Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Der er for €171 mio, hvor Umtiti er den eneste, der har vist bare en lille smule. Det er fandme skræmmende, at man kan have så lidt succes med sine indkøb.
Potentiale har det med først at vise sig på det lange sigt, så måske man skulle prøve at lade det udfolde sig? Det er i hvert fald den røde tråd, med enkelte undtagelser, som ingen åbenbart kunne se, selvom den stirrede dem lige ind i øjnene.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev: Men jeg ser først unge/forholdsvis unge spillere. Derefter spillere til positioner som vi manglede til så vi kan gå skridtet videre med unge/forholdsvis unge spillere til positioner vi har brug for bredde til.

Den eneste der "stikker ud" er turan der var et luksuskøb og en spiller som vi egentlig ikke havde brug for.
Det er rigtig nok, at indkøbene generelt er unge. Det ændrer dog ikke på, at man kun har set et vist niveau fra en enkelt spiller. Det er bare ren spekulation, når man siger, at de andre stadig kan slå igennem, da de stadig er unge. Det er jo tvivlsomt, hvorvidt andre end Umtiti får bevist deres værd.

Jeg tror egentlig mest på Paco, da han tydeligvis var ramt på selvtilliden og virkede utroligt nervøs sidste sæson. Hvis han kommer over dette, så vil jeg ikke afvise, at han bliver en hæderlig backup til Suarez. Jeg synes i hvert fald, at han gjorde det fint i Valencia på trods af sin unge alder.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er egentlig ret slående, at Paco totalt overstrålede André Gomes i Valencia, og alligevel havde det så svært i sidste sæson. Det er sikkert rigtigt nok, at noget af det handlede om selvtillid, men det siger altså også lidt om, hvor prangende André Gomes egentlig var i Valencia; ikke specielt prangende.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Dear Diary, 12 Juli og stadig ingen transfers. Amen.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er rigtig nok, at indkøbene generelt er unge. Det ændrer dog ikke på, at man kun har set et vist niveau fra en enkelt spiller. Det er bare ren spekulation, når man siger, at de andre stadig kan slå igennem, da de stadig er unge. Det er jo tvivlsomt, hvorvidt andre end Umtiti får bevist deres værd.
Ja selvfølgelig er det spekulationer. Det er sådan ca alt hvad vi snakker om herinde. Men hele pointen er at de skal have tid hvilket du selv har skrevet flere gange. Så kan man kalde dem et flop osv når de har fået et par sæsoner, men sgu ikke efter allerede efter en. En sæson er ikke engang nok til at bedømme en etableret spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Det er rigtig nok, at indkøbene generelt er unge. Det ændrer dog ikke på, at man kun har set et vist niveau fra en enkelt spiller. Det er bare ren spekulation, når man siger, at de andre stadig kan slå igennem, da de stadig er unge. Det er jo tvivlsomt, hvorvidt andre end Umtiti får bevist deres værd.
Ja selvfølgelig er det spekulationer. Det er sådan ca alt hvad vi snakker om herinde. Men hele pointen er at de skal have tid hvilket du selv har skrevet flere gange. Så kan man kalde dem et flop osv når de har fået et par sæsoner, men sgu ikke efter allerede efter en. En sæson er ikke engang nok til at bedømme en etableret spiller.
Fodboldfans har det med at være meget kortsigtede mennesker. De fleste i hvert fald. Man kan undre sig over, hvorfor Andre Gomes stadig er på blokken i flere klubber i Europa, og angiveligt er blevet budt på med 45 millioner euro, hvis han er så elendig. Kunne det have noget at gøre med potentialet også bliver anerkendt andre steder i verden?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Kan ikke se en rød tråd nogen steder. Tåbeligt.
Turan
Gomes
Paco
Digne
Cillessen
Du er nok for træt. Men jeg ser først unge/forholdsvis unge spillere. Derefter spillere til positioner som vi manglede til så vi kan gå skridtet videre med unge/forholdsvis unge spillere til positioner vi har brug for bredde til.

Den eneste der "stikker ud" er turan der var et luksuskøb og en spiller som vi egentlig ikke havde brug for.
Du er alt for optimistisk.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Bellerin efter sigende droppet - fornuftigt, når man tager prislappen in mente.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Det er rigtig nok, at indkøbene generelt er unge. Det ændrer dog ikke på, at man kun har set et vist niveau fra en enkelt spiller. Det er bare ren spekulation, når man siger, at de andre stadig kan slå igennem, da de stadig er unge. Det er jo tvivlsomt, hvorvidt andre end Umtiti får bevist deres værd.
Ja selvfølgelig er det spekulationer. Det er sådan ca alt hvad vi snakker om herinde. Men hele pointen er at de skal have tid hvilket du selv har skrevet flere gange. Så kan man kalde dem et flop osv når de har fået et par sæsoner, men sgu ikke efter allerede efter en. En sæson er ikke engang nok til at bedømme en etableret spiller.
Vi er helt enige i, at man skal give nyindkøb et par sæsoner inden man bedømmer dem alt for hårdt. Jeg vil dog stadig mene, at vi har fået ualmindeligt lidt gavn af de spillere, som vi har købt under Roberts. Man var jo nærmest utryg ved dem i sidste sæson, når de startede på banen (Umtiti undtaget).

Vi har altså købt Neymar og Suarez for nogenlunde samme sum (€171 mio), så det er jo ikke håndører, der er blevet kastet efter spillere de seneste par sæsoner. Man kan sgu godt forvente et større afkast over to transfervinduer end det vi har opnået.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Tello skrev:Dear Diary, 12 Juli og stadig ingen transfers. Amen.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Dølle!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Man var utryg fordi Lucho igen og igen spillede dem forkert. Der blev ikke bare roteret for meget men de nye spillede også flere forskellige positioner. Gomes som er alles yndlings syndebuk herinde spillede dm, cm, off midt og fandeme også hb. Og det samtidig med at han helt nede. Paco spillede kant, digne cb. De blev sat mere op til at fejle end til at få succes.

Og ja vi har købt neymar og suarez for samme beløb men på den korte tid er markedet jo gået endnu mere amok. I dag 171 mio for så mange spillere småpenge (og 171 mio for de to spillere til at grine over). Og det virker endda til at vi stadig kan få mange af dem igen.

Men jo der har været fejl. Turan var ikke nødvendig. Vidal skulle man have an lidt længere. Men resten nægter jeg simpelthen at bedømme og det både pga alder men også den katastrofale måde de blev brugt. Hvis de stadig ikke er blevet bedre efter næste sæson så er jeg helt med på at sælge dem osv men jeg vil ikke kalde dem flops endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

@Piquenabuer

Nu må vi se. Det kan være, at Gomes bliver en stabil støtte til holdet, Vidal overtager højre backen og Umtiti opnår et bundsolidt makkerskab med Pique. Det ville være en succes, hvis vi fik tre startere ud af de mange indkøb.

Du har samtidig ret i, at de får langt bedre muligheder for at præstere i næste sæson. Der bliver forhåbentlig mere styr på tingene under Valverde, spillerne er blevet lidt ældre, de har kunne vænne sig til holdet/klubben, de er faldet til i Barcelona osv.

Det kan dog pisse mig af, at Turan ikke virker til at være i form. Jeg kan slet ikke klare den der lade attitude, når man tjener 50 mio kroner om året. Det er muligt, at han ikke blev den store succes rent spillemæssigt, men man kan sgu altid kæmpe for tingene.
Senest rettet af Storken ons jul 12, 2017 1:32 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis. Vi må nemlig se!

Og enig omkring Turan. Han skal så også bare sælges hurtigst muligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Og enig omkring Turan. Han skal så også bare sælges hurtigst muligt.
Hvad blev det til med Kina? Eller døde den interesse, da de nye regler blev indført, hvorefter de kinesiske klubber skal betale en tilsvarende sum til forbundet, hvis de køber en udlændinge.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Og enig omkring Turan. Han skal så også bare sælges hurtigst muligt.
Hvad blev det til med Kina? Eller døde den interesse, da de nye regler blev indført, hvorefter de kinesiske klubber skal betale en tilsvarende sum til forbundet, hvis de køber en udlændinge.
Turan udtalte selv at han ikke vil nogle steder.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster