Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Transferrygter

Indlæg af gygfo »

MessiPogba skrev:Griezmann kan tage sin ripoff LeBron-stjælende, mediehungrende, selviscenesættende, opmærksomhedskrævende fis og stikke den op i røven på sig selv. Jeg har ikke brug for en eller anden person, der vil brande sig selv på denne måde over et fucking transferskifte.

Det er jo usmageligt det her. Håber næsten han bliver i Atletico, men at fansene går amok over det og buher af ham indtil han mister lysten til fodbold og ikke spiller det igen. Jeg kan simpelthen ikke tolere det der.

LA Decision. Vil du befri mig vel. I det mindste var LeBron en altoveskyggende superstjerne dengang. Griezmann er ikke engang verdens bedste i nogen kategorier af fodboldspillet og nok hellere ikke blandt de 7 bedste spillere i verden.
Fuldstændig enig. Barca burde trække sig omgående.

Jeg vil dog mene, at selvom LeBron er den bedste NBA spiller, og han derfor har noget at have det i, så bliver det kvalmende alligevel.

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg vil så mene at Griez er blandt de 7 bedste offensive spillere:)

Men nooooijjj hvor er alt det her dog latterligt!!!

Veratti måtte ikke, Neymar gad ikke, Griez laver fis med os...

La Masis skal SÅ meget opprioriteres

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »




Pique pisser mig af med hans konstante trang til at skulle gøre opmærksom på sig selv på de sociale medier. De fleste gange ligner han en klovn, og der er en grund til han aldrig anfører. Og hvad angår Griezmann er det bare pinligt, han har ikke nogen CL eller liga trofæer, han skal bare tage sig sammen og lade vær med at pisse på fansene. Vores klub er snart en meme, hvis det ikke allerede er tilfældet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Indlæggene i den her tråd de sidste par sider, er noget af det mest reaktionære, overreagerende skrigeri jeg har set på det her forum udenfor kamptrådene. Slap dog af.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Det er helt galt. Haha.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Mener faktisk at Griezmann følger meget med i NBA..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja, han er stor NBA-fan og er fan af Celtics. Men han skal stadigvækstoppe med at tro, at han er LeBron. Selvom LeBron var vild der, så var ufattelig klamt og selviscenesættende det LeBron gjorde, så hjælper det gudhjælpemig ikke at se Grezmann kopiere hans move, når han slet ikke er på samme hylde i fodbold, som LeBron er/var det i NBA.

Sit cho ass down, Griez.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Blau@

Så sent som i går deltog du selv.

MatVes93
Indlæg: 34
Tilmeldt: man aug 21, 2017 9:46 am
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MatVes93 »

Ledelsen må vel vide hvad Griezmann har besluttet? Jeg tænker at hvis Greizmann har valgt at forlænge med Atletico, at så er det da underligt at Barca ikke har meldt noget ud og fortalt at de ikke henter ham? Ledelsen er jo ellers så hurtige til at snakke højt i medierne om spillere man er tæt på at hente til klubben.

Syntes det tegner op til, trods hvad diverse aviser skriver, et Griezmann skifte til os.

:!:
Football gave us Pelé, Cruyff, Maradona, Ronaldinho and Messi but also gave us legends like Bendtner and Douglas. Thats why its the greatest sport in history of mankind!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Blau@

Så sent som i går deltog du selv.
Hvornår?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Jeg vil så mene at Griez er blandt de 7 bedste offensive spillere:)

Men nooooijjj hvor er alt det her dog latterligt!!!

Veratti måtte ikke, Neymar gad ikke, Griez laver fis med os...

La Masis skal SÅ meget opprioriteres
Blandt de 7 bedste?

Mine bud:

Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar, Harry Kane, Aguero, Salah, De Bruyne, David Silva, Lewandowski, Müller, Hazard.

Naaah, ærlig talt. Og jeg har ikke engang taget Cavani, Suarez, Mbappe med her. Spørgsmålet er, hvor de står henne.

Og hvis jeg skal tage top 7 af alle spillere, så er han ikke engang i top 12 for mig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Blau@

Ja altså det kan du jo selv gå tilbage og finde.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Piqué er tilsyneladende medejer af det selskab, der har produceret videoerne. Lidt specielt må man sige.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Blau@

Ja altså det kan du jo selv gå tilbage og finde.
Du vrøvler. De eneste indlæg jeg har skrevet er disse to. Er der nogen af dem, der er reaktionære og overreagerende skrigeri om, at vi straks skal droppe Griezmann? Begge indlæg handler hovedsageligt om indkøbet af Lemar, og hvad det betyder for Atlético. Du vrøvler.

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

MP@

Ok:)

Messi, salah, neymar, bruyne ser jeg som bedre. De øvrige er ihøj grad et temperaments spørgsmål.

Muller, suarez. Mbappe er klart under griez hos mig.

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Blau@

Men du deltager jo! Hvad du nøjagtigt mener er skrigeri, nævner du jo ikke. Så nej jeg vrøvler ikke, hvis man syntes en tråd er fyldt med overreagerende skrigeri, så undlad dog at deltage i tråden, i stedet for generelt bare at rakke ned på folk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 59 gæster