Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:Nej, læg nu bare 160 m euro + 20 prince, 1 kasse Hancock og en brugt trailer... det er ok
M8, hvis han skal have en kasse Hancock så får de altså kun 100. Det koster at fragte en kasse Hancock sikkert til Liverpool.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Men om vi får Cou eller ej, så tror jeg vil skal være klar på at denne sæson bare bliver en sæson hvor de nye og Valverdes system skal spilles ind, og at vi som maximum kun vinder CDR.

Også er det vigtigt at i de næste 3-4 sæsoner for forynget truppen med store talenter alla Dembele, for ellers kommer vi til at forsætte ned af bakke som vi er godt i gang med. Spiller som Suarez, Messi, Iniesta, Bussi, Masch, Pique og Alba holder ikke særlig mange år endnu, så de skal erstattes om ikke så mange år, og det skal ikke være så sent så de når at falde alt for meget i niveau som med Iniesta.

Spillere som Paco, Dølle, Munir, Denis, Rafinha, Gomes og Digne ser jeg ikke som store nok talenter til at kunne overtage for vores nøgle spillere som de ovennævnte spillere. Så fremtiden ser ikke god ud pt. :cry:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Coutinho not in the Brazil starting XI. Rumours he has refused to play with a sore back until he gets his move to Argentina. Dick.
:cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Jo, det er ligegyldigt. Han kommer til at score, også selvom han er venstrebenet og spiller som venstrekant. Man behøver ikke kun at skære ind i banen for at score. Og der alternativer til Cou. Lemar og Seri. Tilsammen er de bedre og billigere. Fodbold er flydende og dynamisk, ikke så fastlås, som at en venstrebenet spiller ikke kan spille venstrekant, for det vil kun resultere i indlæg eller løb mod baglinien.
Det var da noget af det tåbeligste, jeg har hørt i længe herinde. Det har da en afgørende betydning på den måde, vi bruger kantspillere, der jo netop skal gå ind i banen og udfordre. En venstrebenet spiller har jo en ret naturlig begrænsning ved at gå ind i banen fra venstre side... Det giver lidt sig selv. Hvorfor tror du at Messi er i højre? Fordi han er venstrebenet.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Godt du finder det tåbeligt. Men jo, venstrebenede venstrekantsspillere kan fungere i Barca og kan også udfordrere, uden at skære ind i banen. De kan ligeledes score.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Godt du finder det tåbeligt. Men jo, venstrebenede venstrekantsspillere kan fungere i Barca og kan også udfordrere, uden at skære ind i banen. De kan ligeledes score.
Jeps, det kan de. Problemet er bare, at de er langt fra skræddersyet til positionen, som vi bruger den. Derfor skal vi naturligvis have en spiller, der bruger, eller kan bruge på et højt niveau, højreben - naturligvis. Selv Messi ville miste noget, hvis vi havde ham i venstre side, så jeg er ked af det, Kubala, men det er en fjollet argumentation.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er vel træneren, der skal få det til at fungere? Og hvad så med Demb.? Er han skræddersyet til Barca? Desuden mister du også en del med Cou. Der er ikke den samme eksplosivitet, men heldigvis er der andre ting, som trækker. Det mener jeg også, der er med Lemar. Det behøver ikke at være så statisk. I øvrigt får man to virkelig gode spillere til under en spillers pris. Den ene er naturlig kant og tre år yngre. Jeg ved, hvad jeg ville vælge, men altså ledelsen beslutter jo i sidste ende. Det er bare problematisk at betale så meget for Cou og samtidig forhandle med en klub, der kører rundt med en. Man burde kigge andre steder også, i stedet for kun at fokusere på den ene spiller.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Emancipator »

hvorfor sker der ikke noget :(((

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Det er vel træneren, der skal få det til at fungere? Og hvad så med Demb.? Er han skræddersyet til Barca? Desuden mister du også en del med Cou. Der er ikke den samme eksplosivitet, men heldigvis er der andre ting, som trækker. Det mener jeg også, der er med Lemar. Det behøver ikke at være så statisk. I øvrigt får man to virkelig gode spillere til under en spillers pris. Den ene er naturlig kant og tre år yngre. Jeg ved, hvad jeg ville vælge, men altså ledelsen beslutter jo i sidste ende. Det er bare problematisk at betale så meget for Cou og samtidig forhandle med en klub, der kører rundt med en. Man burde kigge andre steder også, i stedet for kun at fokusere på den ene spiller.
Jeg er enig med dig ifht. til Coutinho. 160 millioner er for meget. Jeg ville også langt hellere se en anden spiller + Seri, end Coutinho til den pris. Det skal bare ikke være Lemar, der spiller venstrekanten. Dembele passer fint ind hos os. Han sparker med begge ben, og giver os noget dybde, som vi mistede ved Neymar - en super erstatning i mine øjne.

Derudover så vil venstrebenede kantspillere udfordre udad, hvilket ikke giver mening, når vi har så offensive backs, der i så fald vil være i det område. Vi skal derfor have en højrebenet spiller, der skærer ind i banen, så backen kan stå og holde bredden og trække en forsvarsspiller derud. Lemar ville kunne give noget, men han passer ikke ind i systemet.
Senest rettet af Jesni ons aug 30, 2017 2:18 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at man ender med Cou til 160. Men det sker nok på sidstedagen, hvor Pool har sikret sig ift. erstatninger for Cou. Jeg vil bare mene, at man vil have betalt overpris for ham, hvis man går med til 160.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvor ser du Demb spille? Venstre eller højre?

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Lemar vil både kunne gå ind mod banen og også udad. Jeg ser det ærlig talt ikke så statisk, som det bliver gjort til, men ok, vi kommer ikke nogle steder.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Lemar vil både kunne gå ind mod banen og også udad. Jeg ser det ærlig talt ikke så statisk, som det bliver gjort til, men ok, vi kommer ikke nogle steder.
Dembele bliver nok venstrekantsspilleren, men han kan begge positioner - og han udtalte netop dette for få dage siden. En venstrebenet kan udfordre ind i banen - ja. Problemet er bare, at han er stærkt begrænset grundet at han er venstrebenet. Var han højrebenet, ville han have langt bedre afslutningsmuligheder.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Cou skulle højest koste 70-80 plus 20 i variabler, andet er overpris. I det her tilfælde, er det langt over overprisen, imo. Man ville have brændt 265 plus 43 i variabler for to spillere.

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Lemar vil både kunne gå ind mod banen og også udad. Jeg ser det ærlig talt ikke så statisk, som det bliver gjort til, men ok, vi kommer ikke nogle steder.
Dembele bliver nok venstrekantsspilleren, men han kan begge positioner - og han udtalte netop dette for få dage siden. En venstrebenet kan udfordre ind i banen - ja. Problemet er bare, at han er stærkt begrænset grundet at han er venstrebenet. Var han højrebenet, ville han have langt bedre afslutningsmuligheder.
Hvis Demb skal spille venstre, kan Lemar så ikke spille højre?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster