Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... zmann.html

Nej tak til Dele Ali, synes ikke at han passer til den profil min skal have, hverken skills eller personligt. Så vil jeg meget hellere have Coutinho, Jorginho eller Eriksen for den sags skyld. Dele ville passe rigtig godt til RM.

Griezmann ville være nice nok, men så skal det være som central angriber, også må Messi ud på højre wing igen. Men vil hellere have Kane eller Dybala i stedet for og give de flere penge, hvis det er muligt altså.

Så kunne vi endelig stille med et hold, der kunne vilde CL og Ligaen. Og vi vil ha forynget holdet.

SÅ næste sæson kunne drømmescenariet være:

Start 11'eren
Semedo--Pique--Umtiti--Alba
--------------Busquets----------
------Jorginho----Coutinho--- (Alternativ: Seri-Eriksen)
Messi---------------------Demb
---------------Kane------------- (Alternativ: Dybala eller Griezmann)

Sælg
Paco, Arda, Rafinha, Gomes, Paulinho, Vidal, Cillessen, Suarez og Mach.

Køb
Jorginho, Coutinho, Kane og Werner. Marlon og Samper tilbage fra lån, Alena og Palencia op fra B holdet.
(Hvis Mina ikke kommer alligevel, så køb De Ligt fra Ajax)

Trup
Målmand: Ter Stegen, Ortolá
Forsvar: Semedo, Palencia (Roberto) - Pique, Umtiti, Mina, Marlon - Alba, Digne (Cucurella)
Midtbane: Busquets, Samper - Iniesta, Coutinho, Jorginho, Rakitic, Roberto, Denis, Alena
Angriber: Messi, Kane, Bembele, Werner, Coutinho, Denis
Held og lykke med at hente en Spurs-spiller. Daniel Levy vil ødelægge vores røvhul og efterlade os helt blødende, hvis vi så meget bare tænker på at hente en Spurs-spiller.

Men hvis det skulle være, og vi er ligeglad med at blive dræbt af Levy, så vil jeg faktisk hellere have Dele Alli end Kane og så omskole Dele Alli til angriber. Jeg synes, der er langt mere perspektiv i Alli som angriber, end der er i Alli som offensiv midt/hængende angriber og end i Kane. Derudover er jeg ikke så stor fan af Kane. Han har det svært mod de dygtige hold, og hans teknik er ikke den bedste. Han har dog en fænomenal afslutningsevne, der gør, at han relativt ofte rammer målet, når han sparker, men det er mere eller mindre det, hans force er.

Men i sidste ende er jeg do langt mere fan af, at vi kører Messi ind som falsk 9'er og så køber hybrid kant/angribere a la Werner, Martial eller sågar Hazard, hvis han kan hentes, end at vi decideret ska lhave en boksangriber a la Kane eller omskole Alli til ren angriber. Messi kommer ikke til at have de samme ben om 1-2 års tid, og han skal derfor spare på kræfterne, og det vil han gøre bedst, hvis han er decideret centralt på banen rent taktisk.

Især fordi, at Dembele helst vil spille højre kant og ikke venstre, selvom han dog godt kan, men han vil helst spille højre kant, så er den bedste løsning at køre Messi nid centralt og Dembele højre. Så er det mere eller mindre venstre-kanten, vi skal have dækket, og her er Martial eller Werner nok de mest realistiske bud, hvis vi skal have både potentiale, driblinger, fart og fysik ind i en og samme spiller. Werner har dog en lille edge, og det er, at han er meget glad for at lave dybdeløb. Martial vil helst have den i fødderne og så derfra drible, så for at få mere flow og bevægelse spillet, ville Werner måske nok være mere at foretrække, hvis vi skal have en venstre kant, når Messi er falsk 9'er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Jeg synes vi skal storme Camp Nou og vælte ledelsen. Så skal vi smække Tapatalk op på en storskærm foran 99.000 skrigende fans, hvorefter vi introducerer dem for deres nye ledelse fra fcbarcelona.dk's forums. Vi har alt herinde. Pressechefer, scouts, økonomer og hele molevitten. Jeg tager tjansen som ham der slår græs [emoji106]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Drake skrev:Køb
Jorginho, Coutinho, Kane og Werner. Marlon og Samper tilbage fra lån, Alena og Palencia op fra B holdet.
(Hvis Mina ikke kommer alligevel, så køb De Ligt fra Ajax
Du ved godt, at vi ikke har den norske stats opsparring til rådighed, ikke? ;)

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... zmann.html

Nej tak til Dele Ali, synes ikke at han passer til den profil min skal have, hverken skills eller personligt. Så vil jeg meget hellere have Coutinho, Jorginho eller Eriksen for den sags skyld. Dele ville passe rigtig godt til RM.

Griezmann ville være nice nok, men så skal det være som central angriber, også må Messi ud på højre wing igen. Men vil hellere have Kane eller Dybala i stedet for og give de flere penge, hvis det er muligt altså.

Så kunne vi endelig stille med et hold, der kunne vilde CL og Ligaen. Og vi vil ha forynget holdet.

SÅ næste sæson kunne drømmescenariet være:

Start 11'eren
Semedo--Pique--Umtiti--Alba
--------------Busquets----------
------Jorginho----Coutinho--- (Alternativ: Seri-Eriksen)
Messi---------------------Demb
---------------Kane------------- (Alternativ: Dybala eller Griezmann)

Sælg
Paco, Arda, Rafinha, Gomes, Paulinho, Vidal, Cillessen, Suarez og Mach.

Køb
Jorginho, Coutinho, Kane og Werner. Marlon og Samper tilbage fra lån, Alena og Palencia op fra B holdet.
(Hvis Mina ikke kommer alligevel, så køb De Ligt fra Ajax)

Trup
Målmand: Ter Stegen, Ortolá
Forsvar: Semedo, Palencia (Roberto) - Pique, Umtiti, Mina, Marlon - Alba, Digne (Cucurella)
Midtbane: Busquets, Samper - Iniesta, Coutinho, Jorginho, Rakitic, Roberto, Denis, Alena
Angriber: Messi, Kane, Bembele, Werner, Coutinho, Denis
Ja, lad os da sælge en fremragende reservemålmand, som har det fint med at sidde på bænken. Og Paulinho som har gjort det fantastisk indtil videre, ham skyder vi også videre. Jeg er med på at der skal sorteres godt ud i truppen, men du lod dig vidst rive lidt med ;)
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Så begynder vi bare at tabe i finaler, og mod Real Madrid når det virkelig gælder?

Jeg kunne faktisk godt tænke mig, at se ham spille rollen som Suarez har skulle prøve i denne sæson. Skifte mellem venstrekanten og spidsangriber. Jeg tror han ville gøre en bedre figur, da han faktisk kan indgå i spillet og har farten og kan udfordre. Så er der bare det, at jeg synes han er lidt overvurderet og har en tendens til at bukke under for presset når det virkelig gælder. Ala Higuain. Han er klasse, meeeen så heller ikke meget mere.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Så starter det forfra...
Barca plotting January move for Coutinho - but #LFC's stance unchanged and they won't sell
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af whidgee »

Synes ikke det giver mening at købe om vinteren. især ikke når han ikke kan spille CL. Jeg vil dog gerne have ham til sommer :grin:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg synes det giver fin mening at købe ham til vinter, da han så kan bruge den sidste halvdel af sæson til at vende sig til det hele, så han kan være klar til sommer. Ellers skal han bruge en del at næste sæson til at det hele først. Der vil jo altis være en tilvendings periode for nye spiller, lige meget hvor gode de er, men nogle mindre ind tid andre, bare se på Semedo :glad:

Men selvfølgelig ikke hvis prisen bliver endnu højere som den nok gør når det er midt på sæsonen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

http://www.plbold.dk/nyhed/avis-pl-giga ... a-van-dijk

Jeg har meget, meget, meget stor fidus til van Dijk, så jeg håber, det rygte der er sandt. van Dijk har alle redskaberne i orden. Han er hurtig, fysisk et bæst, god på bolden, hovedstødsstærk, høj, kan lægge afleveringer både kort og langt, og han er ikke bange for at give tæsk ud hellere. Han ville give os noget hårdhed, når kampene bliver grimme, og han er ikke bleg for at slide og slæbe.

Ham og Umtiti kunne blive en vild forsvarsduo. Det ville være en meget, meget atletisk duo i hvert fald.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça have abandoned the prospect of signing Coutinho and have decided to pursue former Barça player Thiago. [@MDpor_elmundo via sky sports]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Thiago Alcântara has offered himself to Barcelona as the Bayern star seeks to come home and take Iniesta’s spot. #fcblive #fcbnews #fcb
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Det ville være for vanvittigt hvis det skete :cool:
Rey Abi!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Puh, det føles som om, vi er Thiago fra at være verdens bedste hold.
qepd

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Det ville være åndssvagt lækkert.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster