Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg kan huske at have læst at hazard havde et eller andet med real (tilhørsforhold) men kunne ikke huske hvad det var. Det virker dog til at de fleste mener at udtalelsen betyder real så du har sikkert ret.

Men fint nok. Jeg kan godt leve med at real henter de 2.

Er du også rolig hvis de på en eller anden finurlig Real måde får puttet Neymar oveni..;)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg forstår bare ikke hvorfor de har så travlt, især real fansene, med at få Navas væk. Han har reddet dem langt flere gange end det modsatte. Flere super vigtige redninger i denne sæson i CL knockout kampene osv. Ja, han har til tider set skidt ud, men det har Courtouis i den grad også. Langt flere gange. Er det på grund af hans ret anonyme personlighed og status? Be my guest.

Med Hazard har jeg stadig svært ved at se hvor alle målene skal komme fra. Hazard kommer unægteligt til at score flere mål i Real Madrid (ikke at det siger specielt meget), men ikke nok. Heller ikke det antal Neymar lavede for os, tror jeg. Bale kan ikke holde sig skadesfri, heller ikke Benzema. Det tyder mest på, at Lewandowski bliver i Bayern.

Rodrigo fra Valencia rygtes også til dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan huske at have læst at hazard havde et eller andet med real (tilhørsforhold) men kunne ikke huske hvad det var. Det virker dog til at de fleste mener at udtalelsen betyder real så du har sikkert ret.

Men fint nok. Jeg kan godt leve med at real henter de 2.

Er du også rolig hvis de på en eller anden finurlig Real måde får puttet Neymar oveni..;)
Hvis de henter hazard så er det fordi de ikke kan hente ney. Men selvom de gjorde... Så ja. Vi hat messi ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBSOCI »

Som jeg tidligere har nævnt, har Hazard længe flirtet med Real Madrid. Den spanske sportspresse ser heller ikke ud til at være i tvivl om, at Hazard skal til Madrid. Flere af dem citerer Hazard for at have sagt:

Hazard, sobre su futuro: "Ya sabéis mi destino favorito"

Altså, han siger, at I allerede kender min favorit destination. Og det er jo DESVÆRRE Real Madrid. Øv, bøv.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

ParisUnited6:

PSG has a contractual agreement with Alex Sandro, the french club is now in discussions with Juventus.
Paris United reported in January that Alex Sandro was PSG’s number 1 priority for this summer so I’m not surprised, Sky Italia also reported a few days ago that Paris was interested in the player.
Hvordan kan de blive ved? Han var ellers rygtet til United. Han har været vild for juve, hvorfor skulle de sælge.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Jeg forstår bare ikke hvorfor de har så travlt, især real fansene, med at få Navas væk. Han har reddet dem langt flere gange end det modsatte. Flere super vigtige redninger i denne sæson i CL knockout kampene osv. Ja, han har til tider set skidt ud, men det har Courtouis i den grad også. Langt flere gange. Er det på grund af hans ret anonyme personlighed og status? Be my guest.

Med Hazard har jeg stadig svært ved at se hvor alle målene skal komme fra. Hazard kommer unægteligt til at score flere mål i Real Madrid (ikke at det siger specielt meget), men ikke nok. Heller ikke det antal Neymar lavede for os, tror jeg. Bale kan ikke holde sig skadesfri, heller ikke Benzema. Det tyder mest på, at Lewandowski bliver i Bayern.

Rodrigo fra Valencia rygtes også til dem.
Okay. Ronaldo har scoret 450 mål i hans 9 år i Real. Det er i average 50 mål pr. sæson.

Det vil sige, at de i skrivende stund skal erstatte 50 mål.

Bale (hvis han selvfølgelig udskifter sin glasbody og får sig en mere troværdig body) har i flere omgange vist for Real, at når han er i form, så er han faktisk ufattelig målfarlig. Med Ronaldo væk, er der ikke den her irriterende lyd i hans baghoved, at hgan skal servicere Ronaldo 14 ud af 10 gange.

Det samme med Benzema, som i flere gange har ofret ufattelig stort for Ronaldos mål.

De to kan sagtens oppe sig med mellem 20-30 mål. Benzema har før vist, at han kan score 30-35 mål pr. sæson. Så det er måske 15-18 mål, Benzema kan hente de 50 Ronaldo efterlader. Medmindre han pga. Ronaldos ophold er blevet en ufattelig uskarp angriber. Jeg synes virkelig, der har været mange gange, Benzema har ofret sig for Ronaldo, hvor en mere egoistisk angriber havde scoret selv.

Men hvis vi tager gennemsnittet for Benzemas to sidste sæsoner, så scorer han 15,5 mål pr. sæson. Med tanke på, at en topangriber skal kunne score mellem 30-35 mål pr. sæson, så kan en eventuelt ny angriber altså indhente de 20 mål derfra, hvis mine udregninger giver mening. Så hvis de f.eks. skifter Benzema ud med enten Lewan eller Icardi, kan vi godt forvente 30-35 mål fra dem.

Bale kan nok også hæve 10-14 mål ekstra.

Så har de indtil videre indhentet 25-32 af de mål. Hazard BØR kunne stå for 20-25 mål pr. sæson i Real Madrid. Det bør han kunne. Så har de reelt set erstattet Ronaldos mål.

Alternativt kan Real også forsøge at købe en dygtig midterforsvar til at spille med Varane, så de ikke opgiver så mange hovedløse mål, som Ramos ofte er skyldig i og deraf skære en del af de krævende mål af for at kunne opretholde nogenlunde succes og i stand til at vinde kampe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Real vil aldrig skifte ramos ud.

Men ja det ser ret nemt ud på papiret. Sådan vil det dog gå i virkeligheden hvor systemet skal ændres, spillere skal vænne sig til nu opgaver og nye spillere skal spilles ind.

Vi må se hvad der sker og det kan godt være at real får det til at fungere men det er nok ikke så simpelt som at nogle spillere bare lige skal score lidt mere og man skal hente en spiller der leverer fra første dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Ronaldo har jo ikke rigtig været afgørende for Real Madrids succes, så mon ikke de bare lige henter to-tre stjerner til at udfylde hans plads, så de også får en mere homogen (og talstærk) startopstilling.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Ronaldo har jo ikke rigtig været afgørende for Real Madrids succes, så mon ikke de bare lige henter to-tre stjerner til at udfylde hans plads, så de også får en mere homogen (og talstærk) startopstilling.
Totalt uenig. Svin!
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:Ronaldo har jo ikke rigtig været afgørende for Real Madrids succes, så mon ikke de bare lige henter to-tre stjerner til at udfylde hans plads, så de også får en mere homogen (og talstærk) startopstilling.

Syntes det er lidt underligt, at hvis ikke man er enig med dig i, at Ronaldo altså har været absolut afgørende og essentiel, ift alle reals titler og sejre i store kampe de seneste år, så bliver du fornærmet.
Selvfølgelig har han været møg vigtig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Så Ronaldo er gået fra ikke at være "afgørende ift Reals cl sejre" i "16 og 18" til "selvfølgelig" at være "møg vigtig"? Ok, den tager jeg.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1581
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:
Flax_Generous skrev:Ronaldo har jo ikke rigtig været afgørende for Real Madrids succes, så mon ikke de bare lige henter to-tre stjerner til at udfylde hans plads, så de også får en mere homogen (og talstærk) startopstilling.

Syntes det er lidt underligt, at hvis ikke man er enig med dig i, at Ronaldo altså har været absolut afgørende og essentiel, ift alle reals titler og sejre i store kampe de seneste år, så bliver du fornærmet.
Selvfølgelig har han været møg vigtig.
Han har virkelig haft en gigantisk andel i deres 3 CHL titler på stribe.
Han har de sidste to sæsoner været dømt helt ude i efteråret - “over the hill”-flosklerne har været flittigt brugt - og har så toppet på formen i foråret, hvor alt skulle afgøres.
Hans stats i CHL i afgørende faser, er helt ude af proportioner. Kan ikke fordrage manden, men man kan ikke ændre fakta.

Og alt det fis med, at alle andre servicerer ham - er jo naturligt. Hvorfor ikke spille ham, som går forrest og leverer når det gælder?
Men er enig i at andre kan få en mere fremtræden rolle.
Frygter virkelig Isco bliver vild nu. Han er det i periodevis i Madrid i forvejen, men med Julen og Ronaldos exit, så kan han blive det offensive es, som han fortjener og vil blomstre under.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:Så Ronaldo er gået fra ikke at være "afgørende ift Reals cl sejre" i "16 og 18" til "selvfølgelig" at være "møg vigtig"? Ok, den tager jeg.

Aiiij hvor er du dog umulig at diskutere med.! Jeg mener selvfølgelig stadig det jeg skrev tidligere ang cl 16 & 18. Det burde jo være logik. Gå tilbage og se hvad der skete i de kampe, hvem der scorede, lavede assists, fik høje ratings..!

Derfor kan jeg da stadig mene og skrive, at han over sine 9 år i real har været møg vigtig. Nøjagtig som Ramos, marcelo, modric...

Men hvis du blot har sarkasme tilbage når man er uenig med dig, så lad os endelig bare lade det ligge.

Edit: skulle selvfølgelig nok have skrevet 'møg vigtig i sine 9 år' til at starte med. Det kan selvfølgelig forvirre den præmis vi taler om. Så beklager for det.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Flax_Generous »

Antimadridista skrev:Aiiij hvor er du dog umulig at diskutere med.!
Jeg citerer dig ordret. Hvis du føler, at det bliver til nonsens, så bør du nok gå til kilden af citaterne. Jeg kan dog forstå på din uddybende forklaring, at du ikke har ændret holdning. Fair nok og fred være med det.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Flax_Generous skrev:Ronaldo har jo ikke rigtig været afgørende for Real Madrids succes, så mon ikke de bare lige henter to-tre stjerner til at udfylde hans plads, så de også får en mere homogen (og talstærk) startopstilling.
Så du tror ikke på, at Real Madrid - med de rigtige indkøb - kan blive bedre uden ham? (Hvad der menes med bedre er, at vinde flere titler).
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster