Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Det er totalt til grin det her... jeg magter ikke at skulle sidde og skrige af forsvaret endnu en hel sæson. Der er masser af penge og masser af kompetente CB's derude. Stop arrogancen og køb en af dem!!!!!!!!!!!!

Hele Tata's tilgang til situationen, har faktisk også skuffet mig en del. Hans alt for store ydmyghed overfor hele situationen, får mig til at blive en anelse bekymret. Hvor er "bollerne" henne? Enhver har kunnet se, at holdet mangler tilgang til CB pladsen, selv ledelsen. Det havde klædet Tata at tage mere greb om situationen. Han forekommer mig sgu en anelse for "leflen" og jeg ved ikke for hvem. Den der "vi klarer os med det vi har" attitude, hører bare ikke hjemme i en klub som skal spille med om CL-trofæet, især ikke når der stadig er masser af penge på kontoen. Det er enten alt for ydmygt eller alt for arrogant. Ingen af delene klæder klubben.
Senest rettet af sonnybarca søn aug 18, 2013 12:35 pm, rettet i alt 4 gange.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Mon man pønser på noget i kulissen? Det virker direkte uintelligent ikke at forstærke os i forsvaret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

sonnybarca skrev:Hele Tata's tilgang til situationen, har faktisk også skuffet mig en del. Hans alt for store ydmyghed overfor hele situationen, får mig til at blive en anelse bekymret. Hvor er "bollerne" henne? Enhver har kunnet se, at holdet mangler tilgang til CB pladsen, selv ledelsen. Det havde klædet Tata at tage mere greb om situationen. Han forekommer mig sgu en anelse for "leflen" og jeg ved ikke for hvem. Den der "vi klarer os med det vi har" attitude, hører bare ikke hjemme i en klub som skal spille med om CL-trofæet, især ikke når der stadig er masser af penge på kontoen. Det er enten alt for ydmygt eller alt for arrogant. Ingen af delene klæder klubben.
Hvad skal manden gøre? Han er lige kommet til klubben og kan reelt alligevel ikke gøre noget. Han kan sige til ledelsen at han gerne vil have en forsvarsspiller, hvilket jeg da er hundrede procent sikker på at han også har gjort, men derefter er det jo ude af hans hænder. Han kan ikke gøre så meget andet, end at sige hvilke navne han er interesseret i. Så kunne han da godt gå ud og sige at det er for dårligt at han ikke har fået en, men han er som sagt helt ny i klubben og jeg kan ikke lige komme i tanker om en manager, der langer ud efter ledelsen i en topklub kort tid efter at være blevet ansat. "Bollerne" ville med andre ord være totalt spildt netop her.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Selvfølgelig henter vi en midterforsvarer. Klubben er vel bare påpasselige med at klistre endnu en nul på transferemnernes salgspris, ved (endnu en gang) at lufte vores desperate behov for en nyerhvervelse.

Derudover kommer vi heller ikke til at se lige så dumme ud, såfremt vi (God forbid it) slutter vinduet uden en ny CB.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Kan det tænkes, at Tata udtaler sig sådan, for at man ikke virker for desperate efter en cb, hvis nu det ikke skulle lykkes Barca at hente en? Dermed signalerer han til klubberne, at man godt kan undvære at købe en cb - og på den måde vil de være mere villige til, at forhandle og sælge for en rimelig pris. Det er, hvad jeg tænker i hvert fald.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Er det en CB vi mangler ? Har hørt der render en solbrændt legende rundt i Monaco...

migeru ‏@migerucb
I know color copies are more important, but Abidal has played 3 games in 9 days

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Er det ham, der blev anfører på en uge?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Jep...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Afellay99 skrev:Er det en CB vi mangler ? Har hørt der render en solbrændt legende rundt i Monaco...

migeru ‏@migerucb
I know color copies are more important, but Abidal has played 3 games in 9 days

Det er nok en af de dummeste beslutninger klubben har truffet de sidste 20 år! Ligegydig hvordan hans sæson ellers forløber, var det idiotisk at "smide" en mand ud, til hvem man havde lovet en kontraktforlængelse, hvis han kom tilbage, plus han er den CB vi mangler.

Dumt, dumt, dumt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Afellay99 skrev:Er det en CB vi mangler ? Har hørt der render en solbrændt legende rundt i Monaco...

migeru ‏@migerucb
I know color copies are more important, but Abidal has played 3 games in 9 days
Billede

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Elsker at man kan se gifs i tapatalk nu.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ulrich »

Heartbreaker skrev:Elsker at man kan se gifs i tapatalk nu.
Tapatalk 4 oder was?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Man kan i hvert fald i det tapatalk jeg hentede gratis tidligere idag. Lækker app!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Tror det er 4'eren, ja. Det er bare opdateringen på iOS.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Heartbreaker skrev:Tror det er 4'eren, ja. Det er bare opdateringen på iOS.
I er så forkælede med iOS. Har skulle betale 6kr for den med Android.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster