Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Uuuuuuh hvis det passer, han selv vil tilbage! No brainer!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Hvis ham Ernesto vil køre 4-4-2.

Mats.
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba.
Démbélé - Thiago - Busquets - Denis.
Messi - fed, langsom, men til tider effektiv kanin.

Puuuha..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Det ville være en vanvittig signing. Bedre end Dembele eller Coutinho. Ikke bare sportsligt, men også værdimæssigt. At hente Thiago hjem igen. Han ville komme til at eje midtbanen og dirigere spillet. En af de vigtigste spillere på holdet, i hans hjemby, derfor kan jeg godt se hvorfor. Så er der bare, om han måske stadig er bitter over behandlingen af ham inden han skiftede, fra klubbens side. Om det overhovedet er sandt. Måske Juup Heynckes ikke ser Thiago i sin meget direkte og hurtige spillestil.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Hvis ham Ernesto vil køre 4-4-2.

Mats.
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba.
Démbélé - Thiago - Busquets - Denis.
Messi - fed, langsom, men til tider effektiv kanin.

Puuuha..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Uden bold

Mats.
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba.
Démbélé - Thiago - Busquets - Denis.
Messi - Werner/Martial

Med bold

Mats.
Semedo - Piqué - Umtiti - Alba.
Busquets
Thiago - Denis
Dembele - Messi - Werner/Martial

Det ville gøre mig temmelig vild i varmen!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ajax defender Matthijs de Ligt is Barça's number 1 target for the future. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Ajax defender Matthijs de Ligt is Barça's number 1 target for the future. [md]
MAtS, Semedo, de Ligt og Umtiti. God fremtid der, vi kan få os.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

http://www.sportbible.com/football/news ... r-20171019

Hvis dette er sandt, så forstår jeg ikke, at vi gik efter Dembele fremfor Mbappé. Dembele skal nok blive en stor spiller, men Mbappé er allerede en stjerne. De havde mere eller mindre kostet det samme plus-minus 10-20 mio. euro.

Mbappe og Messi havde været sindssygt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg ville enlig også hellere ha haft Mbappe ind Dembele, efter at ha set ham spille nogle flere gange, og han kunne også blive vores fremtidige spids angriber, men vi kan ikke gøre så meget, når vi har en inkompetente ledelse! :mad:

Jeg tror også Dembele bliver en stor spiller, men ikke lige så stor som Mbappe, og er sgu også lidt i tvivl om det bliver for os at han kan udfylde sit fulde potentiale, da han ikke er særlig god i pasningsspillet og virker til at passe bedre til en direkte spillestil, og tror det svært at lære at blive bedre i pasningsspillet, hvis man ikke naturligt har flair for det fx. hverken Alexis eller Neymar formåede at udvikle sig på det punkt. De var rigtigt gode! men deres pasningsspil blev aldrig bedre, og tror det ville være endnu bedre på et hold der spillede direkte, men det hjælper selvfølgelig i pasningsspillet når en indbyrdes forståelse er der. Lige som Suarez, han er heller ikke god til at aflevere, men hans spilintelligens og den indbyrdes forståelse hjælper ham meget, men tit ødelægger han også spillet fordi han ikke kan ramme en medspiller ordenligt.

Men Dembele kan forhåbentlig udvikle sit pasningsspil da han er så ung endnu, også er han Barca fan så han burde kunne lide vores måde at spille på med høj boldbesiddelse, det kan også hjælpe ham til at udvikle det.

Og jeg håber sgu at han bliver en kæmpe spiller for os, for jeg kan godt lide han, og at han er så hurtig, driblestærk og god med begge ben :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Er han ikke købt og kommer til januar uanset?
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Selvom det er Balague, og derfor nok sandsynligt ikke er sandt, så håber jeg dog, at der er en sandhed i dette rygte:

http://www.express.co.uk/sport/football ... em-Balague

Rakitic i bytte for Martial? Der står intet om penge indblandet oveni for Martial, men jeg er sgu hooked. Rakitic ligner snart en mand, der ikke har meget at gøre i Barca. Om det er resultat af manglende kvaliteter, forkert taktik, manglende motiviation til at gide mere eller noget helt fjerde skal være usagt, men han er ikke helt så skarp, som man ønsker ham at være, og som han var i hans Sevilla-tid.

Martial ville passe godt i vores hold. En rigtig god dribler, som kan forstærke vores store problem med at have en venstre kant, så vi endegyldigt kan køre Messi ind som falsk 9'er og ikke have forspilde Den Fede Kanins tid på kanten, hvor han på ingen hører hjemme og pt. hellere ikke kan tæmme en bold.

Umiddelbart virker til det til, at Robert og bestyrelsen i selskab med Valverde kigger meget på offensiven til sommer med de her rygter om TImo Werner og Martial, som begge kan spille både angriberpladsen, men også venstrekanten.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

DAILY STAR
Arsenal are showing interest in Barcelona goalkeeper Marc-Andre Ter Stegen.
DAILY TELEGRAPH
Barcelona are preparing to rival Arsenal for top target Thomas Lemar next summer.

Held og lykke til Arsenal herfra. Som om det nogensinde sker, at ter Stegen vil opgive sin startplads i Barcelona for Arsenal. Så er man sgu lettere dum.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ar-6397906

Jeg kender intet til ham og selvfølgelig skal man tage FMs scouting arbejde med et gran salt. Men han er et KÆMPE talent i det nye FM ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ar-6397906

Jeg kender intet til ham og selvfølgelig skal man tage FMs scouting arbejde med et gran salt. Men han er et KÆMPE talent i det nye FM ;-)
Det er sgu imponerende, at Sport formår at stave Henrique forkert både i overskriften og i starten af artiklen.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/f ... 17-6399306

Godt nok nogle store spillere der nærmer sig kontraktudløb...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster