Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Rabiot er vel hvis de jong glipper!!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Det begynder at ligne, at De Jong glipper. Mange medier melder, at vi har kastet håndklædet i ringen, og at han skulle være tæt på City.

Nej nej.....

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Raman93 skrev:Det begynder at ligne, at De Jong glipper. Mange medier melder, at vi har kastet håndklædet i ringen, og at han skulle være tæt på City.

Nej nej.....
Tror jeg ikke på.

Han er skulle være Barca fan, så jeg tror han ender hos os :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Raman93 skrev:Det begynder at ligne, at De Jong glipper. Mange medier melder, at vi har kastet håndklædet i ringen, og at han skulle være tæt på City.

Nej nej.....

Fuck Pep efterhånden..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe vi får en de’erne så er jeg tilfreds. Har også svært ved at se os bruge 150+ mio på en ung cb og cm. Der skal jo også være penge til en angriber ;-)

Med de sagt så tror jeg lige vi skal vente lidt. City og psg er lidt på røven med alle de leaks der har været og det er mange penge at bruge mens alle øjne er rettet mod en.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... alent.html

Han ser rigtig spædende ud ham Tanguy Ndombèlé :glad: faktisk lidt mere ind De Jong :eek:

Nogen der kender noget til ham?

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Alexanderbt
Indlæg: 18
Tilmeldt: søn sep 10, 2017 9:35 pm
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alexanderbt »

!Option skrev:Rabiot gratis til sommer? Hvad er holdningen her inde til det?

Vi skal i så fald have luget godt og grundigt ud på midten efterhånden, da den i forvejen er overrendt af folk der ikke får spilletid nok.

Rakitic
Busquets
Arthur
Samper
Alena
Rafinha
Denis
Coutinho
Roberto
(Rabiot)
(de Jong)
(Puig)

De 12 spillere er vist mere end rigeligt til at dække de 3-4 pladser...

Hvem skal sælges og hvem skal blive?
Du glemmer helt Vidal :eek:
Der er ingen tvivl om, at vi lige nu har en overbefolket midtbane. Tror også Rafinha, Samper og Denis er fortid til sommer, eller måske allerede til vinter. Roberto anser jeg som back, så synes ikke han skal tælle med, og Coutinho er vel ret beset kant indtil Valverde er væk i hvert fald.

Det giver os: Busquets, Rakitic, Arthur, Vidal, Alena og Puig. Kan se idéen i både De Jong og Rabiot, Rabiot er gratis og kan spare os for en masse penge, synes egentlig han kan dække for både Rakitic og Busquets. De Jong virker utrolig spændende, men tror også han bliver rigtig dyr, hvis man får et stort bud på Rakitic, kunne det være en god mulighed. Synes vi på den kreative front skal se om Alena eller Puig ikke kan blive til noget, da det er to store talenter.

Vigtigst for mig er, at vi får købt De Ligt til at erstatte Pique og kigger imod en form for erstatning af Suarez, selvom jeg har svært ved at udpege én angriber, som har klassen til barca.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Alexanderbt skrev:
!Option skrev:Rabiot gratis til sommer? Hvad er holdningen her inde til det?

Vi skal i så fald have luget godt og grundigt ud på midten efterhånden, da den i forvejen er overrendt af folk der ikke får spilletid nok.

Rakitic
Busquets
Arthur
Samper
Alena
Rafinha
Denis
Coutinho
Roberto
(Rabiot)
(de Jong)
(Puig)

De 12 spillere er vist mere end rigeligt til at dække de 3-4 pladser...

Hvem skal sælges og hvem skal blive?
Du glemmer helt Vidal :eek:
Der er ingen tvivl om, at vi lige nu har en overbefolket midtbane. Tror også Rafinha, Samper og Denis er fortid til sommer, eller måske allerede til vinter. Roberto anser jeg som back, så synes ikke han skal tælle med, og Coutinho er vel ret beset kant indtil Valverde er væk i hvert fald.

Det giver os: Busquets, Rakitic, Arthur, Vidal, Alena og Puig. Kan se idéen i både De Jong og Rabiot, Rabiot er gratis og kan spare os for en masse penge, synes egentlig han kan dække for både Rakitic og Busquets. De Jong virker utrolig spændende, men tror også han bliver rigtig dyr, hvis man får et stort bud på Rakitic, kunne det være en god mulighed. Synes vi på den kreative front skal se om Alena eller Puig ikke kan blive til noget, da det er to store talenter.

Vigtigst for mig er, at vi får købt De Ligt til at erstatte Pique og kigger imod en form for erstatning af Suarez, selvom jeg har svært ved at udpege én angriber, som har klassen til barca.
Korrekt, jeg glemte Mr. Mohawk!
Jeg er sådan set ikke uenig i dine betragtninger om hvem der nok forlader os senest ved udgangen af sæsonen. Roberto kommer højest sandsynligt til at få det meste af hans tid på HB, men har selv tidligere ytret ønske om at spille mere på midten. Coutinho kan som du nævner spille begge steder, nok lidt afhængig af modstander. Fordelen ved at have ham på midten er selvfølgelig at vi kan bruge Malcom eller Dembele helt fremme, hvilket jeg mener vi burde gøre mere (Hvis Dembele ellers har tid med hans FIFA ;-) )

Vores midtbane næste sæson kunne så evt. se sådan her ud:

Busquets - 31 år
Rakitic - 31 år
Arthur - 23 år
Vidal - 32 år
Coutinho - 27 år
Alena - 21 år
Puig - 20 år

Balancen mellem unge og "gamle" spillere er sådan set okay, men det er rigtig meget pres at smide mod Puiq eller Alena hvis nogle af de ældre herrer løber ind i skader eller træthed. Bliver det måske endda for tyndt kvalitetsmæssigt, hvorfor en gratis Rabiot giver mening?

Jeg er dog enig i, at det burde være vigtigere for os at finde en erstatning for Pique og Suarez før vores midtbane. De Ligt virker helt klart som den oplagte mulighed for Pique. Suarez' afløser er jeg lidt mere på bar bund med. Det ville dog formegentlig fremtidssikre os rigtig godt hvis vi kunne få sikret de Jong også, særlig med tanke på Busquets alder.

Det bliver spændende!
Rey Abi!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Måske lidt apropos vores søgen efter en ny angriber bliver det nogen store sko som skal udfyldes efter Suarez, uagtet at man kan sidde og bande ham langt væk ved div. opspil. Jeg sad lige og rodede rundt på TransferMarkt og kiggede på hvor mange minutter der var mellem mål el. assist på klubplan og kom frem til følgende:

Messi: 67 min. pr. mål/assist

Mbappe: 77 min .pr. mål/assist
Suarez: 79 min. pr. mål/assist

Cristiano: 80 min. pr. mål/assist
Neymar: 85 min. pr. mål/assist

Benzema: 94 min. pr. mål/assist
Lewandowski: 96 min. pr. mål/assist
Aguero: 99 min. pr. mål/assist

Higuain: 101 min. pr. mål/assist
Kane: 103 min. pr. mål/assist
Cavani: 106 min. pr. mål/assist
Müller: 109 min. pr. mål/assist

Icardi: 110 min. pr. mål/assist
Salah: 111 min. pr. mål/assist
Dembele: 111 min. pr. mål/assist
Robben: 115 min. pr. mål/assist
Ribery: 116 min. pr. mål/assist
Lukaku: 118 min. pr. mål/assist

Paco: 121 min. pr. mål/assist
Munir: 127 min. pr. mål/assist
Dybala: 129 min. pr. mål/assist

Hazaard: 135 min. pr. mål/assist
Higuain: 136 min. pr. mål/assist

Griezmann: 141 min. pr. mål/assist

Coutinho: 155 min. pr. mål/assist

Malcom: 208 min. pr. mål/assist

Vi har altså at gøre med en mand som over rigtig rigtig lang tid har været garant for et konstant slutprodukt! Mbappe Ligger godt nok imponerende højt på listen, men har tilgengæld også kun præsteret i en ret kort periode sammenlignet med mange af de andre på listen :smile:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Kan vi få Justin Kluivert? Please?

Drømmer om det her:

Mats/Cillesen.

Roberto/Wague. Piqué/De Ligt. Umtiti/Lenglet. Alba/Cucurella.

Arthur/Puig. Busquets/Ndombele (Pep tager De Jong). Rakitic/Alena.

Messi/Dembélé. Suarez/Paco. Coutinho/Kluivert.

Ud med resten. Ja, jeg har forsvaret Malcom, men det er synd for drengen, det her. Lad ham shine et andet sted, hvor han faktisk får tid (evt. Roma + penge for Kluivert).

Setien som træner.

Fuck Neymar

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kan du ikke lige fortælle os alle sammen hvorfor Ndombele skulle hentes? Hvad kan han osv? Og hvad er det ved Kluivert der mener at han skal være en mulighed?

Setien er det ren spillestil eller mener du virkelig at manden har vist nok i la liga til at du vil have ham?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Ndombele er central/defensiv midt. Han er hamrende god til at holde på bolden, har et solidt overblik, pass percentage på næsten 90, god fysik, ung og måske lidt nemmere at få end De Jong. Hvis du var De Jong, hvor ville du så helst hen? Valverde's shitshow, eller Pep Guardiola?

Kluivert er en tro Hazard kopi, og han kunne være vores 'nye Neymar'. Hans far er klubmand, og han kunne måske snakke lidt med sønnike, overtale ham lidt.

De Ligt siger sig selv. Kan vi ikke få ham, så send Rafinha til Inter igen + penge for Skrinjar.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Tello tors nov 22, 2018 5:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Setien's spilletid er mere Barca end Barca's er. Manden virker engageret og velovervejet. Valverde virker lost. Hvad havde Pep i øvrigt vist før han overtog?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ndombele er central/defensiv midt. Han er hamrende god til at holde på bolden, har et solidt overblik, pass procentage på næsten 90, god fysik, ung og måske lidt nemmere at få end De Jong. Hvis du var De Jong, hvor ville du så helst hen? Valverde's shitshow, eller Pep Guardiola?
Barca. Især fordi han er barcafan. Men du har selvfølgelig ret. Vi har set igen og igen at spillere KUN tager til klubber pga trænere.

Må jeg forresten ikke lige høre hvor mange kampe du har set ndombele spille?
Kluivert er en tro Hazard kopi, og han kunne være vores 'nye Neymar'. Hans far er klubmand, og han kunne måske snakke lidt med sønnike, overtale ham lidt.
Er han virkelig det? Jeg ser markant færre driblinger, markant færre key passes og afleveringer generelt. Når man ser på deres stats så minder de ikke ret meget om hinanden. Men du har selvfølgelig set mange kampe med ham så kan du ikke lige uddybe hvordan de minder om hinanden og hvorfor vi skulle være interesseret i ham?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Orker virkelig ikke de her diskussioner. Du kan ikke se hvilket shitshow vi har gang i, og/eller at vi om 3-4 års tid er fucked pga. vores ledelse.

Du får ret, jeg får fred.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster