Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
tors jan 19, 2023 11:44 am
Der er en del af Laportas ny lønpolitik. De unge talenter der komme op nedefra ikke skal være lønførende (f.eks. Riqui Puig eller Ilaix Moriba).

I sommer '21, var der 2-3 kontrakter der ikke blevt automatisk forlænget, men istedet udløb og genforhandler, bl.a Mingueza og Jandro?

Og sidste sommer var det en 4-5 stk der gik videre på en fri transfer Jandro. Jeg ser det også som en ny sports politik, at Barça Athletic ikke skal fyldes med spiller på 22 år men snarre 18-19 årige

Og ja, det er også en del af FFP, hele La Masia tæller med som sportslig omkostning. Vi gør det jo for at skabe spillere til første holdet.
Problemet er vel også, at man ikke bare kan forlænge dem til en lav mindsteløn, et nøk over deres ungdomskontrakter. De ønsker vel et vist antal cifre på den kontrakt, hvor meget har jeg ingen ide om, men i nuværende situation, investerer man sikkert kun i folk man har virkelig høje forhåbninger om.

hackmann
Indlæg: 379
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Isageren skrev:
ons jan 18, 2023 10:44 pm
hackmann skrev:
ons jan 18, 2023 10:32 pm
Jeg håber vi bruger pengene på spillere vi allerede har: Araujo, Gavi, Peña, Balde. De der forlængelser må gerne træde i kraft snart
Tror du ikke at der er en plan eller styr på det, siden de tager det så let?
Jeg er sikker på de selv syntes de har en plan. Jeg er bange for det er noget jeg vil betragte som fugle på taget. De kender deadline: 30 juni '23.

Og hvad er alternativet? I har varet over det de sidste par uger, der findes ikke noget derud der vil forstærke holdet lige her og nu.

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Grunden til de ikke er forlænget er vel højst sandsynligt, den samme som med Gavi, Balde og de andre.
At vi bruger vores penge, nærmest før vi går dem, på transfer markedet, så vi altid har dyre folk som Ferran Torres og Raphinha på bænken.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
tors jan 19, 2023 2:09 pm
Grunden til de ikke er forlænget er vel højst sandsynligt, den samme som med Gavi, Balde og de andre.
At vi bruger vores penge, nærmest før vi går dem, på transfer markedet, så vi altid har dyre folk som Ferran Torres og Raphinha på bænken.
Indirekte har det nok en del at sige. Man skal huske, hverken Ajaujo, Gvai, Peña, Torre eller Balde er registret på førsteholdet endnu og dermed belaster de b-holdets budgetter(Gavi er vidst stadig registret på u-19!!). Det kan være grunden til, der ikke er råd til at lave kontrakt forlængelser med b-holds spilerne. Hvis man får Peña og Gavi registreret, som det ser ud til lige nu, efter Memphis´ afgang, så kan det være, der bliver frigivet nogle midler til at forlænge med 2-3 stykker dernede.

Indlægget her står helt for egen regning ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7159
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

JUST IN: FC Barcelona have completed the signing of İlkay Gündogan! He will join the club, total agreement reached. He will join in June.

@10JoseAlvarez

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors jan 19, 2023 2:50 pm
JUST IN: FC Barcelona have completed the signing of İlkay Gündogan! He will join the club, total agreement reached. He will join in June.

@10JoseAlvarez
Er det her 2016…??

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Han er en fantastisk spiller.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Han er en forrygende spiller, men fylder 33 kort efter ankomst.

Men man må jo nok berede sig på at de her kortsigtede løsninger, hvor man forsøger at følge med koblet, er en længerevarende stategi, indtil økonomien forhåbentlig bedres indenfor et par år!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Han skal nok ses som en spiller der kan bruges som udskifter når Pedri eller Gavi skal have en hviler.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Samme medie, som meldte at Barca havde sat Ferran, Fati og Raphinha til salg. Jeg ville tage det med et gran salt. Det kan godt være, de har forhandlet og Barca´s interesse har jo været kendt længe, men tvivler på, der er noget skrevet under.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🗣️ – @gerardromero
: "Barcelona have a name to replace Busquets. He pleases Xavi a lot. I cannot say the name because you will go crazy. It is not Kimmich or Zubimendi."
Xavi would see this player as good to have him in the pivot position for one or two years. It's an option, one of Xavi's favourites, but we're not saying he's coming."
The player is Dani Parejo of Villarreal. He is an option for the summer. Xavi would like to have him as the pivot for 1-2 years if Busquets leaves."
🗣️ – @gerardromero
: "Although in Italy they tell that Brozovic does not want to come to Barça, we can confirm that he wants to come. Kessie has a meeting with Xavi in ​​the next few hours. If he gives the OK, we will have a Kessie - Brozovic swap."
🗣️ – @gerardromero
: "Gonçalo Guedes is an option, but maybe it's not the time. There are people in the club who have doubts about his immediate performance. Right now, I believe that the percentage of Guedes arriving is low."
#FCB 🇵🇹
🔄 (GÜNDOGAN): Nothing concrete about Ilkay Gündogan to Barcelona at the moment.
#FCB 🇩🇪🚫

Via (🟢): @gerardromero[jijantes]

Så er der også kommet gang i Gerard Romero :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🔄 (ALEX VALLE) The transfer of Alex Valle to FC Andorra is being negotiated. His current contract ends this summer. It will be a loan deal.

• Before the loan, Barça would close his renewal until at least June 2024.

Via (🟢): @albert_roge [relevo]
Det er en god ting at sende ham, hvis han forlænger. Der er bestemt et godt potentiale, der har spillet hele sæsonen for både b-holdet og i UYL.
🔄 (DIEGO ALMEIDA): Juvenil A Centre-back Diego Almeida is set to depart Barcelona. Jorge Mendes, his agent, is looking for a destination for him.

• His contract expires in summer, but Barça are willing to let go of him now.

Via (🟢): @albert_roge [relevo]
En af de få, der ikke har kunne finde melodien de sidste par år. Ærgerligt, kæmpe talent ellers.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

(GUEDES): Gonçalo Guedes, linked to Barcelona, will join Benfica on loan until the end of the season. The player is already in Portugal.
#Transfers 🇵🇹

Via (🟢): @MatteMoretto [relevo]
Ja, tak. Så er vi da fri for at høre på de rygter.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🎖| Gundogan is highly valued at Barça, although there are doubts over his age and salary. Man City have offered him a new deal worth in surplus of €12M net a year. [@MatteMoretto] #fcblive
12 mio netto? Nej, tak!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🎖| Given the difficulties in signing Moises Caicedo, Chelsea could become interested in Franck Kessie. [@Matt_Law_DT] #fcblive
🚨🎖| Given the difficulties in signing Moises Caicedo, Chelsea could become interested in Franck Kessie. [@Matt_Law_DT] #fcblive


Hmmm..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster