Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Lad os håbe at tingene tager en positiv drejning og at Valverde får det til at fungere bedre med bedre spillere. Resultater er en ting, men det flotte spil er savnet. Ellers skal der forandring til igen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tja... imo spiller vi rigtig flot fodbold. Vi mangler bare det sidste kreative. Gnisten helt fremme. Men ellers er vi kommet mere tilbage til Barca-stil end under Lucho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Lad os se hvordan spillet bliver i aften. Forhåbentlig bedre.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Er ikke helt fan at Mina handlen når han tager en ikkeEU plads, men på den anden side synes jeg vi har bruge for en spiller der er virkelig god i luften, som backup til Pique.

Mht. Grismann handlen, så kan jeg ham som spiller, men hvis han skal spille en af kanterne (Som det virker til med Messi som falsk 9'er) og især hvis det er venstre, så er jeg ikke fan af handlen, plus at vi mere har brug for en Coutinho type der har meget kreativitet, og han vil være 27 år til sommer, så der er ikke så meget fremtid i ham. Og ud over det, så vil det vel også udelukke et fremtidig køb af Dybala som jeg hellere så vi købte.


Det lover ikke godt for fremtiden med den ledelse, og Valverde som træner :sørgelig: :mad:
Ikke meget fremtid i en spiller på 27? Han har rigeligt med tid på topplan tilbage.

Og hvis du ikke kan være tilfreds med de spillere vi bliver sat i forbindelse med lige nu så er du umulig at tilfredsstille. At hente offensive spillere som coutinho og griez er et kæmpe powermove.
Mej der er ikke meget fremtid, han ville have ca. 5 år på topplan, og det er selvfølgelig også godt nok når han har den kvalitet, men fortrækker nogen der er yngre hvis man kan få det.

Som jeg skrev, så kan jeg godt lide Griezmann, men ikke hvis man kommer til at spille kant, men hvis det der i mod er på toppen han er ment, så kan jeg godt se ideen og det ville være en rigtigt godt køb, men det tvivler jeg meget på at han kommer til.

Enig i at hente Coutinho og Griezmann vil være et kæmpe powermove, og også nødvendig med den slags kvalitet. Men det vi mest har brug for en en kreativ spiller alla Coutinho, men det kan godt se ud som om vi henter Griezmann i stedet for, da jeg ikke tror vi har råd til begge + andre, og at vi måske ikke kommer til at have flere ikkeEU pladser. Men det er også fint nok med et køb af ham hvis det er som topangriber pladsen, da Suarez ikke er hvad han har været, og skal erstattes.

Men det vi først og fremmest har brug for er en kreativ spiller som kan gå direkte ind i startopstillingen, og det er Griezmann ikke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

5 år er meget. Og istedet for at sætte det op så firkantet (kun godt hvis han spiller en position) så tænk på at han kan give til holdet på flere måder. Det er vigtigt i topfodbold og det vil tillade os at ændre taktik osv.

Udover det så synes jeg ungdom er overvurderet. Ja vi vil alle helst have en ung spiller osv men hvor tit er det lige de bliver hos os i hele karrieren? Ikke ret tit. Oftest falder de igennem eller bliver aldrig helt gode nok hvorfor de bliver sendt videre. Ellers sker der andet som med ney.

Som der tydeligt stod omkring griez i dag så vil han ikke påvirke købet af coutinho. Man vil stadig have ham. Og man går allerede efter ham her til januar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:Lad os se hvordan spillet bliver i aften. Forhåbentlig bedre.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi har ikke fået nye spillere så det gør vi ikke. Eller jo alt andet end spillet på sidste tredjedel er rigtig godt. Der mangler bare lige det sidste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så har Antoine lige lavet en brøler af de større på de sociale medier.. Var der ikke en, blot én af hans venner der måske syntes det var en skidt ide at tweete det? :lol:




Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.


Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Starnils »

A$AP skrev:Så har Antoine lige lavet en brøler af de større på de sociale medier.. Var der ikke en, blot én af hans venner der måske syntes det var en skidt ide at tweete det? :lol:




Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.

Nogen screenshots?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Starnils skrev:
A$AP skrev:Så har Antoine lige lavet en brøler af de større på de sociale medier.. Var der ikke en, blot én af hans venner der måske syntes det var en skidt ide at tweete det? :lol:




Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.

Nogen screenshots?


Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

A$AP skrev:
Starnils skrev:
A$AP skrev:Så har Antoine lige lavet en brøler af de større på de sociale medier.. Var der ikke en, blot én af hans venner der måske syntes det var en skidt ide at tweete det? :lol:




Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.

Nogen screenshots?

Jeg kan ikke lige se hvad problemet er? Han har klædt sig ud som en sort basket-spiller? Og?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

whidgee skrev:
A$AP skrev:
Starnils skrev:
A$AP skrev:Så har Antoine lige lavet en brøler af de større på de sociale medier.. Var der ikke en, blot én af hans venner der måske syntes det var en skidt ide at tweete det? :lol:




Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.

Nogen screenshots?

Jeg kan ikke lige se hvad problemet er? Han har klædt sig ud som en sort basket-spiller? Og?

Så er det måske heller ikke dit problem at forstå, hvis du virkelig ikke kan se hvad der er galt her.. Reaktionerne på de sociale medier, og at han sletter det taler sit tydelige sprog. Først at han postede det, og så hans defensive forklaring efter. Han tacklede det hele så forkert man kan tackle sådan noget.

Det bliver dyrt for Griezmann og hans ellers så populære image.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

A$AP skrev:
whidgee skrev:
A$AP skrev:
Starnils skrev:
A$AP skrev:Så har Antoine lige lavet en brøler af de større på de sociale medier.. Var der ikke en, blot én af hans venner der måske syntes det var en skidt ide at tweete det? :lol:




Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.

Nogen screenshots?

Jeg kan ikke lige se hvad problemet er? Han har klædt sig ud som en sort basket-spiller? Og?

Så er det måske heller ikke dit problem at forstå, hvis du virkelig ikke kan se hvad der er galt her.. Reaktionerne på de sociale medier, og at han sletter det taler sit tydelige sprog. Først at han postede det, og så hans defensive forklaring efter. Han tacklede det hele så forkert man kan tackle sådan noget.

Det bliver dyrt for Griezmann og hans ellers så populære image.
Ved ikke om jeg har misset noget. Men umiddelbart har jeg som en af reaktionerne på Twitter:
Outrage for what?? Two black guys dressed as white girls in the film White Chicks and nobody kicked off? Absolute joke the things you can't do without getting stick these days. Its a fucking fancy dress outfit, grow up

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Og i stedet for at undskylde, bliver han defensiv og siger folk skal slappe af. Gad vide hvad alle hans landsholdskammerater tænker.

Jeg tror, at de forestiller sig at Griezmann har haft en rigtig sjov aften. De kender manden rigtig godt. Hvorfor skulle Griezmann risikere at blive uvenner med 75% af sine landsholdskammerater? Det er en klassisk SJW-agtig overreaktion på en god fyr, der efter alt at dømme bare skulle have sig en skæg aften. Var det en god idé at lægge billedet på de sociale medier? Næppe. Men lad nu være med at læse alt for meget ind i sådan noget. Herregud, det er jo ikke fordi at han har overfaldet sin kæreste, kørt et andet menneske ihjel eller futtet sin villa af. For min skyld skal Griezmann stadig være hjertelig velkommen. Jeg har svært ved at forestille mig, at billedet skulle have nogen som helst indflydelse på hans forhold med Thomas Partey, Paul Pogba, Ousmane Dembélé, Samuel Umtiti eller N'Golo Kanté. Krænkelsesdræsinen kører dog, ikke overraskende, for fulde gardiner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Guillermo Amor: "Griezmann to Barça? It's very possible."
Vi tager også lige denne med...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:
Guillermo Amor: "Griezmann to Barça? It's very possible."
Vi tager også lige denne med...
Vildt nok at han bare går ud og siger det. Så må der virkelig være noget om det

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster