Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Sergio Agüero was offered to Joan Laporta’s candidacy months ago. But at the moment, no decision has been made on this matter by the new president. FC Barcelona has not yet made an offer to the player. (Moisés Llorens)
Er ikke tilhænger af at hente ham, medmindre han går væsentligt ned i løn og kun får rolle som superindskifter ala Henke.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Vi mangler åbenlyst en alsidig 9'er, der blandt andet har lidt fysik, er målfarlig, kan spille med ryggen mod målet og løbe i dybden. Depay er nok snarere en nødløsning (fri transfer) og i Koemans øjne et relativt sikkert kort end et ønske target.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
tors mar 11, 2021 4:52 pm
Kubala skrev:
tors mar 11, 2021 4:48 pm
Dog er jeg lidt nervøs for, om han ikke falder i samme kategori som Griez og Messi? Altså som en slags kant/offensiv midt med friere rolle. Ikke en rigtig angriber, som sådan?
Vi har brug for en fuldblods angriber, synes jeg.
Ja, og jeg aner ikke, om han er det? Jeg har ikke set Lyons kampe, så jeg ved det ikke helt. Ikke kun i denne sæson, men generelt i hele den periode, han har spillet der, burde man kigge på.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Det gør mig nervøs med de der nødløsninger. Dem har vi set en del af de seneste mange år.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Der har været rigeligt med halve løsninger og fejlcastede indkøb. Jeg håber, at vi får præcis den spiller vi har brug for og kunne godt tænke mig Haaland.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jep, altså Haaland kunne være rigtig interessant, men jeg ved ikke, om man kan hente ham? Jeg ved dog, at hvis man henter ham, så har man taget højden for økonomien. Man handler ikke bare hovedløst og risikerer konkurs. Der vil helt sikkert være nogle konstruktioner i det, som muliggør købet, hvilket så ikke belaster tilbagebetalingerne på den kortsigtede gæld. Andet ville være tosset.
Senest rettet af Kubala tors mar 11, 2021 5:18 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:
tors mar 11, 2021 5:11 pm
Jep, altså Haaland kunne være rigtig interessant, men jeg ved ikke, om man kan hente ham? Jeg ved dog, at hvis man henter ham, så har man taget højden for økonomien. Man handler ikke bare hovedløst og risikerer kurs. Der vil helt sikkert være nogle konstruktioner i det, som muliggør købet, hvilket så ikke belaster tilbagebetalingerne på den kortsigtede gæld. Andet ville være tosset.
Jeg er sikker på, at den nye ledelse vender hver en sten og sørger for, at vi ikke kører durk ind i en konkurs. Vi skal nok komme ud af krisen med skind på snudeskaftet. Hvis det på én eller anden måde kan lade sig gøre at få Haaland, har vi gode kort på hånden, når vi går ind i næste sæson.
Tænk, hvis vi skal se Messi fodre det store, norske skideskur med sukkerbolde. Det bliver jo rent skydetelt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg skrev tidligere så skal man gøre alt for at hente en topangriber. Haaland kan muligvis hentes for 75 mio (nogen påstår at hans frikøbs bliver aktiv i denne sæson og andre mener først det er i næste sæson). Hvis man kan få det til at fungere økonomisk så er det en no brainer.

Men hvis man ikke kan så er depay en ok løsning. Han er ikke en drømme signing på nogen måder. Hvis vi skulle betale penge for ham så skulle han aldrig købes. Men altså på nuværende tidspunkt spiller Martin b for Barca. Martin b får spilletid på barcas førstehold. Tænk over det. Det er fuldstændig sindssygt og depay kan kun være en mærkbar opgradering.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
tors mar 11, 2021 5:17 pm
Kubala skrev:
tors mar 11, 2021 5:11 pm
Jep, altså Haaland kunne være rigtig interessant, men jeg ved ikke, om man kan hente ham? Jeg ved dog, at hvis man henter ham, så har man taget højden for økonomien. Man handler ikke bare hovedløst og risikerer konkurs. Der vil helt sikkert være nogle konstruktioner i det, som muliggør købet, hvilket så ikke belaster tilbagebetalingerne på den kortsigtede gæld. Andet ville være tosset.
Jeg er sikker på, at den nye ledelse vender hver en sten og sørger for, at vi ikke kører durk ind i en konkurs. Vi skal nok komme ud af krisen med skind på snudeskaftet. Hvis det på én eller anden måde kan lade sig gøre at få Haaland, har vi gode kort på hånden, når vi går ind i næste sæson.
Tænk, hvis vi skal se Messi fodre det store, norske skideskur med sukkerbolde. Det bliver jo rent skydetelt.

Ja, det vil være ekstremt. Også indlæggene vil være farlige. Både fra backs og kantspillerne. Man ser jo oftest flade indlæg og ikke de høje i dag.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tors mar 11, 2021 5:18 pm
Som jeg skrev tidligere så skal man gøre alt for at hente en topangriber. Haaland kan muligvis hentes for 75 mio (nogen påstår at hans frikøbs bliver aktiv i denne sæson og andre mener først det er i næste sæson). Hvis man kan få det til at fungere økonomisk så er det en no brainer.

Men hvis man ikke kan så er depay en ok løsning. Han er ikke en drømme signing på nogen måder. Hvis vi skulle betale penge for ham så skulle han aldrig købes. Men altså på nuværende tidspunkt spiller Martin b for Barca. Martin b får spilletid på barcas førstehold. Tænk over det. Det er fuldstændig sindssygt og depay kan kun være en mærkbar opgradering.
Jeg har ikke set Depay spille, kun highlights på YouTube, men der kan enhver jo se gudsbenådet ud. Hvor god er han, hvis man sammenligner med Braith? Er vi ude i en væsentlig opgradering?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ja, altså hvis man ikke har muligheder for at hente en angriber, så er Depay jo lidt mere oplagt, især fordi træneren kan se ideen med ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Altså nu ser jeg det personligt som en decideret skændsel at Martin ikke bare er i klubben men faktisk får spilletid. Så fra det udgangspunkt vil rigtig, rigtig mange angribere være en opgradering.

Ud fra hvad jeg har set fra depay (og det er begrænset) så er han fysisk stærk og god til at holde i bolden. Og så har han en fin forståelse for spillet. Han kommer ikke til at leverer 20 mål men jeg tror han ville fungere som en god spilstation offensivt. Vigtigst så har Koeman tydeligvis en plan for ham. Men han er ikke en topangriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors mar 11, 2021 5:17 pm
Kubala skrev:
tors mar 11, 2021 5:11 pm
Jep, altså Haaland kunne være rigtig interessant, men jeg ved ikke, om man kan hente ham? Jeg ved dog, at hvis man henter ham, så har man taget højden for økonomien. Man handler ikke bare hovedløst og risikerer kurs. Der vil helt sikkert være nogle konstruktioner i det, som muliggør købet, hvilket så ikke belaster tilbagebetalingerne på den kortsigtede gæld. Andet ville være tosset.
Jeg er sikker på, at den nye ledelse vender hver en sten og sørger for, at vi ikke kører durk ind i en konkurs. Vi skal nok komme ud af krisen med skind på snudeskaftet. Hvis det på én eller anden måde kan lade sig gøre at få Haaland, har vi gode kort på hånden, når vi går ind i næste sæson.
Tænk, hvis vi skal se Messi fodre det store, norske skideskur med sukkerbolde. Det bliver jo rent skydetelt.
Dortmund skylder også for et defekt salg...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Sladder fra Barca-side på FB (La Senyera)


News update.

The club sees the following players as players who
- Can be easily replaced/are surplus to requirements.
- Can generate a large sum of transfer fee.
- Would reduce the wage bill.

Phil. Coutinho, Martin Braithwaite, Samuel Umtiti, Junior Firpo, Miralem Pjanic, Jean Todibo, Matheus Fernandez, etc.

Meanwhile, if good offers come in for the following players, the club may likely sell, so as to accommodate academy graduates/potential signings.

Antoine Griezmann, Clement Lenglet, Neto, Oscar Mingueza, etc.

Laporta has been an admirer of Dembele and doesn't want to sell except the French forward refuses a contract extension.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster