Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
tirs mar 16, 2021 9:18 pm
Det begynder at blive halvpatetisk med PSG, og selvom det er muligt, at jeg projekterer, virker det som om, at de (når vi er indblandede) agerer lige så meget for at trodse os som for at tilgodese deres egne interesser.
PSG har været besat af tanken om Barca og af at slå dem, lige siden araberne overtog klubben. Egentlig kunne man betragte det som smigrende, da de har gået efter at slå de bedste, men sandheden er nok noget helt andet. Deres mentalitet går nærmere i retning af at ville smadre det, som andre har opbygget og det handler snarer om ville have det, som andre har, misundelse og magt er det, der driver dem. Jeg ville ønske, det var anderledes, men det er sådan jeg ser på dem, desværre. Jeg har ikke meget tiltro den slags mennesker. Så meget desto mere vigtigt at Barca for alvor finder tilbage til rødderne og satser på La Masia og spillestilen. Det er noget, som de aldrig kan tage fra klubben.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15031
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1691 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Burde vi ikke snart hente en sydamerikansk angriber? Historien har vist at de passer bedst til Barca. Synes vores talentspejdere har ikke helt forstand på hvad de laver
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... d-11584086

Nu skal man selvfølgelig ikke gå helt ned over sådan noget her men det siger alligevel lidt imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7240
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
ons mar 17, 2021 11:35 am
https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... d-11584086

Nu skal man selvfølgelig ikke gå helt ned over sådan noget her men det siger alligevel lidt imo.
Ja, det gør det. Omvendt, var der tegn i sol, måne og stjerner der sagde at Isco altid ville foretrække at spille for Barcelona og han endte som bekendt i... en anden klub.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Det er da lidt nederen, men omvendt kan alle spillere heller ikke have Barca som deres favorithold eller favoritdestination, selvom det kunne være super fedt, hvis det var tilfældet.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvad tænker I om den rygtede byttehandel mellem Griezman og Dybala? Hvis Messi søger andre græsgange, kunne den for mig godt blive oplagt.

Såfremt Messi bliver, så virker det tosset, da Messi og Dybala vil træde hinanden over tæerne i større grad end Griezman og Messi. Dybala tænker jeg godt kan spille den højtliggende 'playmaker' fra en af kanterne (ala Messi).

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Med Messi på holdet kan jeg ikke se ham i Barca. Uden Messi kunne han være interessant. Han udfordrer til gengæld slet ikke i nærheden af, hvad Messi gør. Jeg ville næsten satse på Demb, hvis Messi smuttede, men Demb skulle selvfølgelig lige blive bedre til nogle ting samt Ansu. Og så hente en angriber.

For lige at uddybe det der med at udfordre, så tænker jeg på, om han ville kunne have så stor indflydelse på spillet oppe foran, at man skulle gå efter ham(i tilfældet af hvis Messi smuttede)eller ej? Det mener jeg ikke, at han ville, eller måske ville man være bedre tjent med Demb, Ansu og en angriber, end Dybala, Demb og Ansu. Dybala kunne også komme i vejen for en højrekant i form af Demb f.eks., eller Trincao og Collado.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Et eller andet sted gad jeg godt se Ansu som angriber, Demb som venstrekant og Messi i højreside i noget a la den rolle, Griez har haft på det seneste. Det kunne være interessant. 3-4-3.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og formationer er lidt ligegyldige ift. tiki-taka. Bare kig på City mod Gladbach, hvor de spillede 4-2-3-1. Man behøver ikke at køre med 4-3-3, før det kan definere noget som helst mht. tiki-taka.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg ville foretrække Bryan Gil, hvis Messi smutter og ellers så satse på det, der er i forvejen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

FC Barcelona want Emerson to come to the club next season. Barça will have to pay 9 million euros to Betis. [
@marcelobechler]
Giver god mening. Sælg Roberto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Dybala vil være endnu en skuffelse - særligt hvis Messi fortsat er i klubben. Ellers tak.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

DeanCassady skrev:
ons mar 17, 2021 5:02 pm
Dybala vil være endnu en skuffelse - særligt hvis Messi fortsat er i klubben. Ellers tak.
I øvrigt virker Dybala også til at være rimelig meget skadet for tiden.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Piquénbauer skrev:
ons mar 17, 2021 4:56 pm
FC Barcelona want Emerson to come to the club next season. Barça will have to pay 9 million euros to Betis. [
@marcelobechler]
Giver god mening. Sælg Roberto.
Hvis der er en transfer jeg ikke kan finde hoved og hale i, så er det Emerson.
Ejer vi ham 50/50 med Betis og har lejet ham ud til dem(gratis?) eller?

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
ons mar 17, 2021 11:35 am
https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... d-11584086

Nu skal man selvfølgelig ikke gå helt ned over sådan noget her men det siger alligevel lidt imo.
Og hvis man er en af de få der ikke kan spansk, hvad står der? :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster