Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
man jan 10, 2022 10:52 pm
Cristiano is tired of his situation at Man United, and has asked Mendes to find a new club for him. The super-agent, who has a great relationship with Laporta, could offer the player to Barça. [Diario Sport]
Nej nej nej…
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

SpillerSomMESSI skrev:
man jan 10, 2022 11:46 pm
Dytrax skrev:
man jan 10, 2022 10:52 pm
Cristiano is tired of his situation at Man United, and has asked Mendes to find a new club for him. The super-agent, who has a great relationship with Laporta, could offer the player to Barça. [Diario Sport]
Nej nej nej…
Og nej

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Og atter nej.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Og.... Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuu :lol:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Hvis han skrider fra United, hvor tror i så han lander?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Ikke i Barca i hvert fald, det tror jeg simpelthen ikke på :lol:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Kvoller skrev:
tirs jan 11, 2022 8:56 pm
Ikke i Barca i hvert fald, det tror jeg simpelthen ikke på :lol:
Det tror jeg heller ikke, men der kunne vel godt tænkkes at være en del klubber, der stadig er interesserede i ham, men det er vel lønnen, der spænder ben?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det tror jeg også. Det er jo et brand der kan tjene en klub mange penge.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
tirs jan 11, 2022 9:20 pm
Det tror jeg også. Det er jo et brand der kan tjene en klub mange penge.
Tror ikke, han får en ny topklub denne gang. Et skifte hjem til Portugal eller MLS ville nok være det bedste for ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

💰 Haaland transfer will cost any buying club around €300m-€400m in total when you add up his salary, transfer fee and commission fees to his agent and father. [Sky Sports]

:eek:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs jan 11, 2022 10:22 pm
💰 Haaland transfer will cost any buying club around €300m-€400m in total when you add up his salary, transfer fee and commission fees to his agent and father. [Sky Sports]

:eek:
Ja, det skrev jeg for lang tid siden, omkring 350 mio euro over fem år og dermed 70 mio euro om året. Det skal man regne med, men altså, det er jo ikke meget mere, end Grizmann kostede. 120 mio euro overgangsum + 40 mio euro brutto om året i løn + hvad end sign on og agent fee har været. Det skal nok passe, han har kostet omkring de 70 mio euro om året også. og det samme med Coutinho i øvrigt...og Dembélé. De tre til sammen har kostet mindst 200 mio euro om året! :wtf: Der kan man snakke om :eek: :eek: :eek:

:oops: :roll:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Bartomeu shoppede fodboldspillere på Wish.

Det er jo helt pløk, de omkostninger, der har været i forbindelse med de nævnte spillere, når man indregner, hvor lidt indflydelse de reelt har haft.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs jan 11, 2022 11:06 pm
Bartomeu shoppede fodboldspillere på Wish.

Det er jo helt pløk, de omkostninger, der har været i forbindelse med de nævnte spillere, når man indregner, hvor lidt indflydelse de reelt har haft.
Ja, det er fuldstændigt sindssygt, men hvis man skal prøve at se lidt positivt på det, så er de alle tre, i bedste fald. væk til sommer og dermed også deres udgift. Dvs. man får 200 mio euro luft i transfer- og lønbudget om året og det er nok der, man skal finde midlerne til Haaland.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hvis vi får Haaland, kan vi stille med et, på papiret i hvert fald, giftigt angreb. Fart, teknik, vildskab og lækkert hår.

Med hensyn til økonomien, synes jeg, set i lyset af vores betragtelige gæld, at det lyder som et luftkastel, når der tales om så dyr en spiller, men hvad ved bønder om fisk?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs jan 11, 2022 11:19 pm
Hvis vi får Haaland, kan vi stille med et, på papiret i hvert fald, giftigt angreb. Fart, teknik, vildskab og lækkert hår.

Med hensyn til økonomien, synes jeg, set i lyset af vores betragtelige gæld, at det lyder som et luftkastel, når der tales om så dyr en spiller, men hvad ved bønder om fisk?
Jo, men hvis man ser på, hvad man i så fald vil få ind, så er operationen jo dækket. 50 mio euro for Grizmann og 40 mio euro for Coutinho. Dertil kan man så ligge de 30 mio euro for Trincao + der vil være rigeligt luft i lønbudgettet, hvis alle tre er væk
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster