Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9280
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 939 gange
Blevet takket: 950 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
fre jul 14, 2023 12:26 pm
Som ikke ejer en mønt :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7305
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🕵🏻 Deco has his eyes on Messinho for a long time and he is one of the bets he has on his mind for the future.

✅ André Cury is Messinho's agent and he will prioritise Barça over any other club.

[Mundo Deportivo]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20720
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 14, 2023 8:37 pm
Så kan det være jeg skal til at se lidt Girona kampe i den kommende sæson.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
fre jul 14, 2023 8:52 pm
EasyBuddhist skrev:
fre jul 14, 2023 8:37 pm
Så kan det være jeg skal til at se lidt Girona kampe i den kommende sæson.
Så masser af dem sidste sæson. De spiller rigtig god fodbold under Michel, så det fortryder man ikke. Det er i det hele taget en perfekt handel. Oriol Romeu er en komplet driftsikker, kortvarig løsning på pivot positionen. Han kender systemet og klubben og da der ikke findes den perfekte arvtager for Busi, så er dette den bedste løsning nu og her. Og, så for 5 mio euro.

Nu har man købt lidt tid til at identificere den/de emner, man vil satse på som pivot fremadrettet og Oriol giver den sikkerhed for, man kan udvikle dem stille og roligt.

Dertil får man sendt Torre på udlejning i perfekte omgivelser hos træneren, som har gjort et fremragende stykker arbejde med at udvikle talenter som Riqelme, Gutierrez, Martinez og Terrats.

Det kan ikke gøres meget bedre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Lidt reaktioner





Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hellere 5 mio for Romeu og overleve én sæson med ham, end at sælge klubben for at hente en eller anden stjerne der kan det samme.

Men skal klubben ikke snart finde en løsning med alle de spillere som skal væk. Det er det samme år efter år. Vi ender med at give dem væk for en slik.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 14, 2023 9:18 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre jul 14, 2023 8:52 pm
EasyBuddhist skrev:
fre jul 14, 2023 8:37 pm
Så kan det være jeg skal til at se lidt Girona kampe i den kommende sæson.
Så masser af dem sidste sæson. De spiller rigtig god fodbold under Michel, så det fortryder man ikke. Det er i det hele taget en perfekt handel. Oriol Romeu er en komplet driftsikker, kortvarig løsning på pivot positionen. Han kender systemet og klubben og da der ikke findes den perfekte arvtager for Busi, så er dette den bedste løsning nu og her. Og, så for 5 mio euro.

Nu har man købt lidt tid til at identificere den/de emner, man vil satse på som pivot fremadrettet og Oriol giver den sikkerhed for, man kan udvikle dem stille og roligt.

Dertil får man sendt Torre på udlejning i perfekte omgivelser hos træneren, som har gjort et fremragende stykker arbejde med at udvikle talenter som Riqelme, Gutierrez, Martinez og Terrats.

Det kan ikke gøres meget bedre
Jeg håber Nico ender i Girona. Ellers kunne Las Palmas være et godt sted. Ajax måske også?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 64
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »

Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20720
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Matves12 skrev:
man jul 17, 2023 12:12 pm
Fin backup og fint sted Pablo Torre bliver udlånt til. Tænker kampen om midten i den kommende sæson til de store kampe kommer til at stå mellem FDJ, Gavi, Pedri & Gündogan. Så må der hentes en starter DM til næste sommer.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »



Jeg kender ham ikke. Men internettet kalder ham et kæmpe talent, som Deco eftersigende har hentet gratis.


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hristo skrev:
tirs jul 18, 2023 1:24 pm


Jeg kender ham ikke. Men internettet kalder ham et kæmpe talent, som Deco eftersigende har hentet gratis.

Han minder om Saka. Ser spændende ud. Det ligner at vi er på rette spor med den nye transferstrategi, hellere kaste lidt efter unge talenter end de latterlige beløb på over 100 mio for spillere som ikke kan klare presset.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20720
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

But ... how? :think:


Kvoller
Indlæg: 5206
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
tirs jul 18, 2023 9:48 pm
Nu fordi Atletico vil af med ham, så prøver han at flirte med samtlige europæiske topklubber. Dengang vi ville have ham, gav han fingeren. Rend og hop i Madrid nu.

Hvis klubben virkelig vil have ham, så skal det ikke være på andet end en lejeaftale. Han kan aflaste lidt på de offensive pladser, men han har intet slutproduktet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster