Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

@A$AP:

Jeg er på ingen måde i tvivl om de kvaliteter, som Dembele besidder. Han har i små glimt vist, hvor vild han kan være. Så der er vi helt enige.

Men det er netop det, som har gjort hans tid i klubben frustrerende. Alle de historier om manglende disciplin og umodenhed bliver trættende at høre om i længden, hvorfor jeg foreslår at han på en eller anden måde skal disciplineres.
Om det så er økonomisk, igennem spilletid eller en anden form, er jeg i teorien ligeglad med. Hvad end man kan gøre, som trænger igennem hos ham, og får ham til at indse, at han bliver nødt til at tage sit job alvorligt.

Jeg er med på, at han er ung. Men når man har kostet 125 millioner euro (ikke hans skyld, I know) og får ~250k euro om ugen, så burde man kunne forvente lidt.

Det kan også være, at han bare er fejlcastet til Barcelona. Eller at han ikke fungerer så godt under Valverde.
Uanset hvad, er det bare ikke holdbart, hvis det er hans livsstil og professionalisme der er skyld i skader og manglende fremgang.

Jeg har stor respekt for, hvis han ikke vil videre men kæmpe for sin plads. Men det kunne nu, og det mener jeg seriøst, godt være at han ville have godt af at blive udlejet. Også selvom det er til Ligue 1 hos PSG. Men det er selvfølgelig i sidste ende ham selv der bestemmer. Vælger han at tage kampen op, så fint med mig. Så længe han bare udvikler sig og bliver bedre, og klubben bliver klogere på om han er et match eller om han skal videre.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg kan også godt selv se logikken i et lejeophold i PSG. Tuchel, hjemme i frankrig igen, Mbappe og et system der faktisk passer ham meget bedre. Han ville komme tilbage til Barca som et nyt køb, i en sommer hvor vi muligvis vil sige farvel til Suarez. Jeg kan så også godt se hvorfor han meget hellere ville blive i Barca og kæmpe for sin plads, da det for eksempel meget vel også kunne blive til en permanent aftale med PSG og Ligue 1, hvor vi jo har set, at det er meget uoverskueligt at komme væk igen.

Og hvis ''fans'' helt seriøst vil give ham skylden og vende ham ryggen for at Neymar-handlen ikke bliver en realitet, og også vil lade det komme til udtryk under kampene og sæsonen generelt, så siger det bare mere om dem end nogen anden. Det ville være hyklerisk og et nyt lavpunkt. Man kunne klandre en anden spiller for de samme ting i sommeren 2017. Og det gør det ikke bedre, at han var bedre. Ham man nu vil gøre alt for at få tilbage. Det er aldrig én persons skyld at en transfer ikke sker, og da specielt ikke en spiller. Så kunne man jo lige så godt give Griezmann skylden.

Men ja, Dembele skal genoverveje hvor langt han vil gå i sin karriere. Om det er hans omgangskreds eller noget helt andet, så er der noget der drastisk skal laves om. Om det sker ved jeg bare ikke, desværre. Jeg håber bare det snart er overstået, og vi bare kan koncentrere os om den trup vi har til rådighed.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

PSG have rejected Barça’s latest offer for Neymar. [RMC Sport]
Nå, det trækker åbenbart ud. Gætter på at Dembelė ikke vil til Paris og derfor har PSG afvist.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Dytrax skrev:
PSG have rejected Barça’s latest offer for Neymar. [RMC Sport]
Nå, det trækker åbenbart ud. Gætter på at Dembelė ikke vil til Paris og derfor har PSG afvist.
Så må han for min skyld hygge sig på bænken denne sæson. Klart den ringeste af vores frontangribere alligevel. Læg dertil at han jævnligt har pisset på klub, fans og medspillere. Begynder at udvikle sig til et forfærdeligt køb.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Spændende at se om Neymar er i PSG når vinduet lukker og hvordan PSG fansne tager i mod ham hvis han er.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Har længe tænkt at PSG blot leger med os og har en fest med det.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kawhi »

Antimadridista skrev:Har længe tænkt at PSG blot leger med os og har en fest med det.
De laver sikkert en Verratti på os, beholder Neymar og henter Messi.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Eller også ved PSG at vi er mere desperate for at hente ham, end de er for at komme af med ham, og derfor presser de citronen så meget som muligt. Vi ser ikke en afgørelse før den sidste dag af vinduet

PSG ved alligevel at hver gang vi kommer med et sidste bud og de afviser, så følger der bare et mere 'sidste' bud [emoji2]

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kawhi skrev:
Antimadridista skrev:Har længe tænkt at PSG blot leger med os og har en fest med det.
De laver sikkert en Verratti på os, beholder Neymar og henter Messi.
Det er da det der sker..wauw havde jeg slet ikke tænkt. Jo også derfor Messi meldes skadet :grin: :cool: ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Dembele is not willing to be a part of negotiations. [MD]
Suk.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Kawhi skrev:
Antimadridista skrev:Har længe tænkt at PSG blot leger med os og har en fest med det.
De laver sikkert en Verratti på os, beholder Neymar og henter Messi.
Hahaha, oh ja. Det kunne være så meget det Barca - Paris forhold vi kender...
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Har lyst til at give Demb en god revselses lussing. :-o

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Det er jo ikke Dembeles skyld at Barca nu går all in på Neymar. Jeg ville nok have gjort det samme i det tilfælde.
Ledelsen har flere gange, med Bartomeu i spidsen, nævnt at Dembele er bedre end Neymar. Nu vil man pludselig have ham ud.
Hvis Dembele selv føler at han har meget mere at bidrage med og at han har præsteret under niveau, så er det vel fair at han ikke vil væk og vil forsøge sig i Barca. Han ved, at hvis han smutter nu så får han nok ikke muligheden igen. Giv drengen en chance, han er kun 21 og har et kæmpe potentiale.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, jeg forstår heller ikke hvordan Dembele kan klandres for det. Vi kan vel alle blive enige om at hans skader og det udenom ikke er positivt, men det kan da aldrig blive Dembele's problem eller skyld, at Barcelona åbenbart ikke kan få Neymar uden at bruge spillere i handlen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

For mange fans skal Dembele score i hver eneste kamp, eller lave 100% målgivende assists og blive aldrig skadet før de accepterer ham. Med andre ord han skal simpelthen være PERFEKT.
De fans er ikke rigtige Barca fans i min øjne
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster