Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 920
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Det lyder usandsynligt ja, men det er med udgangspunkt i nyheden fra forsiden ;-)
Omvendt kan man også sige at forsvarer vel generelt bliver solgt for lavere priser end midtbanespillere og angribere?
Rey Abi!

Kvoller
Indlæg: 5159
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Enig, tænker også det lyder usandsynligt. Forstår ikke hvis de gør.

Med mindre det er som Option siger, så er priserne på forsvarspillerne måske mindre end midtbane og angriber. Det kan også være der var mere rift om de Jong end der er de Ligt?

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Os enig. Det er os Mundo Deportivo der bringer nyheden

Jeg tror vi skal op i en pris på de 80 som de Jong. Men det kan stadig blive et godt køb til den pris når han er så ung

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Eller måske en spiller eller to i bytte?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Byttehandler er meget sjældne. Jeg ved heller ikke helt hvem vi har der skulle være klar til at tage skridtet ned omend et udlån af f.eks. todibo og Puig måske kunne være godt.

Mit bud er at han kommer til at koste mere en de jong. 15-20 mio mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5159
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg kunne virkelig godt tænke mig de Ligt. Men hvis han skulle koste 15-20 mio mere end de Jong, så ved jeg sgu ikke. Jeg tænker også, at han jo har Mino Raiola som agent, og han skal nok også have en ordentlig bunke penge.

Selvfølgelig vil det være en investering i en spiller der forhåbentlig er der for os de næste 10+ år, og set sådan på det betyder pengene lidt mindre.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig de Ligt. Men hvis han skulle koste 15-20 mio mere end de Jong, så ved jeg sgu ikke. Jeg tænker også, at han jo har Mino Raiola som agent, og han skal nok også have en ordentlig bunke penge.

Selvfølgelig vil det være en investering i en spiller der forhåbentlig er der for os de næste 10+ år, og set sådan på det betyder pengene lidt mindre.
Hvilken spiller har været i en og samme klub i 10+ år, mens de har haft Mino som agent?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5159
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Norbit skrev:
Kvoller skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig de Ligt. Men hvis han skulle koste 15-20 mio mere end de Jong, så ved jeg sgu ikke. Jeg tænker også, at han jo har Mino Raiola som agent, og han skal nok også have en ordentlig bunke penge.

Selvfølgelig vil det være en investering i en spiller der forhåbentlig er der for os de næste 10+ år, og set sådan på det betyder pengene lidt mindre.
Hvilken spiller har været i en og samme klub i 10+ år, mens de har haft Mino som agent?
God pointe :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
Norbit skrev:
Kvoller skrev:Jeg kunne virkelig godt tænke mig de Ligt. Men hvis han skulle koste 15-20 mio mere end de Jong, så ved jeg sgu ikke. Jeg tænker også, at han jo har Mino Raiola som agent, og han skal nok også have en ordentlig bunke penge.

Selvfølgelig vil det være en investering i en spiller der forhåbentlig er der for os de næste 10+ år, og set sådan på det betyder pengene lidt mindre.
Hvilken spiller har været i en og samme klub i 10+ år, mens de har haft Mino som agent?
God pointe :lol:
Kan seriøst ikke klare den mand. Det er så dumt at unge spillere vælger ham som agent.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Gueye vil til PSG
Everton har afvist et PSG-bud på Idrissa Gueye, men nu har spilleren bedt klubben om at blive solgt. Det oplyser Sky Sports. Mandag kom PSG med et bud på 200 millioner, som altså blev afvist. Den 29-årige senegaleser har været fast mand på Evertons defensive midtbane i de sidste to sæsoner.
Altså gør lige det everton. Så kan i bare sende pengene direkte videre til Barca for Gomes. Win/win!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Gueye vil til PSG
Everton har afvist et PSG-bud på Idrissa Gueye, men nu har spilleren bedt klubben om at blive solgt. Det oplyser Sky Sports. Mandag kom PSG med et bud på 200 millioner, som altså blev afvist. Den 29-årige senegaleser har været fast mand på Evertons defensive midtbane i de sidste to sæsoner.
Altså gør lige det everton. Så kan i bare sende pengene direkte videre til Barca for Gomes. Win/win!
Tror kaliffen opdagede at det muligvis gavnede Barca, at handle i Everton.. ;-) Så nu har de købt ham her:

http://sport.tv2.dk/fodbold/2019-01-29- ... -millioner

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

There seems to have been a significant U-turn in the Denis Suárez situation as it is now said that Denis has agreed a contract extension with Barcelona till 2021 and will now proceed to move on loan to Arsenal with an OPTION to buy [CADENA COPE]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5488
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

I orden!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kan ikke rigtigt se hvordan det skulle gavne os. Det er virkelig svært at komme til en ny klub i januar. Jeg har svært ved at se hvorfor han skulle gøre det godt nok til at de vil købe ham og så står vi i samme situation til sommer hvor vi ikke kan komme af med ham.

Vi skal bare have 20 mio for ham. Det kan da ikke passe at der ikke er nogen klubber der har de penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Kan ikke rigtigt se hvordan det skulle gavne os. Det er virkelig svært at komme til en ny klub i januar. Jeg har svært ved at se hvorfor han skulle gøre det godt nok til at de vil købe ham og så står vi i samme situation til sommer hvor vi ikke kan komme af med ham.

Vi skal bare have 20 mio for ham. Det kan da ikke passe at der ikke er nogen klubber der har de penge.

Han vil nok ikke til Kina ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Isageren, Mésqueunclub og 21 gæster