelige budget.
For en 29 årig brasilianer, som skal optage en plads vi har rigeligt bemanding til.

Sådan en transfer kan seriøst ødelægge hele mit syn sæsonen.
Det virker som om man er i total vildrede og bare køber ham for at købe!

Som jeg har nævnt før, så er det en ny Turan, altså en afdanket spiller, som koster ALT for meget (tænker at Atletico den dag idag stadig griner over den handel!), og som optager plads for yngre folk, som vi har brug for udvikler sig til fremtiden.

Og om et eller to år, så står vi med spilleren, som selvfølgelig har skrevet en lang kontrakt, som ikke kan bruges og som ikke har nogen værdi.
Fuldstændig som vi ser med Vermaelen og Turan nu. Begge til al for høj løn og som klubbernes kun overtager, hvis kræver nærmest ingenting i transfer, og supplerer til den nye løn.

Man bliver seriøst så træt - håber virkelig den bruges som en form for afledning - for ellers beviser ledelsen at de overhovedet ikke har styr på markedets mekanismer endnu engang..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Valverde: "The players linked with the club in the press are not my requests. We will see who comes."
Ved nogen om det er en fejl i oversaettelsen, eller sagde han virkelig det her? Det skulle vaere i forlaengelse af spoergsmaal omkring Paulinho ankomst.

Det er katastrofe hvis det passer. Det sidste vi har brug for er, at ledelsen og traeneren er uenige omkring holdets opsaetning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det behøver de ikke være? Det kan jo være at valverde udvælger en bestemt profil og så er det op til ledelsen at finde spilleren der passer til profilen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster