Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Tsk... De kunne have hentet verdens bedste målmand efter Mats, sikkert for 30-40 mio, i Cillesen... ;-)


Glæder mig til vi offentliggør Willian for 70+ mio, når vi kunne have fået Thiago for det samme.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg fandt dem lige her!

David De Gea - xGA 42,89 - 28 mål imod - forskel på 14,89. 4,11 redninger pr. mål imod.
Jan Oblak - xGA 34,95 - 22 mål imod - forskel på 12,95. 4,95 redninger pr. mål imod.
Marc-André ter Stegen - xGA 40,51 - 28 mål imod - forskel på 12,51. 3,50 redninger pr. mål imod.
Alisson - xGA 37,48 - 28 mål imod - forskel på 9,48. 3,89 redninger pr. mål imod.
Samir Handanovic - xGA 37,33 - 30 mål imod - forskel på 7,33. 3,10 redninger pr. mål imod.
Manuel Neuer (16/17) - xGA 18,30 - 13 mål imod - forskel på 5,30. 3,92 redninger pr. mål imod.
Gianluigi Buffon - xGA 17,87 - 14 mål imod - forskel på 3,87. 3,21 redninger pr. mål imod.
Keylor Navas - xGA 32,45 - 31 mål imod - forskel på 1,45. 2,68 redninger pr. mål imod.
Loris Karius - xGA 14,68 - 14 mål imod - forskel på 0,68. 2,21 redninger pr. mål imod.
Hugo Lloris - xGA 33,61 - 35 mål imod - forskel på -1,39. 2,45 redninger pr. mål imod.
Thibaut Courtois - xGA 31,13 - 34 mål imod - forskel på -2,87. 2,24 redninger pr. mål imod.
Ederson - xGA 22,32 - 26 mål imod - forskel på -3,68. 2,23 redninger pr. mål imod.
Gianluigi Donnarumma - xGA 36,78 - 42 mål imod - forskel på -5,22. 2,17 redninger pr. mål imod.

Jeg tror i øvrigt ikke, at Courtois vil være nogen opgradering ift. Navas. Navas er i forvejen en rigtig dygtig målmand, og Courtois har aldrig for alvor levet op til det potentiale han viste i Atlético. Både hans forgænger og hans efterfølger i Atléti har overgået ham med mange længder. De Gea ville til gengæld være en klar opgradering for Real.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Paco Alcácer and Munir may be competing for a place on the team this preseason. Barça don't want to be without a player that could be the alternative to Luis Suarez and don't plan on signing another striker. Therefore, one of them could be leaving [md]
Så er den vel afklaret.. Ingen ny angriber.
Thiago Alcanatara wants to join Barça but the club has other priority signings that they want: Rabiot, De Jong and Willian. The amount that Bayern ask for Thiago are too high for Barcelona [bild, md]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har det sgu fint med at vi ikke køber en decideret angriber. Jeg kan ikke rigtigt se en jeg synes vi skal hente og håber også vi går over til at spille uden angriber (Messi falsk 9er) med Suarez som sub.

Jeg har det svært med thiago. Jeg tror han ville være rigtig god for os men samtidig kan jeg godt forstå at man tvivler. Pris, skader osv trækker ned.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barça are working on a big name signing secretly with all the rumors around, Abidal is the one leading this operation. [@tjuanmarti]
Den her er ret spændende. Normalt ville jeg afskrive den fuldstændig da det virker som en journalist der sikrer sin røv samtidig med at han breaker en historie. "Barca er ved at hente et stort navn som ingen kender til men 50 mio skiller den". Hvis vi så hentede ham så breakede han historien og hvis ikke så var det pengene der kom i vejen.

Men her snakker vi om redaktøren på sport (eller det mener jeg) og han skriver stort set aldrig om transfers. Det kunne være han har fået et tip.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Barça are working on a big name signing secretly with all the rumors around, Abidal is the one leading this operation. [@tjuanmarti]
Den her er ret spændende. Normalt ville jeg afskrive den fuldstændig da det virker som en journalist der sikrer sin røv samtidig med at han breaker en historie. "Barca er ved at hente et stort navn som ingen kender til men 50 mio skiller den". Hvis vi så hentede ham så breakede han historien og hvis ikke så var det pengene der kom i vejen.

Men her snakker vi om redaktøren på sport (eller det mener jeg) og han skriver stort set aldrig om transfers. Det kunne være han har fået et tip.
Han har vel bare fået af vide at vi går 100% efter Thiago eller Kante.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej for det skulle ikke være en spiller der bliver snakket om i medierne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Overmars: "Frenkie de Jong, Donny van de Beek and Matthijs de Ligt are not for sale as far as we are concerned. No, not even for absurd amounts. Let them play 40 matches for Ajax this season."

Even after the arrival of Daley Blind a transfer from De Jong to FC Barcelona is not negotiable?
Overmars: "Not for sale. And that is what I have communicated to all parties.

Clubs with an interest in Matthijs de Ligt receive the same answer
Overmars: "Come back next year. Naturally,Davinson Sanchez has proven that it can become very difficult for a club to keep up. But we are now at a point where we say: BOYS, WE DO NOT SELL. They are just 19, 20"
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Overmars; “Our players are up for grabs, come get ‘em, bitches”.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Nej for det skulle ikke være en spiller der bliver snakket om i medierne.
Rommedahl it is.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Overmars: "Frenkie de Jong, Donny van de Beek and Matthijs de Ligt are not for sale as far as we are concerned. No, not even for absurd amounts. Let them play 40 matches for Ajax this season."

Even after the arrival of Daley Blind a transfer from De Jong to FC Barcelona is not negotiable?
Overmars: "Not for sale. And that is what I have communicated to all parties.

Clubs with an interest in Matthijs de Ligt receive the same answer
Overmars: "Come back next year. Naturally,Davinson Sanchez has proven that it can become very difficult for a club to keep up. But we are now at a point where we say: BOYS, WE DO NOT SELL. They are just 19, 20"
Så må vi hente De Jong og De Ligt næste sæson, så har de også udviklet sig mere :smile:

Men hvis det så spiller en lige så godt sæson, eller forhåbentligt bedre, så koster de bare end mere, så det kan også være en ulempe :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Overmars: "Frenkie de Jong, Donny van de Beek and Matthijs de Ligt are not for sale as far as we are concerned. No, not even for absurd amounts. Let them play 40 matches for Ajax this season."

Even after the arrival of Daley Blind a transfer from De Jong to FC Barcelona is not negotiable?
Overmars: "Not for sale. And that is what I have communicated to all parties.

Clubs with an interest in Matthijs de Ligt receive the same answer
Overmars: "Come back next year. Naturally,Davinson Sanchez has proven that it can become very difficult for a club to keep up. But we are now at a point where we say: BOYS, WE DO NOT SELL. They are just 19, 20"
Som Drake siger, det vil være idioti at vente et år mere, hvis de fortsætter deres udvikling, så vil vi enten komme i massiv priskrig med andre rige klubber.

Hent De Jong og De Ligt. Ajax er ikke en klub, der afviser ethvert bud. Det der er bare Overmars, der bare spiller hardball. Ajax har flere gange sagt, at de ikke holder på spillere, der vil væk, eller der kommer et bud, de ikke kan afvise. Og de er ikke PSG, hvor penge er papir for dem. De prøver bare at peppe prisen op.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dahl »

Thiago Alcanatara wants to join Barça but the club has other priority signings that they want: Rabiot, De Jong and Willian. The amount that Bayern ask for Thiago are too high for Barcelona [bild, md]
Men 80 millioner euro for Willian eller hvad medierne nu kaster rundt af priser er ikke? Det er mig virkelig en gåde. Ifølge Bild vil Bayern sælge for 50-60 millioner euro. Det er - hvis du spørger mig - en no brainer.

Rabiot fatter jeg stadig ingenting af. De Jong vil jeg til gengæld gerne se i klubben. Willian? Det bliver også et nej herfra. Vi har desperat brug for nogle midtbanespillere og gerne nogle med den rette profil.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det vigtigste lige nu er dog at få solgt spillere. Og det virker til at abidal og co har rigtig svært ved det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona is thinking about keeping Rafinha. [globo]

This is for two reasons:
The club feel that Rafinha has great potential.
Barça are struggling to find a club willing to meet the €35m valuation of the Brazilian. [globo]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster