Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Michman skrev:
fre sep 30, 2022 6:25 pm
Isageren skrev:
fre sep 30, 2022 4:33 pm
Michman skrev:
fre sep 30, 2022 1:51 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 9:04 pm
Michman skrev:
tors sep 29, 2022 8:40 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 7:51 pm
Magnus Frost skrev:
tors sep 29, 2022 4:29 pm
Jeg har stor tiltro til Xavis evner ift. At sammensætte et godt hold!

Jeg kan godt se pointen i at ha en del spillere fra det spanske landshold!

Og han er jo ikke direkte dårlig.


Men hvorfor fuck skal vi købe Asensio ?
Pas på sproget unge mand ;)

Asensio er en fin spiller, men jeg har min tvivl om hvor mange venstrebenede HW vi får brug for. Synes lidt vi mangler en klasse VW. Kvaradona? Min favorit i hvert fald. Farvel igen.
Pas på med sproget..? Hvem fanden har gjort dig til sprog bestemmer herinde? :p.. Ej hør nu her.. Vi skal ikke have en Madrid spiller i den her klub. Idc hvem det er.. Der er visse ting man ikke gør..
Ikke nogen, men jeg ved at Magnus er en ung fyr, og jeg mener altid at den gode tone er at foretrække, er du uenig?

Må jeg stille dig et andet spørgsmål? Hvad er din holdning til Luis Enrique i en Barca forstand?
Synes at folk går meget op i at ikke må bande osv.. Luis Enrigue var en kanon træner. Synes dog ikke at de helt unge fik meget spille tid.. Var efter ham med Bartra feks. Men det er måske fordi jeg har et lidt øhmt punkt for den knægt, som nu er en mand..
Ok, men du er klar over at han kom fra Real Madrid og derefter cementerede sig som en Barca legende ik?
Det er en træner.. Og det er ligesom med Michael Laudrup. Altså total tilgivet fordi han er elsket i begge klubber.
Argh, du ved vel forhåbentligt godt at Luis Enrique spillede for holdet? Han kom på en fri transfer fra Real i 90’erne. Bar anførerbindet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Flere medier taler om at Messi er en reel mulighed efter VM - altså ved januar vinduet.

Måske er han manden Barca mangler på midtbanen, som en kreativ kraft sammen med Pedri? Det vil måske føre til mindre kant spil og færre indlæg?

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
tors okt 06, 2022 6:39 pm
Flere medier taler om at Messi er en reel mulighed efter VM - altså ved januar vinduet.

Måske er han manden Barca mangler på midtbanen, som en kreativ kraft sammen med Pedri? Det vil måske føre til mindre kant spil og færre indlæg?
Forhåbenligt
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Har han stadig fysikken til at lave godt genpres i 70 minutter? ( han ser på billeder ud til at være fit) Hvis han har tænker jeg han ville være genial som 8/10er!

Hvis han ikke generelt er bedre i genpresset end jeg så i første psg kamp i champions league så vil jeg hellere have Bernardo.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Trods det at være enorm Messi tilhænger, vil jeg foretrække 4-5 gode år med Bernardo frem frem for 1-2 år med en 36-37 årig Messi!

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Hvad siger folk egentlig til ham Arnau Martinez?

Tidligere barcaspiller(til han var omkring 13 år), totalt styrende på Girona, viser sig nu også godt frem i la liga.
Transfermarkt siger 6 mio euro hvilket dog nok godt kan ganges med minimum 3.

Er han ikke en no-brainer at forsøge på den højre back?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

DrGink skrev:
fre okt 07, 2022 10:27 am
Hvad siger folk egentlig til ham Arnau Martinez?

Tidligere barcaspiller(til han var omkring 13 år), totalt styrende på Girona, viser sig nu også godt frem i la liga.
Transfermarkt siger 6 mio euro hvilket dog nok godt kan ganges med minimum 3.

Er han ikke en no-brainer at forsøge på den højre back?
Jeg siger ja tak til andet valg på HB, hvor vi kan udvikle ham stille og rolig. Han ser rigtig spændende ud på youtube.
Og så en verdensklasse HB som første valg, hvis det er muligt at få.

Men ham Wilfried Singo, virker også spænende, og er kun 21 men har 2 års erfaring fra Serie A, med fast starter for Torino, og vil komme til at koste omkring 20 mil euro.

Men det selvfølgelig risky, hvis vi satser på 2 unge til HB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Bare giv mig Reece James og så er den HB-position overstået :wave:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Tænker i ikke Koundé giver god mening på HB ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Rekick skrev:
fre okt 07, 2022 11:41 am
Bare giv mig Reece James og så er den HB-position overstået :wave:
Det sker ikke min ven. Han er Chelsea mand, og har lige forlænget sin kontrakt. Generelt er de britiske spillere omtrent umulige at få vristet væk fra deres klubber. Eneste eksempler er vel Bale og Beckham i nyere tid.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Magnus Frost skrev:
fre okt 07, 2022 12:10 pm
Tænker i ikke Koundé giver god mening på HB ?
Jo, jeg tænker faktisk han kunne omskoles til en rigtig god HB.

Men jeg har læst nogle gange, at Kounde vil spille CB primært, og derfor han kom til Barca. Han kan acceptere at spille HB en gang i mellem, eller i en periode som en nødløsning, men ikke fast i fremtiden.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »



Det er ikke en “hvad sagde jeg”, men antimadridista, måske var det ikke så langt ude alligevel:)
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
søn okt 09, 2022 8:24 pm


Det er ikke en “hvad sagde jeg”, men antimadridista, måske var det ikke så langt ude alligevel:)
Er det her en joke….?? :?: :|

Alex Iwobi, Everton!!??

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Følger ikke everton, men at han sku være SÅ god har jeg svært ved at forestille mig. Men ja Neal plejer at ha ret
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster