Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:De spillere som er 30 og 30+ er ikke nødvendigvis nogen hindring for at vinde CHL..

Tværtimod er det mange gange hold med flere ældre erfarne spillere der klarer sig godt i CHL.

Erfaringen spiller ind når man når til knald eller fald kampene.

Reals hold sidste år var da også fyldt med 30+ spillere.
Enig, men skriver det også mest fordi, der ikke går langt tid for de falder i niveau
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan kan man ikke sætte det op drake. Faktum er at vi har en af verdens bedste trupper med Messi i spidsen. Så selvfølgelig kan vi vinde cl og vi må betegnes som favoritter med nogle andre hold.

Med det sagt så er jeg røv irriteret over at man offentligt snakker om cl på den måde som Messi gør. Det kræver alt muligt andet end godt spil at vinde den skide pokal og man sætter sig op til en fiasko hvis man gør den til et succeskriterie.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

Men sagde han ikke også bare at han og holdet vil gøre alt, de kan, for at hente trofæet hjem?
Sådan som jeg læste det, lovede han intet sted at det kommer til at ske, bare at de vil gøre hvad de kan.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo men for imo blev der stadig lagt for meget vægt på det. Jeg bryder mig personligt ikke om at cl fylder det store... “Vi går efter at vinde alt bla bla bla” og ikke så meget fokus/snak om cl. Det ender bare skidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Sådan kan man ikke sætte det op drake. Faktum er at vi har en af verdens bedste trupper med Messi i spidsen. Så selvfølgelig kan vi vinde cl og vi må betegnes som favoritter med nogle andre hold.

Med det sagt så er jeg røv irriteret over at man offentligt snakker om cl på den måde som Messi gør. Det kræver alt muligt andet end godt spil at vinde den skide pokal og man sætter sig op til en fiasko hvis man gør den til et succeskriterie.
Sådan mener jeg godt man kan sætte det op, vi har også set de sidste 3 år at vi ikke har holdet til at vinde CL, og vi har ikke forstærket os vild meget i denne sæson heller. Det er kun på grund af Messi at vi er en af favoritterne.

Mht at man snakker om at vinde Cl offentligt, synes jeg er helt fint, da det siger sig selv at vi snart skal vide den.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor siger det sig selv? I hele vores historie har vi vundet den 5 gange? Det er helt ufatteligt så meget fokus der er på den skide pokal bare fordi Real har været gode/heldige til at vinde den.

Og nej man kan ikke sætte det op sådan. I cl spiller truppen selvfølgelig en rolle men det samme gør en masse andre faktorer. Det er alt for forsimplet at sætte det op sådan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tror ikke man skal ligge så voldsomt meget i de udtalelser. Han siger bare det folket gerne vil høre. "Vi er stadig gode, vi tror på os selv, vi kan vinde CL"
Det er ikke fedt at Real har taget den 3 gange i træk. Lyder stadig absurd i mine ører...

Håber bare de vitterligt gør noget ekstra, for at være helt klar og helt frisk, når de knockout kampe, forhåbentlig, kommer. Uden fuld fokus, vindes den i hvertfald overhovedet ikke.

Alena og C/O = copa del rey.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Antimadridista skrev:Alena og C/O = copa del rey.
Fuldkommen enig. Ryger vi ud tidligt i Copa del Rey so be it.

Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det har jeg selv sagt gang på gang. Vi har satset alt for meget på cdr hvilket har kostet os i cl. Fra jan og frem spillede starteren stort set hver tredje dag og det går bare ikke.

Vi har bedre bredde nu. Udnyt det i cdr og “gem” starterne til cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det har jeg selv sagt gang på gang. Vi har satset alt for meget på cdr hvilket har kostet os i cl. Fra jan og frem spillede starteren stort set hver tredje dag og det går bare ikke.

Vi har bedre bredde nu. Udnyt det i cdr og “gem” starterne til cl.
Lad os håbe, at Messi får højest 30 kampe i La Liga i år. De andre skal fandme tage ansvar nu og ikke gemme sig bag Messi. Coutinho, Suarez, Rakitic skal fandme føre fanen frem i Messis fravær, så Messi er toptunet, når det hedder marts. Messi så mørbanket ud sidste sæson allerede i februar.

Og så skal Valverde fandme have nosser til at straffe dårligtspillende spillere, så vi får brugt truppen og stimulerer dem helt rigtigt, så spillere som Malcom og Dembele, som jeg har svært ved at se som endegylige startere, får chancen, så snart konkurrenten klokker i det, eller bare rotere rigtigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Husker så tydeligt februar 16. Alt kørte, LE satte det tæt på bedste hold hver gang, liga, copa.. hver 3 dag i måneder! Real var nærmest et tegneseriehold, ude af copa ved skrivebordet og ingen regnede dem rigtig for noget. Vi forventede nærmest den CL double!

Bum så røg luften pludselig (surprise), Real lavede comeback mod wolfsburg, vi var trætte og naive/arrogante mod Atl.

The rest is history!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja vi vandt en double? Lad os håbe at denne sæson bliver ligeså god!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Som jeg ser det, så er Messis 'træthed' ikke rigtigt problemet. Han virkede egentligt frisk/motiveret nok i Roma kampen, og lagde blandt andet - da det så aller værst ud og ud af ingenting - en gudeaflevering til Suárez der burde have ført til mere, men med hans form in mente, så kan man vel regne ud hvorfor det ikke blev til mere.

Det er næsten ligegyldigt hvad modstanderen hedder, stiller Valverde igen med en så ligegyldig konstellation bestående af Semedo og Sergio Roberto på højre siden, og stadig fortsætter med at spille med en uduelig Suárez (fordi han er 'garant' for mål), så siger det vel lidt sig selv.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Argh... Nu skal vi heller ikke fratage Messi sin del af ansvaret. Han var ikke god. Men der var intet der var godt i den kamp og det var der mange grunde til. Elendig taktik, træthed, arrogance blandt spillerne, lavt niveau osv.

Det var bare et episk shitshow. Et shitshow som forhåbentligt gør at man i denne sæson griber tingene anderledes an.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Ja vi vandt en double? Lad os håbe at denne sæson bliver ligeså god!

Ja jeg ved godt, at du gerne vil foregive at CL ikke rigtig betyder noget for dig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster