Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transferrygter

Indlæg af zqa »

Jeg tænkte vi lige kunne lave en "transfer rygter" tråd, så vi ikke skulle åbne nye tråde om forskellige spillere konstant..

Nå, men nye transfer rygter..

Del Nido (Sevilla's præsident) skulle have sagt ja til et 14 mil euro bud på Seydou Keita, og han skulle være tæt på at skrive med os..

Guardiola skulle ifølge Sport være interesseret i Florent Malouda fra Chelsea..
Senest rettet af zqa ons jun 24, 2009 12:10 am, rettet i alt 4 gange.
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

Huntelaar's agent skulle angiveligt være i Barcelona i morgen til samtale med klubben.

David Silva skulle være højt på Barca's ønskeseddel, og forhandlingerne skulle være i gang mellem klubberne.

Sevilla er ikke tilfredse med det tilbud Barca har afgivet på Alves, og han ser ud til at komme til at koste en hel del.

Ibrahim Affelay skulle være på Barca's radar.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Uhah, Affaley ser jeg meget gerne i Barca. Savner lidt man henter et kæmpe talent, der ikke er egen avl.

Hvor har du det rygte fra ? Kilde ?
El Señor de las Tartas


FCB_er_bare_bedst

Indlæg af FCB_er_bare_bedst »

David Villa ville være lækkert!

Jeg tror ikke på at man kan hente huntelaar eller benzema, og hvis man så gør, kommer de til at underpræsterer.

Villa leverer hver gang!

Rocco

Indlæg af Rocco »

Barca har kig på en ung spiller fra Gremio. Douglas er 17 år, og er offensiv midtbane.

Keita skulle eftersigende have afslået Real, for at spille for Barca.

En byttehandel mellem Inter og Barca kan blive realitet. Inter vil have Eto'o, og Barca vil have Chivu (personligt håber jeg bare det er et tomt rygte).

Deco kan være på vej til Bayern.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Alle kan starte rygter, kan vi ikk få nogle kilder hver gang i kommer med et nyt rygte :D

Rocco

Indlæg af Rocco »

Mine kilder er hovedsageligt goal.com, og tribalfootball. som de fleste nok ved er det ikke verdens mest troværdige medier, men det er jo også kun en RYGTE tråd.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

yeah, men det var bare mere et direkte link fx så man kunne læse om det selv ;)

Rocco

Indlæg af Rocco »

Brombi skrev:yeah, men det var bare mere et direkte link fx så man kunne læse om det selv ;)
Selvf :D

Rocco

Indlæg af Rocco »

Txiki har forhørt sig om Caceres fra Villareal - http://tribalfootball.com/article.php?id=94398

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Jeg læste de nok ikke ville gøre mere omkring ham, da hans ejere (Villarreal og hans agent) ville have alt for meget - omkring 20 mil euro.
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

Edmilson skriver under for Villareal - http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=707767

Sport.es skriver i dag at Barca har en ønske liste på 10 mand - http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=707664

Rivaldo10

Indlæg af Rivaldo10 »

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44...

Det ser ud til, at Keita bliver vores 2 koeb i aar. Efter min mening er han den mest komplette midtbanespiller fra Afrika. Han er fremragende i defensiven saa vel som offensiven. Skal nok blive en god erhvervelse.

Puje

Indlæg af Puje »

Ifølge Sport.es skulle Guardiola og Txiki have lavet en liste på 10 spillere, hvor Sport gætter på at ca. 7 hentes.

Spillerne er:

Alves
Coloccini
Pique

Keita
Hleb
Silva
Malouda

Benzema
Adebayor
Berbatov

Pique, Alves, Keita er alle mere eller mindre sikret. Derudover tror jeg også at Coloccini hentes. Nu skriver Sport godt nok at der hentes 7, men jeg har også læst selvsamme sted at Guardiola ikke er ude på en revolution af truppen. Derfor tror jeg blot der hentes 5-6 spillere. Med de fire sikret mangler vi altså 1-2 blandt de resterende navne. Alle spillerne er jo super spillere så det er svært at vælge imellem da jeg egentlig kan acceptere dem alle. Dog ville jeg blive skuffet hvis Hleb hentes som erstatning for Ronnie. Han er og en god bredde spiller. Mit ønske er Silva. Altså Alves, Coloccini, Pique, Keita og Silva. Muligvis hentes der en angriber, men jeg håber Henry spiller på toppen næste år. Kan han finde og måske øge niveauet fra de sidste par kampe vil han være mindst lige så god som de tre nævnte angribere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst