Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men også ret dumt... Det er præcis sådan noget der kan pisse atm af. Ok vi vil nok betale griez' frikøbs men det ødelægger nok alle chancer for forhandlinger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:Men også ret dumt... Det er præcis sådan noget der kan pisse atm af. Ok vi vil nok betale griez' frikøbs men det ødelægger nok alle chancer for forhandlinger.
Jeg ville også betegne det som dumt hvis vi stod i forhandlinger. Men det gør vi ikke da vi ifølge mange medier skal betale de 100 mio euro. Og så er det jo spilleren selv der bestemmer. Har fornemmelsen at det hele er på plads

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blach »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Er ikke helt fan at Mina handlen når han tager en ikkeEU plads, men på den anden side synes jeg vi har bruge for en spiller der er virkelig god i luften, som backup til Pique.

Mht. Grismann handlen, så kan jeg ham som spiller, men hvis han skal spille en af kanterne (Som det virker til med Messi som falsk 9'er) og især hvis det er venstre, så er jeg ikke fan af handlen, plus at vi mere har brug for en Coutinho type der har meget kreativitet, og han vil være 27 år til sommer, så der er ikke så meget fremtid i ham. Og ud over det, så vil det vel også udelukke et fremtidig køb af Dybala som jeg hellere så vi købte.


Det lover ikke godt for fremtiden med den ledelse, og Valverde som træner :sørgelig: :mad:
Ikke meget fremtid i en spiller på 27? Han har rigeligt med tid på topplan tilbage.

Og hvis du ikke kan være tilfreds med de spillere vi bliver sat i forbindelse med lige nu så er du umulig at tilfredsstille. At hente offensive spillere som coutinho og griez er et kæmpe powermove.
Mej der er ikke meget fremtid, han ville have ca. 5 år på topplan, og det er selvfølgelig også godt nok når han har den kvalitet, men fortrækker nogen der er yngre hvis man kan få det.

Som jeg skrev, så kan jeg godt lide Griezmann, men ikke hvis man kommer til at spille kant, men hvis det der i mod er på toppen han er ment, så kan jeg godt se ideen og det ville være en rigtigt godt køb, men det tvivler jeg meget på at han kommer til.

Enig i at hente Coutinho og Griezmann vil være et kæmpe powermove, og også nødvendig med den slags kvalitet. Men det vi mest har brug for en en kreativ spiller alla Coutinho, men det kan godt se ud som om vi henter Griezmann i stedet for, da jeg ikke tror vi har råd til begge + andre, og at vi måske ikke kommer til at have flere ikkeEU pladser. Men det er også fint nok med et køb af ham hvis det er som topangriber pladsen, da Suarez ikke er hvad han har været, og skal erstattes.

Men det vi først og fremmest har brug for er en kreativ spiller som kan gå direkte ind i startopstillingen, og det er Griezmann ikke.
Med den logik skulle vi ikke have købt Yaya Toure, Titi Henry, David Villa, Ronaldinho, med flere. Men hellere Neymar, Andre Gomes, Deulofeu, Halilovic og flere der kan floppe eller tage lang om at tilpasse sig eller smutter undervejs.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Jeg ville faktisk godt kunne se David Luiz i vores forsvar. Masser af erfaring på topplan, velkendt navn og imo ikke et sats, men en sikker investering. Kunne man bare få ham for 35-40, og han så holdte i 4 års tid, så ville det være perfekt.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: Atletico Madrid has sent the complain to FIFA regarding the Barça-Griezmann case. If FIFA finds this inappropriate, Barça could be handed over a 2 transfer window ban
Fremragende. Godt arbejde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Starnils »

Det er godt nok tit, at klubber klager over vores ageren på transfermarkedet.. Gremio, Atl. Madrid, Liverpool og Nice, er hvad jeg lige kan huske i nyere tid...
Socio. no. 54.257

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Enten er vores ledelse komplet idioter, når det kommer til at tilgå andre klubbers spillere, ellers har de andre klubber ondt i røven over, at Barcelona vil hive deres bedste spillere fra dem. Hvor svært kan det lige være, at følge de regler der er på området, eller lige kontakte klubben og sige; Hey, vi vil gerne forhandle om xx spiller.

Jeppesen
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 11:42 pm
Har takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jeppesen »

Jeg FATTER ikke hvorfor ledelsen kan være så stupide. Hvorfor skal ham Amor absolut udtalelse sig på den måde. Det er jo direkte dumt. Hvis det ender i en transferkarantæne så er det (endnu) en skandale. Fandme utroligt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

His literal quote was "well if the paper says it then it might have happened, I don't know".
Ok ret skal være ret. Det er intet det der. Det virker til at atm har ondt i røven. Så indtil videre ser det ud til at man har lært lidt efter fiasko sommeren. Sagen med gremio viste sig jo også at være en enorm overdrivelse i medierne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Jeppesen skrev:Jeg FATTER ikke hvorfor ledelsen kan være så stupide. Hvorfor skal ham Amor absolut udtalelse sig på den måde. Det er jo direkte dumt. Hvis det ender i en transferkarantæne så er det (endnu) en skandale. Fandme utroligt
Jeg har ikke set at Barca har benægtet, at de har talt med Griezmann. Fortilfælde viser, at det kan betyde transferkarantæne. Det er simpelthen dybt godnat. Det virker på mig lidt som om, at ledelsen vil vise, at de - i modsætning til sommerens farce - er handlekraftige. De er så forhippede på at vise, at de har signings på vej, at de glemmer alt om regler.

Hvis historien har noget på sig, er det en falliterklæring.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke set at Barca har benægtet, at de har talt med Griezmann.
His literal quote was "well if the paper says it then it might have happened, I don't know".
Amor siger ikke noget som helst. Da jeg brokkede mig i starten var det på baggrund af en forkert oversættelse.

Det her lugter af at atm har lidt ondt i bagen over griez smutter til os og de ikke har noget at skulle have sagt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
Jeg har ikke set at Barca har benægtet, at de har talt med Griezmann.
His literal quote was "well if the paper says it then it might have happened, I don't know".
Amor siger ikke noget som helst. Da jeg brokkede mig i starten var det på baggrund af en forkert oversættelse.

Det her lugter af at atm har lidt ondt i bagen over griez smutter til os og de ikke har noget at skulle have sagt.
Jeg håber, at du har ret. Men jeg er alligevel lidt en nervøs for, at der er lidt om snakken. På den anden side, så skyder medierne med spredehagl. I sommers da jeg var i Barcelona købte vi ifølge de spanske sportsaviser (AS, Marca, Sport, Mundo Deportivo) Countinho sådan cirka hver anden dag. Så ja, du har nok ret...

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Er det ikke hans frikøb vi evt. betaler ud? Det så ikke underordnet om man snakker med klubben først eller ej? Jeg mener hellere ikke at PSG talte med Barca før de havde en aftale med Neymar.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jo det tænker jeg også.

Desuden har atm ikke sendt nogle beviser ind med deres klage hvilket de skal gøre før vi kan dømmes for noget som helst. Det virker ikke rigtigt som om de vil andet end lige give os en lille lærestreg over at det er kommet i medierne. De er sikkert fint klar over at griez muligvis skifter til os - de gider bare ikke at det er i medierne osv så længe han stadig er atm spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ved ikke, om der er foregået ulovligheder, men måske respekterer man ikke andre klubber, hvilket er skidt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster