Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Selvom jeg godt kan lide ham, vil jeg ikke græde over at vi højst sandsynligt ikke får ham. Det er jo bare rygter.

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Jamen. Det kræver jo, at de store klubber som Barcelona forstår, at der skal en holdningsændring til. Den er er vi ikke tæt på pt.
Klubberne inviterede jo også olie klubberne med i ESL, så kunne problematikken fortsætte der med endnu højere beløb. Karrusellen kører nogle flere omgange, men olieklubberne vil jo stadig være rigere, by far.
Det er jo ikke en løsning, bare en udskydelse.

Det er bekvemt, at pege fingre ad andre klubber, UEFA og alle andre. Der er helt klart flere dårlige aktører på fodbold markedet, der har presset priserne op, og vi er bestemt en af dem.
Det er dog udelukkende vores egen skyld, at vi har brugt alt for meget og gældsat os udover det rimelige.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg slettede min indlæg da jeg ikke gider endnu en tur med dig. Kender din position om især Barca og jeg er grundlæggende uenig. Vi kommer ikke nærmere på hinanden så lukker den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Jeg kender ikke så meget til love og regler omkring fodbold og hvor nemt det er at lave nye, men der burde foreslås at der skal laves et maks. lønloft for hvor meget en fodboldspiller må tjene. Så kommer man heller ikke ud i en budkrig omkring stjernespillere hvor det ene hold byder højere end det andet, hvis maks. f.eks. er 80 mio. årligt så handler det ikke længere for spilleren om lønnen, men rettere hvilket hold der virker mest interessant.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Mésqueunclub skrev:
fre jun 25, 2021 8:50 pm
Jeg kender ikke så meget til love og regler omkring fodbold og hvor nemt det er at lave nye, men der burde foreslås at der skal laves et maks. lønloft for hvor meget en fodboldspiller må tjene. Så kommer man heller ikke ud i en budkrig omkring stjernespillere hvor det ene hold byder højere end det andet, hvis maks. f.eks. er 80 mio. årligt så handler det ikke længere for spilleren om lønnen, men rettere hvilket hold der virker mest interessant.
Idéen er god, specielt det med at spilleren så ikke skal vælge økonomi først, men jeg bryder mig generelt ikke om begrænsninger som et lønloft vil være. Hvorfor skal andre bestemme hvor meget man må tjene?

I sidste ende bør spillerne vælge med hjertet først efter min mening. I stedet for lønloft bør klubberne blive mere ansvarlige i den måde de håndtere deres økonomi på
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Paulinho15 skrev:
fre jun 25, 2021 10:05 pm
Mésqueunclub skrev:
fre jun 25, 2021 8:50 pm
Jeg kender ikke så meget til love og regler omkring fodbold og hvor nemt det er at lave nye, men der burde foreslås at der skal laves et maks. lønloft for hvor meget en fodboldspiller må tjene. Så kommer man heller ikke ud i en budkrig omkring stjernespillere hvor det ene hold byder højere end det andet, hvis maks. f.eks. er 80 mio. årligt så handler det ikke længere for spilleren om lønnen, men rettere hvilket hold der virker mest interessant.
I sidste ende bør spillerne vælge med hjertet først efter min mening. I stedet for lønloft bør klubberne blive mere ansvarlige i den måde de håndtere deres økonomi på
Jeg er meget enig, men det løb er desværre nok kørt! Enten er man med på karussellen, ellers bliver man hurtigt sat med nogle omgange... siden Abramovich har det været en evig kamp om oprustning økonomisk.

Det er trist, men der er intet, der tyder på, at fodboldverdenen kan agere selvregulerende... Hvis ikke der kommer reguleringer oppe fra, så andre værdier end de rent økonomiske i højere grad bliver sat i spil, så vil spiralen blot fortsætte - og flere af traditionsklubberne vil i endnu højere grad give køb på traditionerne mv..

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Madameskrald skrev:
lør jun 26, 2021 2:32 am
Paulinho15 skrev:
fre jun 25, 2021 10:05 pm
Mésqueunclub skrev:
fre jun 25, 2021 8:50 pm
Jeg kender ikke så meget til love og regler omkring fodbold og hvor nemt det er at lave nye, men der burde foreslås at der skal laves et maks. lønloft for hvor meget en fodboldspiller må tjene. Så kommer man heller ikke ud i en budkrig omkring stjernespillere hvor det ene hold byder højere end det andet, hvis maks. f.eks. er 80 mio. årligt så handler det ikke længere for spilleren om lønnen, men rettere hvilket hold der virker mest interessant.
I sidste ende bør spillerne vælge med hjertet først efter min mening. I stedet for lønloft bør klubberne blive mere ansvarlige i den måde de håndtere deres økonomi på
Jeg er meget enig, men det løb er desværre nok kørt! Enten er man med på karussellen, ellers bliver man hurtigt sat med nogle omgange... siden Abramovich har det været en evig kamp om oprustning økonomisk.

Det er trist, men der er intet, der tyder på, at fodboldverdenen kan agere selvregulerende... Hvis ikke der kommer reguleringer oppe fra, så andre værdier end de rent økonomiske i højere grad bliver sat i spil, så vil spiralen blot fortsætte - og flere af traditionsklubberne vil i endnu højere grad give køb på traditionerne mv..
Desværre har du måske ret, men jeg tror på det bedste i alle vil vise sig. Jeg kan godt gå med til, at der kommer lønloft og andre reguleringer oppe fra som kan være med til at få fodbold tilbage til at være mere økonomisk ansvarlig, men så skal det kun være midlertidigt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça is attentive to the market in case of the exits of Alba, who Inter want, and Junior Firpo (AC Milan, West Ham and Leeds).

Gayà (Valencia) would be Jordi’s replacement, while club value Marcos Alonso (Chelsea) to occupy Firpo’s place.

Mundo Deportivo

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Alonso....?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nej tak. Så hellere hive Alejandro Baldé op.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så lad os bytte lige over :thumbup:
🔵 Barça and Valencia have made it known the players they would like to exchange.

🔴 Barça prioritize Jose Gayà while Valencia are interested in Aleñá and Braithwaite.

[RAC1]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

OFFICIAL: Game over between Barcelona and Todibo! OGC Nice have activated the option to buy him permanently for €8.5M + €7M in variables.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
søn jun 27, 2021 3:07 pm
OFFICIAL: Game over between Barcelona and Todibo! OGC Nice have activated the option to buy him permanently for €8.5M + €7M in variables.
Dejligt den endelig blev officiel. Vigtigt med lidt penge i kassen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

There is an agreement between Barça and Leeds United on the transfer of Junior Firpo. There are only a few small details left and then there will be an official announcement. Leeds United will pay 15 million euros.
Lidt flere penge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
man jun 28, 2021 1:10 pm
There is an agreement between Barça and Leeds United on the transfer of Junior Firpo. There are only a few small details left and then there will be an official announcement. Leeds United will pay 15 million euros.
Lidt flere penge!
Nu begynder det at ligne noget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster