Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
ladislau skrev:Der er rigeligt at kritisere ledelse for, og du er selv inde på bla Abidal og Neymar transferen.
Det sagt, så er det jo gået typisk catalansk galehus i den pt.
Vi ved ikke hvornår ledelsen vidste noget mht Neymar transferen. Vi troede jo alle, at det var ovevejelser, og ikke nøje planlagt. Hvem ved hvad Neymar lejren har sagt til ledelsen.
Med Neymar mente jeg faktisk at det gik galt med ledelsen af vores klub da sandro Rossel lavede transferen af Neymar til os... det var ikke hans afgang, men hans tilgang jeg mente.

Det var dengang ledelsen handlede uetisk mht. transferen - penge under bordet - og lige siden har Sandro Rossel og Bart, lavet den ene dårlige signing efter den anden og kørt klubben sportslig ned af bakken...
Den ene dårlige transfer efter den anden? Hvad er det dog for noget vrøvl:

1. Neymar var en fantastisk signing, både sportsligt og økonomisk, uagtet etiske skrupler, så er der blevet tjent enormt mange penge på ham. Det kan godt være du er sur over, at Neymar ikke længere er her, men transferen har været verdensklasse.

2. Samuel Umtiti? Jeg gider ikke engang argumentere for ham, for det er fandeme et godt køb, specielt prisen taget i betragtning.

3. MATS. Startede skidt, men er der stadig folk, der mener han var en dårlig signing, taget alder, pris, stil og potentiale i betragtning?

4. Suarez transferen var jeg dengang modstander af, taget hans alder og pris med. Men med nuværende markedspriser, så var prisen jo meget god lige pludseligt, og han har jo præsteret helt vanvittig.

5. Bravo var jo fantastisk, og blev solgt til en god pris.

6. Rakitic blev købt virkelig billigt, har været god, og bliver helt sikkert solgt til en god pris, da der jo ret tit er bud efter ham.

7. Semedo er ubeskrevet stadig, men er der mange, der ikke ser ham som en god signing?

Digne, Gomes og Alcácer er mere på vippen for mit vedkommende. Præsterer de ikke i den her sæson, vil jeg sætte dem under transfers, der var knap så vellykkede, hvis ikke de bidrager som gode indskiftningsspillere. Jeg er dog sikker på, Gomes nok skal vise noget i den her sæson.

Så helt dårligt har det heller ikke været, omend der selvfølgelig har været latterlige transfers som Douglas, Vermaelen, Arda, Vidal, Denis Suarez og specielt Mathieu, omend han ofte fik uberettiget kritik.
Ja det har du ret i, Neymar, Suarez, Mats, Semedo, Rakitic, Umtiti og dels også Bravo har været gode signings, ingen tvivl om det...

Jeg postede et svar på et spørgsmål om hvornår klubben begyndte sin downward spiral.. og det mener jeg at det var ved Neymar handlen, med Sandro Rossel... selve manden man signede var den rigtige, men måden det skete på startede nedturen for ledelsen og den måde at agere på...

Jeg skrev dårlige signings efter dårlige signings, men de spillere som du selv nævner som dårlige signings i mente... der har selvfølgelig også været super signings... men det uforståelige i at signe spillere som Douglas, Mattheui, Paulinho var dem jeg mente med den ene dårlige signing efter den anden.

Jeg er fuldkommen enig med dig i alt det du skrev.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Douglas gav ingen mening, men du skal huske på situationen, dengang han blev købt. Man var desperat efter en spiller til HB-positionen dengang. Det samme gjorde sig gældende ved Vermaelen og Matthieu. De blev aldrig en succes, men det var heller ikke en ideel situation, klubben stod i, da man skulle have noget lige nu og her.

Hvordan udleder du, at Paulinho er en dårlig signing? Ærligt talt, jeg tvivler på, der er mange, der har fulgt ham i den kinesiske liga. Det eneste jeg har set so far, er en mand, der angiveligt selv har betalt for at komme hertil, hvilket virker til at være en mand, der virkelig er motiveret. Skal han være fast mand? Nej. Skulle han nødvendigvis det i sin Tottenham tid? Næh, hvorfor? Hvis han kan gå ind og agere en vigtig indskiftningsspiller, der kan løse nogle specifikke opgaver, ala Keita tilbage i tiden, har jeg svært ved at se, hvordan han vil være et dårligt køb.

Og så alle konspirationsteorierne: Bartomeu har købt ham for at please en forretningsforbindelse i Kina? Jamen, den kinesiske klub ville jo ikke af med ham? Hvordan hænger det lige sammen, nu hvor han var en vigtig mand på det hold?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg aner intet om de der konspirationsteorier, det er jeg jo ikke så meget inde i..

Men at signe Paulinho.. kom det ikke som en stor overraskelse for os alle... ville nogen af os have tænkt på at signe ham til den rolle som du siger han skal ha?

Hvorfor gå efter en mand på 29 som ikke kunne begå sig i Tottenham og som spiller i en dårlig liga.. hvorfor ikke signe en ung lovende spiller som man kan satse på fremover i stedet for?

Jeg forstår ikke at det netop skulle være Paulinho man valgte fremfor så mange andre ..

Så kunne man da ligeså godt få Yaya tilbage fra City ik? og han er nok billigere, kender holdet og spiller i en top klub.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg aner intet om de der konspirationsteorier, det er jeg jo ikke så meget inde i..

Men at signe Paulinho.. kom det ikke som en stor overraskelse for os alle... ville nogen af os have tænkt på at signe ham til den rolle som du siger han skal ha?

Hvorfor gå efter en mand på 29 som ikke kunne begå sig i Tottenham og som spiller i en dårlig liga.. hvorfor ikke signe en ung lovende spiller som man kan satse på fremover i stedet for?

Jeg forstår ikke at det netop skulle være Paulinho man valgte fremfor så mange andre ..

Så kunne man da ligeså godt få Yaya tilbage fra City ik? og han er nok billigere, kender holdet og spiller i en top klub.
Yaya havde givet meget mere mening. Perfekt backup. Og fungere bedre offensiv end Bussi.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg forstår ikke at det netop skulle være Paulinho man valgte fremfor så mange andre ..
Det er der ikke ret mange af os, der gør - og derfor har vi også allerede diskueret det rigeligt såvel her i tråden og i andre tråde.

Svaret er jo åbenlyst:

Billede

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Så kunne man da ligeså godt få Yaya tilbage fra City ik? og han er nok billigere, kender holdet og spiller i en top klub.
Jeg tror en spiller Yaya, som forresten er 34 år(!), ikke ligefrem er en mand, der har mange år tilbage. Der har Paulinho trods alt nogle flere. Jeg er også selv overrasket over købet af Paulinho, men han er trods alt brasiliensk landsholdsspiller, og er jo næppe tænkte til at være en fast mand i galla-opstillingen. Jeg melder ham ikke inde som et fantastisk køb, men reaktionen herinde har været alt for latterlig. Lad ham spille, og vise hvad han kan.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Raman93 skrev:As explained by the cover of MD, Barça have discarded Seri last night. Chaos is complete.
Seriøst.....

Kan ledelsen ikke bare for helvede få nogle handler i hus?

Nu har de ikke kunne finde ud af noget overhovedet, når de så endelig er tæt på så springer de fra.....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

B-Freak skrev:
Raman93 skrev:As explained by the cover of MD, Barça have discarded Seri last night. Chaos is complete.
Seriøst.....

Kan ledelsen ikke bare for helvede få nogle handler i hus?

Nu har de ikke kunne finde ud af noget overhovedet, når de så endelig er tæt på så springer de fra.....
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

B-Freak skrev:
Raman93 skrev:As explained by the cover of MD, Barça have discarded Seri last night. Chaos is complete.
Seriøst.....

Kan ledelsen ikke bare for helvede få nogle handler i hus?

Nu har de ikke kunne finde ud af noget overhovedet, når de så endelig er tæt på så springer de fra.....
Hvordan er det lige, du bare æder en forside på en avis?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har virkelig svært ved at finde ud af om det er ledelsen eller medierne der ikke ved hvad de har gang i. Eller måske begge.

Et eller andet sted tror jeg at coutinho og dembele er dem vi vil have. Så er der en masse overvejelser omkring andre spillere som jeg ikke rigtigt ved hvor kommer fra.

Men altså. Smid nu bare 130 mio efter coutinho og dembele og lad os komme videre. Der er ingen grund til dette cirkus. Jo hvis man vil prøve at spare 10-20 mio men det er ikke det værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Så kunne man da ligeså godt få Yaya tilbage fra City ik? og han er nok billigere, kender holdet og spiller i en top klub.
Jeg tror en spiller Yaya, som forresten er 34 år(!), ikke ligefrem er en mand, der har mange år tilbage. Der har Paulinho trods alt nogle flere. Jeg er også selv overrasket over købet af Paulinho, men han er trods alt brasiliensk landsholdsspiller, og er jo næppe tænkte til at være en fast mand i galla-opstillingen. Jeg melder ham ikke inde som et fantastisk køb, men reaktionen herinde har været alt for latterlig. Lad ham spille, og vise hvad han kan.
Synes ikke at reaktionen herinde er latterlig. Man sælger verdens 2-3 bedste spiller og det første man gør at at signe en mand der ikke var god nok til Tottenham! Gør ham til det 4 dyreste køb i klubbens historie. Hvis man ikke har ret til at være PISSED på vores ledelse over det køb hvornår må man så?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Michman skrev:
Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Så kunne man da ligeså godt få Yaya tilbage fra City ik? og han er nok billigere, kender holdet og spiller i en top klub.
Jeg tror en spiller Yaya, som forresten er 34 år(!), ikke ligefrem er en mand, der har mange år tilbage. Der har Paulinho trods alt nogle flere. Jeg er også selv overrasket over købet af Paulinho, men han er trods alt brasiliensk landsholdsspiller, og er jo næppe tænkte til at være en fast mand i galla-opstillingen. Jeg melder ham ikke inde som et fantastisk køb, men reaktionen herinde har været alt for latterlig. Lad ham spille, og vise hvad han kan.
Synes ikke at reaktionen herinde er latterlig. Man sælger verdens 2-3 bedste spiller og det første man gør at at signe en mand der ikke var god nok til Tottenham! Gør ham til det 4 dyreste køb i klubbens historie. Hvis man ikke har ret til at være PISSED på vores ledelse over det køb hvornår må man så?
1. Man solgte ikke Neymar. Neymar smuttede. Det var jo ikke en aktiv handling, så det var jo ikke deres beslutning.

2. Paulinho tror jeg var stortset købt inden den handel. Og at man ikke har købt endnu, er jo også et symptom for et vanvittig marked, der vil have sindssyge priser. De vil jo nok gerne forhandle indtil sidste sekund, for at få den bedst mulige pris. Vær pissed når vinduet lukker uden spillere - indtil da, så se tiden an.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Jesni skrev:
Michman skrev:
Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Så kunne man da ligeså godt få Yaya tilbage fra City ik? og han er nok billigere, kender holdet og spiller i en top klub.
Jeg tror en spiller Yaya, som forresten er 34 år(!), ikke ligefrem er en mand, der har mange år tilbage. Der har Paulinho trods alt nogle flere. Jeg er også selv overrasket over købet af Paulinho, men han er trods alt brasiliensk landsholdsspiller, og er jo næppe tænkte til at være en fast mand i galla-opstillingen. Jeg melder ham ikke inde som et fantastisk køb, men reaktionen herinde har været alt for latterlig. Lad ham spille, og vise hvad han kan.
Synes ikke at reaktionen herinde er latterlig. Man sælger verdens 2-3 bedste spiller og det første man gør at at signe en mand der ikke var god nok til Tottenham! Gør ham til det 4 dyreste køb i klubbens historie. Hvis man ikke har ret til at være PISSED på vores ledelse over det køb hvornår må man så?
1. Man solgte ikke Neymar. Neymar smuttede. Det var jo ikke en aktiv handling, så det var jo ikke deres beslutning.

2. Paulinho tror jeg var stortset købt inden den handel. Og at man ikke har købt endnu, er jo også et symptom for et vanvittig marked, der vil have sindssyge priser. De vil jo nok gerne forhandle indtil sidste sekund, for at få den bedst mulige pris. Vær pissed når vinduet lukker uden spillere - indtil da, så se tiden an.
Nope. Jeg er pissed allerede. Og det bliver jeg højst sandsynligt ved med. Vores ledelse er fuldstændig håbløs. Kan nævne 2 ord også kan du ikke argumentere mere. Du kan prøve men det er nyttesløst.
Real Madrid. Behøver faktisk ikke sige mere.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Jeg elsker hvordan Reals ledelse bliver nævnt i samme ombæring som kompetent.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Jeg elsker hvordan Reals ledelse bliver nævnt i samme ombæring som kompetent.
I forhold til vores ledelse på det seneste er de vel?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster