Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da kæft det kommer fra Fernando Polo og mig Rico. Den er uden tvivl god nok!

Ærgerligt for gider virkelig ikke rabiot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[Paris United] | Rabiot's mother met with senior officials from Barcelona. The first topic was on the salary of 7.2 million euros per year

[@ffpolo] | Rabiot like Barça a lot. Last summer FC Barcelona asked PSG for him when they knew Neymar's departure was irreversible.

[RAC1] | RABIOT CONTACT
Barça has been in Paris today to move forward in negotiations to sign the PSG French midfielder.
Rabiot is the first option of the sports management to strengthen the midfield.
Det er simpelthen ufatteligt. Vi har forsøgt os med Silva, marquinhos, verratti og nu er det så rabiot. Man har intet lært. Udover at han ikke er noget specielt så klamrer man sig til at han kun har et år tilbage af sin kontrakt og derfor tror man kan hente ham.

Mon ikke det ender med at han skriver under på en ny kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Vi har lige gjort en langsigtet handel på midtbanen i Arthur. Rabiot er vel ikke bedre end nogen af de spillere vi har på midtbanen nu?

Rakitic, Busquets, Arthur, Denis, Alena. Det er antaget at vi sælger Samper, Rafinha og Gomes. Sergi kan også spille der, men man holder ham nok på backen.

Lige nu har jeg bare svært ved at overskue hvad og hvordan vi gør i angrebet og på midtbanen. For første gang i en del år er jeg virkelig usikker på midtbanen. Rabiot var vild da vi tabte 4-0, men det var Di Maria også.. Jeg har dog hørt gode ting om Rabiot som spiller, men at han har attitudeproblemer. Sælger vi de tre synes jeg også at vi skal købe en spillere mere til midtbanen, jeg ved bare ikke om det skal være Rabiot.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg håber ikke det er rigtigt at vi går efter Rabiot, nu troede jeg lige at vi gik efter små tekniske spillere :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man er i tvivl så ville jeg købe en reserve/starter til offensiven og så lade cou komme ned på midten. Jeg vil seriøst hellere give 80 mio for willian end købe rabiot. Han vil bare tage tid fra Arthur og alena.

Jeg tror forresten tiden hvor man så Denis som cm er slut. Han er kant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Pjanic er ved at forlænge og jeg kan sagtens forstå hvis man ikke går efter thiago pga skader osv. Det er jeg helt ok med. Men rabiot? Ej kom nu. Det rykker os jo ingen steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Jeg kan lide Rabiot.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Synes han løber meget, kæmper for enhver bold, har en habil bold omgang, samt vinder anden bolde. Langt bedre backup at have, IMO, end Gomes. Desuden, der er også mere fart i ham end i Gomes.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det så har en backup så kunne jeg måske forstå det. Men det er en spiller der ifølge rygterne vil tjene 150000 euro om ugen. Jeg tror han vil være starter og ærlig talt så kan jeg ikke se hvad han skulle bringe. En midt med ham, rak og bussi ville være fuldstændig død.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
[MD] Pep Segura, General Manager, and Eric Abidal, technical secretary, have already returned from Paris after meeting with the PSG.
Krydser fingre for dårlige nyheder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Rabiot slår mig virkelig som Gomes 2.0. Faktisk værre end Gomes, fordi Rabiot har så urealistisk høje tanker om sig selv og sit niveau. Tag til Kina i stedet for, Adrien.

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Hvis det så har en backup så kunne jeg måske forstå det. Men det er en spiller der ifølge rygterne vil tjene 150000 euro om ugen. Jeg tror han vil være starter og ærlig talt så kan jeg ikke se hvad han skulle bringe. En midt med ham, rak og bussi ville være fuldstændig død.
Det så ikke sådan jeg ser ham, han skal ikke spille med dem, han skal være backup for Busquets og Rak, jeg ser ham ikke som en starter, så jeg ved ikke hvad aftalen lander på. Spillemæssigt er jeg fint tilfreds med ham, men ikke som starter, måske får han en Paulinho rolle?
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

https://gianlucadimarzio.com/en/sarri-c ... e-decisive

Sarri og Jorginho ventes begge to at blive offentliggjort hos Chelsea meget snart. 65 mio for dem begge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Hvis det så har en backup så kunne jeg måske forstå det. Men det er en spiller der ifølge rygterne vil tjene 150000 euro om ugen. Jeg tror han vil være starter og ærlig talt så kan jeg ikke se hvad han skulle bringe. En midt med ham, rak og bussi ville være fuldstændig død.
Det så ikke sådan jeg ser ham, han skal ikke spille med dem, han skal være backup for Busquets og Rak, jeg ser ham ikke som en starter, så jeg ved ikke hvad aftalen lander på. Spillemæssigt er jeg fint tilfreds med ham, men ikke som starter, måske får han en Paulinho rolle?
Han bliver uden tvivl købt som starter. Stor løn og så er han desuden lidt af en primadonna der hurtigt begynder at skabe sig så en bænkplads ville nok ikke blive modtaget særlig godt.

Bussi
Rak - rabiot

Fandeme nej. Så heller Arthur.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster