Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Roberto er imo ikke at foretrække for semedo. Han laver så meget uovervejet, Roberto.!

Men det bliver en virkelig mærkelig, mærkelig sæson. Med et ryger vi fra lige under europæisk top, til en pæn top 15 plads.

Det bliver spændende med alle de unge, hvis de forhåbentlig får chancen.
Kan Griez noget i et nyt setup? Vokser Jong af nye DM plads (forhåbentlig). Osv

Nu behøver vi heller ikke længere spekulere over Ney eller ej. Den er i hvert 100% lukket.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Trincao har hverken farten eller instinktet til at være en værdig ni'er. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke har nogen idé om, hvem man skal hente til positionen. Jeg har læst nogle få rygter om Malen fra PSV, men han har næppe bevist sig tilstrækkeligt på højeste niveau. Han har dog i den grad fart, og lader samtidig til både at have en fin teknik og målnæse.

Alternativt må vi smide Eto'o i en tidsmaskine, og putte ham på holdkortet igen. Jeg synes i hvert fald, man burde lede efter en lignende profil.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad laver roberto der er “uovervejet” i forhold til semedo? Hvad laver semedo i det hele taget udover at lunte tilbage i forsvaret og lave pressede afleveringer til pique?

Roberto siden semedo kom til: 2 mål og 16 assists.
Semedo: 2 mål og 3 assists.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Lautaro er forresten eftersigende ikke længere interesseret i et skifte til Dramaland, og vil nu forlænge med Inter. Det er dog ikke bekræftet endnu.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg syntes at Roberto er meget usikker. Men vi har haft den her før. Gider ikke bruge så meget mere tid på "det samme".

I øvrigt så tror jeg at potentialet hos Semedo klart ville højnes, hvis han fik større tillid og ikke som under Valverde blev flået ud efter 45 min, gang på gang, nærmest ligegyldigt hvordan han havde klaret sig.

Ift din stat.

Man kan ikke helt gengive den sådan. Roberto har til tider spillet længere fremme/på midten. De har vel heller ikke fået samme antal minutter.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1581
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:
man aug 31, 2020 1:27 pm
Roberto er imo ikke at foretrække for semedo. Han laver så meget uovervejet, Roberto.!

Men det bliver en virkelig mærkelig, mærkelig sæson. Med et ryger vi fra lige under europæisk top, til en pæn top 15 plads.

Det bliver spændende med alle de unge, hvis de forhåbentlig får chancen.
Kan Griez noget i et nyt setup? Vokser Jong af nye DM plads (forhåbentlig). Osv

Nu behøver vi heller ikke længere spekulere over Ney eller ej. Den er i hvert 100% lukket.
Piquénbauer skrev:
man aug 31, 2020 12:25 pm
Greiz er ikke angriber. Han skal imo have messis plads. Derfor skal vi simpelthen have en angriber ind.

Og så har jeg et stort ønske - semedo skal sælges. Han er så elendig. Den dårligste back jeg har set i klubben siden oleguer. Jeg vil til hver en tid spille roberto på backen fremfor semedo. Det kan godt være at roberto er ringe defensivt (det er semedo virkelig også) men han går ikke i panik når han får bolden (hvilket betyder at vi kan spille os ud af presset defensivt) og så bringer han noget offensivt.
Problemet er at markedet for eksplosive Dani Alves typer er fuldstændig i tørke.
Hvilken højre back ville du tage?

Kan tænke på én - Trend Alex Arnold - og han må regnes for komplet urealistisk.
Gad godt Hakimi, som Inter plukkede billigt i Real.
Senest rettet af Champione man aug 31, 2020 1:57 pm, rettet i alt 1 gang.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2809
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
man aug 31, 2020 1:22 pm
Jeg er meget uenig hvad angår Semedo. Roberto var altså direkte skyld i mål mod Bayern. Den hvor han mister bolden lige udenfor feltet er virkelig grum. Semedo havde meget svære betingelser den aften. Konstant var han efterladt 2 mod 1. Ikke hvem som helst, men både Davies og Perisic/Coutinho. Allerede efter 10 minutter var han kørt rundt i manegen. Han havde ingen opbakning. Messi kommer ikke med hjem i de overlap Davies laver. Roberto sejlede rundt og kunne ikke engang finde sig selv. Førhen havde vi Alves, men han blev bakket op af en meget klog Raktic som ofte tog pladsen mens Alves løb frem.
Roberto er heller ikke god på midten - der minder han om semedo på backen. Usikker på bolden, langsom til at opfatte spillet og sjusket.

Roberto er dog god nok med bolden til at spille backen. Han har mere tid og kan bruge sine løb. Problemet med semedo er at han vitterligt ikke kan tænke når han kommer over midten. Og så er han så sindssygt usikker på bolden. Vi kan ikke få bolden ud af forsvaret når han får bolden og offensivt kommer der intet fra ham. Prøv at tjek de offensive stats for de to. Det er helt vildt.

Så når man står med to backs der begge er elendige defensivt så vil jeg altid vælge ham der i det mindste kan spille bold og leverer en smule offensivt.

Resten er jeg enig i omend jeg håber vi henter en decideret angriber fremfor depay.
Er det ikke netop Roberto der er blevet hakket ned på, grundet at han intet bidrager med offensivt? Skulle vi måske hive Emerson tilbage og give ham chancen? Han lader da til at gøre det godt i Betis + han fylder lidt mere. Vi har vel ikke råd til en ny HB.

Personligt, så forventer jeg ikke noget stort af den kommende sæson. Den skal bruges på at se og græder over en masse Messi-videoer. Skal helt sikkert se en masse City kampe. Bruge endnu mere tid på at irritere mig over Bartomeu og hans inkompetente ledelse. Helt sikkert stille en masse spørgsmål til hvorfor vi stadigvæk har Vidal, Suarez, Alba, Busquets og i særdeleshed Griezmann i truppen. Slutteligt vil jeg have et lille håb om at vore talenter bliver bedre end Reals. Jeg vil følge Pedri, Trinicao, Fati, Puig, Dembele og Moriba tæt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Er det ikke netop Roberto der er blevet hakket ned på, grundet at han intet bidrager med offensivt? Skulle vi måske hive Emerson tilbage og give ham chancen? Han lader da til at gøre det godt i Betis + han fylder lidt mere. Vi har vel ikke råd til en ny HB.
Hvis han er det så har folk drukket af natpotten. Roberto er niveauer over semedo offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2809
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
man aug 31, 2020 2:03 pm
Er det ikke netop Roberto der er blevet hakket ned på, grundet at han intet bidrager med offensivt? Skulle vi måske hive Emerson tilbage og give ham chancen? Han lader da til at gøre det godt i Betis + han fylder lidt mere. Vi har vel ikke råd til en ny HB.
Hvis han er det så har folk drukket af natpotten. Roberto er niveauer over semedo offensivt.
Vi er meget uenige her. Kan simpelthen ikke se hvad Roberto bidrager med offensivt. Han har Barca DNA til det inderste. Han bør kunne bidrage til meget mere. Semedo bliver kastet rundt mellem back-pladserne og bænken. Giv ham lige så mange kampe i træk som Alba får, så ser vi også en mere koncentreret Semedo.

Jeg siger ikke, at han ikke kan gøre det bedre. Jeg prøver at sige, at Semedos potentiale til at blive en rigtig god HB er langt større end den er hos Roberto. Hvis vi kunne skippe begge for en bedre back, så havde jeg gjort det. Jeg nævnte for noget tid siden, at jeg gerne så Hakimi på den HB. Dog tror jeg ikke at Real ville sælge til os.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kan simpelthen ikke se hvad Roberto bidrager med offensivt
Altså han kan bidrage med assists. Hans stats på backen nærmer sig det samme man har set fra alba. Og så er en han ikke decideret håbløs på bolden og kan deltage i småspillet.

Jeg kan vitterligt ikke holde ud at se på semedo og jeg har ingen ide om hvilke kampe folk ser hvis de kan foretrække ham foran nogen som helst. På trods af fint med spilletid forstår han stadig ikke hvordan holdet spiller, han kan ikke tage bolden til sig, hver gang han får taget et godt rush ender det med en aflevering tilbage i banen.

Men lad os droppe den. Jeg er allergisk overfor semedo og jeg bliver i dårligt humør over at snakke om ham. Forfærdelig spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Har han egentlig ik lige forlænget, semedo. Til 2038 ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis han har så går jeg på pension indtil 2038! Haha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

For mig at se er Roberto/Semedo-situationen en mild pest eller kolera. Roberto har afgjort bedre fodboldintelligens og begår sig bedre i småspillet, mens Semedo har langt mere fart og dynamik, hvilket er behjælpeligt, når modstandere skal løbes op, og offensivt når bagrummet skal trues. Manglerne er samtidig tydelige hos begge spillere. Hos Roberto er det det fysiske, og hos Semedo; det mentale. Jeg har dog på fornemmelsen, at vi ikke har set det bedste fra Semedo endnu, og det bliver spændende at se, hvordan hans offensive spil vil forme sig, når det ikke længere er Messi, der ligger foran ham.

Vi vader i hvert fald ikke i alternativer pt., skønt jeg vil holde et vågent øje med Dest i Ajax.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Syntes Dest ofte bliver nævnt. I 2021, har han 1 år tilbage. Hvis han fortsætter udviklingen, måtte ledelsen (hvem det så er?) gerne lige give ham et blink, så han ikke forlænger...

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ellers er der Jeremie Frimpong i Celtic, som jeg vil anbefale folk at tjekke ud. Han kunne godt ende med at blive rigtig, rigtig god.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster