Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Åbenbart... Det er mere end jeg troede. Så skal Villarreal være ligeså økonomisk på bagdelen som os og villige til at gå ned i pris. Men det virker usandsynligt med så god en spiller.

Det må vente til vi får flere penge i kassen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kender ikke så meget til ham, men en hurtigere version af Pique? De ligner meget hinanden i spillestil. Drømmescenarie af forsvaret:
Dest, Mingueza- Arujo, Torres, Garcia, Pique - Alba, Gaya.

Kan pengene fra Firpo, Emerson, Lenglet og Umtiti række til Torres + Garcia + Gaya? Jeg tror godt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville nok sige en hurtigere, dårligere version af pique. Tror lidt man skal huske på hvor god en spiller han er og har været. Men torres har nogle af de ting “vi” kan lide.

Jeg er ellers komplet enig omkring forsvaret men jeg ved ikke om det går op økonomisk. Det gode er at det ikke kun er os der er på røven - det er alle spanske hold. Derfor kunne torres og gaya købes billigere. Men vi kommer ikke til at få meget for vores spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Piquénbauer skrev:
ons feb 24, 2021 3:13 pm
Jeg ville nok sige en hurtigere, dårligere version af pique. Tror lidt man skal huske på hvor god en spiller han er og har været. Men torres har nogle af de ting “vi” kan lide.

Jeg er ellers komplet enig omkring forsvaret men jeg ved ikke om det går op økonomisk. Det gode er at det ikke kun er os der er på røven - det er alle spanske hold. Derfor kunne torres og gaya købes billigere. Men vi kommer ikke til at få meget for vores spillere.
Nu plejer vi sjælendt at få meget for vores overskudslager, i modsætning til andre klubber. Så tvivler på Corona-rabatten vil kunne mærkes på vores salg.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

MarkMenace skrev:
ons feb 24, 2021 4:27 pm
Piquénbauer skrev:
ons feb 24, 2021 3:13 pm
Jeg ville nok sige en hurtigere, dårligere version af pique. Tror lidt man skal huske på hvor god en spiller han er og har været. Men torres har nogle af de ting “vi” kan lide.

Jeg er ellers komplet enig omkring forsvaret men jeg ved ikke om det går op økonomisk. Det gode er at det ikke kun er os der er på røven - det er alle spanske hold. Derfor kunne torres og gaya købes billigere. Men vi kommer ikke til at få meget for vores spillere.
Nu plejer vi sjælendt at få meget for vores overskudslager, i modsætning til andre klubber. Så tvivler på Corona-rabatten vil kunne mærkes på vores salg.
Hvis vi leger med tanken, om at Umtiti (12mio / 15+variable), Firpo(8 mio), Emerson(13 mio), Lenglet(20 mio) kan bringe os i omegn af 55 mio. tror i ikke det er muligt at få stablet nogle gode aftaler med de spanske klubber? Garcia (gratis + lavere løn end både Umtiti og Lenglet), Pau Torres (25 mio+ 10 mio i variable) og Gaya (25 mio.+ 15 mio i variable). Jeg ved godt at vi har en kæmpe gæld (kortfristet gældforpligtelser), men hvis vi kan reducere lønudgifterne og bruge salgene til køb af nye spillere, så bør der være råd.

Det vil i min optik styrke os gevaldigt i forhold til den sammensætning vi har i forsvaret i dag.
Gaya og Garcia er et must i mine øjne - de er vitterlig fremtiden. Alba og Lenglet skal ud af den start 11.

Pjanic skal også sælges til højst bydende, eventuelt indgå i en af handlerne. Han er ikke i nærheden af de penge som vi gav for ham + vi har en masse talent i de egne rækker som venter på at blive forløst. Håber at den nye præsident kommer med lidt mere karakter end Bartomeu har haft. Agtigt: Vi sælger sku de her dyre drenge og satser på vores eget akademi. Moriba, Pena, Konrad, Collado er blandt de folk som skal hives op næste sæson.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at det bliver rigtig svært at komme af med Umtiti. Jeg kunne godt forestille mig, at det kun blev omkring de 5-8 mio. euro, der var tale om, hvis man er heldige. I værste fald kunne det også blive 0 kroner, så man sparede lønnen og kom af ham, da ingen rigtigt ville røre ham. Generelt tror jeg, at man skal regne med mindre beløber, end der bliver nævnt foroven. Hvis man samlet ender på ca. 30-40 mio. euro(for alle de nævnte spillere tilsammen), vil det være fint.

Til gengæld kunne man være heldige med købet af Torres for f.eks. 25-35 mio. euro pga. corona og presset økonomi hos Villarreal. Og måske Gaya for omkring 15-25 mio. euro, også pga. det samme. Ellers er der jo Bernat, der har kontraktudløb til sommer, som kunne hentes gratis, hvis han ikke vælger at forlænge og afviser de andre interesserede klubber?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Eric Garcia will join Barcelona in the summer and will sign his contract until June, 2026. (Fabrizio Romano)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Laporta intends to come to an agreement with players who aren't important in order to free them and reduce the payroll. [Catalunya Ràdio]
Hvem tror I der er tale om?

Coutinho, Firpo og Pjanic er min umiddelbare tanke.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Coutinho burde man kunne kvæle en skilling ud af, så ham er der forhåbentlig ikke tale om. Pjanic er derimod et oplagt fritstillingsemne.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Pjanic og umtiti.

Cou og Firpo tror jeg man kan sælge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det har I fuldstændig ret i. Cou burde kunne give lidt mønt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are targeting a centre-back and a centre-forward in the summer transfer window.

But with the financial situation means that player sales along with salary negotiations are needed first.

[Fabrizio Romano]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are considering selling Alex Collado this summer as they are in need of more money. [sport]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster