Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg vil lige sige, i forbindelse med City snakken, så har det været deres strategi i årevis at man ikke ville over 100 mio euro for et enkelt køb. Dette fordi de fornuftigt har vurderet, at man ikke ville få nok ud af et stort indkøb, hvis man ikke havde penge til bredden. Købet af Grealish markerer en ændring og jeg er sikker på, man har vurderet, man har basen på plads, således man kan gå efter enkelte større indkøb i stedet for at køb stort ind til bredden. Man kan meget vel få se endnu et stort indkøb til sommer, da man ikke har brug for bredde spillere lige nu og her, hvor også akademiet begynder at bidrage til truppen.

Jeg vil undre mig meget, hvis ikke Newcastle følger nøjagtig samme model, som man har haft succes med hos City de sidste mange år
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke gør alt hvad vi kan for at få Mbappe til Camp Nou. Valget mellem at tage til Real eller Barca kan vende på en tallerken, det har vi set flere eksempler på, og han ville være fantastisk for os. Han ville komme på en fri transfer og så kunne vi også lige give PSG fingeren med på vejen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 1:33 pm
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke gør alt hvad vi kan for at få Mbappe til Camp Nou. Valget mellem at tage til Real eller Barca kan vende på en tallerken, det har vi set flere eksempler på, og han ville være fantastisk for os. Han ville komme på en fri transfer og så kunne vi også lige give PSG fingeren med på vejen.
Fordi det vil smadre vores lønstruktur de næste 10 år, og han er erklæret RM supporter - det er et våbenkapløb vi ikke kan vinde, så lad os da ikke bruge al vores energi og fokus på andre områder.
El Señor de las Tartas

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Diabolito skrev:
tors feb 17, 2022 1:44 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 1:33 pm
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke gør alt hvad vi kan for at få Mbappe til Camp Nou. Valget mellem at tage til Real eller Barca kan vende på en tallerken, det har vi set flere eksempler på, og han ville være fantastisk for os. Han ville komme på en fri transfer og så kunne vi også lige give PSG fingeren med på vejen.
Fordi det vil smadre vores lønstruktur de næste 10 år, og han er erklæret RM supporter - det er et våbenkapløb vi ikke kan vinde, så lad os da ikke bruge al vores energi og fokus på andre områder.
vi skulle have hentet ham da vi havde chancen, men valget faldt jo som bekendt på Dembele.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Diabolito skrev:
tors feb 17, 2022 1:44 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 1:33 pm
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke gør alt hvad vi kan for at få Mbappe til Camp Nou. Valget mellem at tage til Real eller Barca kan vende på en tallerken, det har vi set flere eksempler på, og han ville være fantastisk for os. Han ville komme på en fri transfer og så kunne vi også lige give PSG fingeren med på vejen.
Fordi det vil smadre vores lønstruktur de næste 10 år, og han er erklæret RM supporter - det er et våbenkapløb vi ikke kan vinde, så lad os da ikke bruge al vores energi og fokus på andre områder.
Og det ville Haaland ikke? Hvis han levede i en verden hvor Mbappe ikke fandtes, ville han også vælge Real over Barca. Modric og Isco var Barca fans, jeg tror ikke Madrid fans begræder det længere
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 3:29 pm
Og det ville Haaland ikke? Hvis han levede i en verden hvor Mbappe ikke fandtes, ville han også vælge Real over Barca. Modric og Isco var Barca fans, jeg tror ikke Madrid fans begræder det længere
Hvor ved du det fra? Er Haaland erklæret RM fan?

Nu handler fodbold jo også om muligheder. Havde Barca budt med om Isco og Modric på samme vilkår havde de vel valgt os? Så jeg er usikker på din pointe?
El Señor de las Tartas

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Håber godt nok, man ender med at gå efter Grimaldo. Hans offensive kvaliteter er helt i top. 4 må og 7 assists har denne sæson i 35 kampe.

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Real rykker på Haaland nu ifølge Sport, mens de også kører på med Tchouameni. Barca skal til og i gang med sommerens vindue lige nu, ellers er de fremragende markedsmuligheder, der ligger og venter væk før det starter. Vlahovic er allerede i Juventus, som har taget Zakaria også, Haaland er nu måske væk også, City er i gang med Dybala, PSG med Dembélé. Snart vil alle de free agents, der kan forhandle frit nu, være afsat også. Bayern kører på med AC, Dortmund med Mazraoui og har allerede lukket Süle, Azpi tøver med Barca, Brozovic ser ud til at forlænge i Inter og Kessie har masser af tilbud. Snart er det hele lukket, så man er nødt til at rykke nu. Man har ikke råd til at vente.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Tror roligt du kan regne med at de er i gang ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 18, 2022 12:04 pm
Håber godt nok, man ender med at gå efter Grimaldo. Hans offensive kvaliteter er helt i top. 4 må og 7 assists har denne sæson i 35 kampe.

Kan ikke rigtigt få mig i stødet, at han leverer i den portugisiske række. Alex Telles brændte også rækken af og er marginalspiller på det dårligste United hold i årevis.
Hæfter mig ved at Grimaldo ikke kan byde sig til på det spanske landshold heller.

Trækker Gaya kortet i stedet. Erfaring fra rækken, tættere (og kampe på landsholdet).
Vi skal kun have folk vi kan regne 100% med nu. Vi har mange “lige ved og næsten”-spillere. Og frygter Grimaldo bliver en mere af dem.
Men god sparketeknik, det har han bestemt! ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7246
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔘 Barça are willing to pay Haaland's €75m exit clause and the commissions to his father and Raiola.

🔘 BARÇA are in a position to pay him €20m per year salary and they want to make him the leader of the young winning project.

[Diario Sport]

Mésqueunclub
Indlæg: 379
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Dytrax skrev:
fre feb 18, 2022 8:56 pm
🔘 Barça are willing to pay Haaland's €75m exit clause and the commissions to his father and Raiola.

🔘 BARÇA are in a position to pay him €20m per year salary and they want to make him the leader of the young winning project.

[Diario Sport]
Nogen der kan fortælle mig en god grund til hvorfor Haaland’s far skal have 20 mio. euro? Det lyder for mærkeligt at en 50 årig skal have et kæmpe millionbeløb foræret fordi ens 21 årige søn skifter klub.
For vi ham med i købet? 🤔

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 18, 2022 2:32 pm
Real rykker på Haaland nu ifølge Sport, mens de også kører på med Tchouameni. Barca skal til og i gang med sommerens vindue lige nu, ellers er de fremragende markedsmuligheder, der ligger og venter væk før det starter. Vlahovic er allerede i Juventus, som har taget Zakaria også, Haaland er nu måske væk også, City er i gang med Dybala, PSG med Dembélé. Snart vil alle de free agents, der kan forhandle frit nu, være afsat også. Bayern kører på med AC, Dortmund med Mazraoui og har allerede lukket Süle, Azpi tøver med Barca, Brozovic ser ud til at forlænge i Inter og Kessie har masser af tilbud. Snart er det hele lukket, så man er nødt til at rykke nu. Man har ikke råd til at vente.
Slår næsten Ukraine nyheder i bedrøvelighed…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
fre feb 18, 2022 10:40 pm
EasyBuddhist skrev:
fre feb 18, 2022 2:32 pm
Real rykker på Haaland nu ifølge Sport, mens de også kører på med Tchouameni. Barca skal til og i gang med sommerens vindue lige nu, ellers er de fremragende markedsmuligheder, der ligger og venter væk før det starter. Vlahovic er allerede i Juventus, som har taget Zakaria også, Haaland er nu måske væk også, City er i gang med Dybala, PSG med Dembélé. Snart vil alle de free agents, der kan forhandle frit nu, være afsat også. Bayern kører på med AC, Dortmund med Mazraoui og har allerede lukket Süle, Azpi tøver med Barca, Brozovic ser ud til at forlænge i Inter og Kessie har masser af tilbud. Snart er det hele lukket, så man er nødt til at rykke nu. Man har ikke råd til at vente.
Slår næsten Ukraine nyheder i bedrøvelighed…
Altså CL er vel ret vigtigt før man kan signe folk
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg græder ikke hvis vi ikke får Azpilicueta. For mig handler det om at få en HB i en alder mellem 24-28
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster