Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Er jeg den eneste, der er ked af, at vi er på vej til at sende Dest videre?

Jeg synes, at han viste lovende takter i flere kampe under Xavi, og manden er kun 21 år. Derudover er der ikke nogle realistiske erstatninger på markedet, som vil gå ind og forbedre holder markant imo. Jeg havde gerne se, at man gav Dest chancen, og så kan man altid bruge Araujo/Kounde, når vi er oppe imod de bedste hold i verden, hvis man har grund til at tro, at han vil få problemer defensivt.

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 9:36 pm
kklaus skrev:
fre aug 19, 2022 9:22 pm
Den er lidt sjov for mens jeg er overbevist om at det er godt for os og vores chancer for mesterskabet, så er jeg også overbevist om at han flopper i man u.
Alle flopper der. Men syntes faktisk der er lidt nosser over at smutte fra Real, hvor ALT bare kører, og så til United og kaos!!!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ialocin skrev:
fre aug 19, 2022 10:11 pm
Er jeg den eneste, der er ked af, at vi er på vej til at sende Dest videre?

Jeg synes, at han viste lovende takter i flere kampe under Xavi, og manden er kun 21 år. Derudover er der ikke nogle realistiske erstatninger på markedet, som vil gå ind og forbedre holder markant imo. Jeg havde gerne se, at man gav Dest chancen, og så kan man altid bruge Araujo/Kounde, når vi er oppe imod de bedste hold i verden, hvis man har grund til at tro, at han vil få problemer defensivt.
Yep, det tror jeg.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
fre aug 19, 2022 10:19 pm
Ialocin skrev:
fre aug 19, 2022 10:11 pm
Er jeg den eneste, der er ked af, at vi er på vej til at sende Dest videre?

Jeg synes, at han viste lovende takter i flere kampe under Xavi, og manden er kun 21 år. Derudover er der ikke nogle realistiske erstatninger på markedet, som vil gå ind og forbedre holder markant imo. Jeg havde gerne se, at man gav Dest chancen, og så kan man altid bruge Araujo/Kounde, når vi er oppe imod de bedste hold i verden, hvis man har grund til at tro, at han vil få problemer defensivt.
Yep, det tror jeg.
Jeg syntes, at han har nogle spændende kvaliteter, og i lyset sf, at han kom til i en kaotisk tid, og har haft flere managere allerede, så syntes jeg ikke, a than har udspillet sin rolle og fået tilstrækkeligt med tillid… med den rette coaching tror jeg, st han som minimum kunne blive en rigtig stærk back både defensivt og offensivt..

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
fre aug 19, 2022 10:27 pm
Antimadridista skrev:
fre aug 19, 2022 10:19 pm
Ialocin skrev:
fre aug 19, 2022 10:11 pm
Er jeg den eneste, der er ked af, at vi er på vej til at sende Dest videre?

Jeg synes, at han viste lovende takter i flere kampe under Xavi, og manden er kun 21 år. Derudover er der ikke nogle realistiske erstatninger på markedet, som vil gå ind og forbedre holder markant imo. Jeg havde gerne se, at man gav Dest chancen, og så kan man altid bruge Araujo/Kounde, når vi er oppe imod de bedste hold i verden, hvis man har grund til at tro, at han vil få problemer defensivt.
Yep, det tror jeg.
Jeg syntes, at han har nogle spændende kvaliteter, og i lyset sf, at han kom til i en kaotisk tid, og har haft flere managere allerede, så syntes jeg ikke, a than har udspillet sin rolle og fået tilstrækkeligt med tillid… med den rette coaching tror jeg, st han som minimum kunne blive en rigtig stærk back både defensivt og offensivt..
Sjovt så forskelligt man kan vurdere kvalitet.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvad er det du mangler af grund kompetencer?

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
fre aug 19, 2022 10:42 pm
Hvad er det du mangler af grund kompetencer?
Syntes han let stresser og foretager lettere uovervejede beslutninger i tilspidsede situationer i det offensive. Defensivt mener jeg han mangler overblik og selvfølgelig også noget fysik.

Syntes egentlig 2 år er nok, til at vurdere og se om der er fremgang og fremtid.

Imo bliver han aldrig foretrukne hb.

Men altså, det kan da være han pludselig får sat det hele sammen,? Kan bare ikke se det ske..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre aug 19, 2022 10:47 pm
Madameskrald skrev:
fre aug 19, 2022 10:42 pm
Hvad er det du mangler af grund kompetencer?
Syntes han let stresser og foretager lettere uovervejede beslutninger i tilspidsede situationer i det offensive. Defensivt mener jeg han mangler overblik og selvfølgelig også noget fysik.

Syntes egentlig 2 år er nok, til at vurdere og se om der er fremgang og fremtid.

Imo bliver han aldrig foretrukne hb.

Men altså, det kan da være han pludselig får sat det hele sammen,? Kan bare ikke se det ske..
Synes også, Dest mangler rigtig meget. Potentialet er der, men der er lang vej, specielt taktisk, men også på helt basale defensive evner.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1779
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Wow, 30-årig Casemiro til Man United for hele 70+15 mio. euro :eek: - er jeg den eneste som synes RM har lavet en rigtig god handel? Det er utrolig mange penge (potentiel 85 mio.) for en 30 årig spiller, som kun har et år tilbage af sin kontrakt. Faktisk hul i hovedet af United.

Det åbner også op for, at talentfulde Valverde, Camavinga og Tchoaumeni kan få mere spilletid og evt. opblomstre på midtbanen. :? Jeg læser også de måske vil erstatte Casemiro med en anden yngre midtbanedynamo.

Men ja, Casemiro flopper i United. Han er slet ikke de penge værd og det er Real Madrid som griner hele vejen til banken.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1779
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

To spanske landsholdsspillere, midtbanespilleren Carlos Soler (markedsværdi 50 mio.) og venstrebacken Jose Gaya (markedsværdi 40 mio.) er helt gratis næste sommer. Valencia har forsøgt at forlænge med dem begge, men forgæves indtil nu.

Bør Barca ikke arbejde på at hente dem begge til næste sommer? Jeg ser dem mere end gerne i klubben.

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 664 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
lør aug 20, 2022 4:11 am
Wow, 30-årig Casemiro til Man United for hele 70+15 mio. euro :eek: - er jeg den eneste som synes RM har lavet en rigtig god handel? Det er utrolig mange penge (potentiel 85 mio.) for en 30 årig spiller, som kun har et år tilbage af sin kontrakt. Faktisk hul i hovedet af United.

Det åbner også op for, at talentfulde Valverde, Camavinga og Tchoaumeni kan få mere spilletid og evt. opblomstre på midtbanen. :? Jeg læser også de måske vil erstatte Casemiro med en anden yngre midtbanedynamo.

Men ja, Casemiro flopper i United. Han er slet ikke de penge værd og det er Real Madrid som griner hele vejen til banken.
Jeg er faktisk helt uenig. For United kan han blive enormt værdifuld. De har virkelig brug for en defensiv midt der kan modtage bolden og sende den fremad banen og som samtidig er et monster defensivt. Og det er lige præcis hvad casemiro er.

Det er klart at med alder, kontrakt udløb osv ville de nok have håbet han var billigere, men jeg kan simpelthen ikke pege på en type der ville være vigtigere for dem( fraset måske en målmand der rent faktisk kan aflevere :grin: ). Han kan selvfølgelig sagtens flippe, men det bliver kun hvis hele holdet flopper.

United som jeg ser det har det problem af deres manager ønsker at spille på en måde som han slet ikke har spillere til. De skulle stort set udskifte hele midteraksen op gennem holdet i forhold til det han overtog.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 19, 2022 11:24 pm
Antimadridista skrev:
fre aug 19, 2022 10:47 pm
Madameskrald skrev:
fre aug 19, 2022 10:42 pm
Hvad er det du mangler af grund kompetencer?
Syntes han let stresser og foretager lettere uovervejede beslutninger i tilspidsede situationer i det offensive. Defensivt mener jeg han mangler overblik og selvfølgelig også noget fysik.

Syntes egentlig 2 år er nok, til at vurdere og se om der er fremgang og fremtid.

Imo bliver han aldrig foretrukne hb.

Men altså, det kan da være han pludselig får sat det hele sammen,? Kan bare ikke se det ske..
Synes også, Dest mangler rigtig meget. Potentialet er der, men der er lang vej, specielt taktisk, men også på helt basale defensive evner.
I så fald er vi slet ikke uenige, men det taktiske og fysikken kan jo tillæres, også ret hurtigt med dem rette coaching. Jeg syntes jo, at han i glimt viser, at det ikke ligger så langt væk fra ham.

At han ikke har flyttet sig mere siden han kom, og er blevet mere stabil.. er mig en gåde, og må først og fremmest tilskrives dårlig coaching - medmindre manden er spejlblank, men så havde man forhåbentligt ikke givet 35 millioner euro for ham i første omgang..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han virker bange. Og har gjort det fra dag 1. En dårlig aktion og så hænger han med hovedet. Men altså Barca var også et helt vanvittigt “skridt” for ham. Han var ikke starter i Ajax og hvis jeg ikke tager fejl så har Xavi indirekte hentydet til at han er en af de spillere der ikke forstår positionsspillet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

DrGink skrev:
lør aug 20, 2022 7:11 am
Barca80 skrev:
lør aug 20, 2022 4:11 am
Wow, 30-årig Casemiro til Man United for hele 70+15 mio. euro :eek: - er jeg den eneste som synes RM har lavet en rigtig god handel? Det er utrolig mange penge (potentiel 85 mio.) for en 30 årig spiller, som kun har et år tilbage af sin kontrakt. Faktisk hul i hovedet af United.

Det åbner også op for, at talentfulde Valverde, Camavinga og Tchoaumeni kan få mere spilletid og evt. opblomstre på midtbanen. :? Jeg læser også de måske vil erstatte Casemiro med en anden yngre midtbanedynamo.

Men ja, Casemiro flopper i United. Han er slet ikke de penge værd og det er Real Madrid som griner hele vejen til banken.
Jeg er faktisk helt uenig. For United kan han blive enormt værdifuld. De har virkelig brug for en defensiv midt der kan modtage bolden og sende den fremad banen og som samtidig er et monster defensivt. Og det er lige præcis hvad casemiro er.

Det er klart at med alder, kontrakt udløb osv ville de nok have håbet han var billigere, men jeg kan simpelthen ikke pege på en type der ville være vigtigere for dem( fraset måske en målmand der rent faktisk kan aflevere :grin: ). Han kan selvfølgelig sagtens flippe, men det bliver kun hvis hele holdet flopper.

United som jeg ser det har det problem af deres manager ønsker at spille på en måde som han slet ikke har spillere til. De skulle stort set udskifte hele midteraksen op gennem holdet i forhold til det han overtog.
Personligt synes jeg, at Casemiro er en klassespiller, som har passet perfekt til Reals spil. Tænkte først - hvorfor filan sælge ham?

Og så er der jo bare lige det med alderen, den vilde pris og først og fremmest den nye unge franskmand med det svære navn.

Så tænker man jo desværre bare, at vores rivaler viser, at de kan sælge spillere, mens de stadig er penge værd, og samtidig har sikret en langtidsholdbar erstatning.

Vi står lige nu og betaler Busquets vanvittig løn, selvom han højst er på 70% af sit oprindelige niveau - og har umiddelbart ingen erstatning.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
lør aug 20, 2022 8:01 am
Han virker bange. Og har gjort det fra dag 1. En dårlig aktion og så hænger han med hovedet. Men altså Barca var også et helt vanvittigt “skridt” for ham. Han var ikke starter i Ajax og hvis jeg ikke tager fejl så har Xavi indirekte hentydet til at han er en af de spillere der ikke forstår positionsspillet.
Det kan jeg faktisk godt forstå… man har hentet Dest nogenlunde som første valg. Som 19-årlig skal han finde sine fødder i en ny by, kultur og skabe nye relationer, sikkert uden at kunne ret meget spansk. Dertil i en gruppe, hvor alle de unge kender hinanden fra akademiet.. Det tyder jo heller ikke ligefrem på, at Dembele er blevet integreret hurtigt.
Samtidig bliver han periodisk tilsidesat for sekunda højrebacks i Roberto, Araujo og en jætte gammel Alves… han har altså fået begrænset tillid. Hvis man køber en 19-årlig, så må man forvente, at der følger en del stilladseringsarbejde rent mentalt med… og som jeg sagde tidligere, det peger alene tilbage mod dårlig coaching og tilsyneladende integration.

Nu er tålmodigheden så væk - fra mit perspektiv har man fejlet sin opgave overfor Dest og klubben selv eklatant. Hvis man ikke var indstillet på udviklingstid, så skulle man have købt en mere færdig HB, evt. en med kultur og sproglige aner, der kan integreres hurtigt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster