Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons feb 01, 2023 9:06 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 1:08 pm
Mésqueunclub skrev:
ons feb 01, 2023 12:48 pm
emo skrev:
ons feb 01, 2023 9:57 am
Enzo Fernández will sign for Chelsea on a 8.5 year contract until 2031, reports
@CLMerlo.
8,5 år ? Hvad sker der Chelsea?
Det er for at kunne strække lønnen over så mange år at FFP ikke kommer efter dem. Mudryk kostede ca. 88 mio pund, og fik også en 8,5 år kontrakt som så pengemæssigt vil blive fordelt ud på de 8,5 år.

Så 88 mio. dividereret med 8,5 år, så får du lidt over 10 mio pr. år. Så FFP registrer 10 mio. pr. år for Mudryk de næste 8,5 år i stedet for hele beløbet (88mio.) for 2022/2023 sæsonen.
Det er fandme kreativt :| Minder lidt om Juves finter…de topper den dog vist med lidt yderligere opfindsomhed!
Det handler om langt mere, end at strække investeringer over tid. Chelsea har lånt 800 mio pund af deres i sommers, hvilket er en ting, der absolut ikke kan indgå i FFP regnskaber i Spanien, hvor man nu ikke kan engang kan sælge egne aktiver. At finansiere spillerkøb for lånte penge kan i nogen grad lade sig gøre i England, da de kun er underlagt Uefa´s FFP regler. Dog ikke i den grad, man har gjort det og derfor forpligter de sig også til at udligne denne forskel i de fremtidige regnskaber. Chelsea har med disse handler i den grad brugt af fremtidige indtægter, mange år ud i fremtiden.

Men det er en strategi, de har brugt kontinuerligt siden, Abramovich kom til. Jeg kan ikke huske de præcise procenter, men jeg mener, det er noget i retning af 25% af en investering, man kan bruge på udgifter til spillertruppen. Resten skal bruges på infrastruktur. Stadion, træningsfaciliteter, akademi, talentudvikling osv. I dette tilfælde kan de så bruge 200 mio pund ud af 800 mio. Hvis de bruger mere, skal dette udlignes inden for en hvilken som helst treårig periode. Abramovich pumpede på denne måde 1.800 mio euro ind i klubben siden indførelsen af FFP og jeg tør ikke tænke på, hvor meget før det.
Så i Roman stodderens regnestykke, brugte han ca 450 mio euro på truppen, for samtidig at investere ca 1350 mio euro på de ting du nævner!?
Er der noget faktisk/reelt bevis for at denne enorme pengesum (1350) ER blevet brugt på disse områder og ikke blot placeret, sådan fiktivt eller proforma agtigt i Chelsea værdier, men reelt ikke investeret?
Eller om de er investeret kreativt indenfor div selskaber hvor forbruget/investeringen pumpes unaturligt op? Hvis du forstår hvad jeg mumler om!? Altså på kant med loven…Hvis det er noget du har info om??

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 9:24 pm
EasyBuddhist skrev:
ons feb 01, 2023 9:06 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 1:08 pm
Mésqueunclub skrev:
ons feb 01, 2023 12:48 pm
emo skrev:
ons feb 01, 2023 9:57 am
Enzo Fernández will sign for Chelsea on a 8.5 year contract until 2031, reports
@CLMerlo.
8,5 år ? Hvad sker der Chelsea?
Det er for at kunne strække lønnen over så mange år at FFP ikke kommer efter dem. Mudryk kostede ca. 88 mio pund, og fik også en 8,5 år kontrakt som så pengemæssigt vil blive fordelt ud på de 8,5 år.

Så 88 mio. dividereret med 8,5 år, så får du lidt over 10 mio pr. år. Så FFP registrer 10 mio. pr. år for Mudryk de næste 8,5 år i stedet for hele beløbet (88mio.) for 2022/2023 sæsonen.
Det er fandme kreativt :| Minder lidt om Juves finter…de topper den dog vist med lidt yderligere opfindsomhed!
Det handler om langt mere, end at strække investeringer over tid. Chelsea har lånt 800 mio pund af deres i sommers, hvilket er en ting, der absolut ikke kan indgå i FFP regnskaber i Spanien, hvor man nu ikke kan engang kan sælge egne aktiver. At finansiere spillerkøb for lånte penge kan i nogen grad lade sig gøre i England, da de kun er underlagt Uefa´s FFP regler. Dog ikke i den grad, man har gjort det og derfor forpligter de sig også til at udligne denne forskel i de fremtidige regnskaber. Chelsea har med disse handler i den grad brugt af fremtidige indtægter, mange år ud i fremtiden.

Men det er en strategi, de har brugt kontinuerligt siden, Abramovich kom til. Jeg kan ikke huske de præcise procenter, men jeg mener, det er noget i retning af 25% af en investering, man kan bruge på udgifter til spillertruppen. Resten skal bruges på infrastruktur. Stadion, træningsfaciliteter, akademi, talentudvikling osv. I dette tilfælde kan de så bruge 200 mio pund ud af 800 mio. Hvis de bruger mere, skal dette udlignes inden for en hvilken som helst treårig periode. Abramovich pumpede på denne måde 1.800 mio euro ind i klubben siden indførelsen af FFP og jeg tør ikke tænke på, hvor meget før det.
Så i Roman stodderens regnestykke, brugte han ca 450 mio euro på truppen, for samtidig at investere ca 1350 mio euro på de ting du nævner!?
Er der noget faktisk/reelt bevis for at denne enorme pengesum (1350) ER blevet brugt på disse områder og ikke blot placeret, sådan fiktivt eller proforma agtigt i Chelsea værdier, men reelt ikke investeret?
Eller om de er investeret kreativt indenfor div selskaber hvor forbruget/investeringen pumpes unaturligt op? Hvis du forstår hvad jeg mumler om!? Altså på kant med loven…Hvis det er noget du har info om??
Haha, nej, jeg kan ikke give dig nogle præcise tal og jeg tvivler på, nogen vil kunne gøre det. Jeg tror, ikke engang Uefa´s FFP afdeling har styr på Chelsea´s regnskaber. Eller PSG´s, eller City´s. Mange vil også sige, det er umuligt at gennemskue Barca´s og jeg vil nok give dem ret :lol:

Sikkert er det dog, Chelsea skyldte Abramovich 1800 mio euro, da han solgte klubben og som han eftergav som en del af handlen med Boehly. Hvor meget af disse 1800 mio euro, der blev brugt på spiller relaterede udgifter, kan jeg selvsagt ikke svare på, men et godt bud vil være, Mange! :lol: Abramovich havde dog allerede én gang eftergivet gæld til Chelsea, nemlig lige inden FFP trådte i kraft, hvilket en lang række ejere gjorde dengang, for ikke at trække det med ind i FFP regnskabet. Så var der jo ligesom ren plade.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons feb 01, 2023 9:39 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 9:24 pm
EasyBuddhist skrev:
ons feb 01, 2023 9:06 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 1:08 pm
Mésqueunclub skrev:
ons feb 01, 2023 12:48 pm
emo skrev:
ons feb 01, 2023 9:57 am
Enzo Fernández will sign for Chelsea on a 8.5 year contract until 2031, reports
@CLMerlo.
8,5 år ? Hvad sker der Chelsea?
Det er for at kunne strække lønnen over så mange år at FFP ikke kommer efter dem. Mudryk kostede ca. 88 mio pund, og fik også en 8,5 år kontrakt som så pengemæssigt vil blive fordelt ud på de 8,5 år.

Så 88 mio. dividereret med 8,5 år, så får du lidt over 10 mio pr. år. Så FFP registrer 10 mio. pr. år for Mudryk de næste 8,5 år i stedet for hele beløbet (88mio.) for 2022/2023 sæsonen.
Det er fandme kreativt :| Minder lidt om Juves finter…de topper den dog vist med lidt yderligere opfindsomhed!
Det handler om langt mere, end at strække investeringer over tid. Chelsea har lånt 800 mio pund af deres i sommers, hvilket er en ting, der absolut ikke kan indgå i FFP regnskaber i Spanien, hvor man nu ikke kan engang kan sælge egne aktiver. At finansiere spillerkøb for lånte penge kan i nogen grad lade sig gøre i England, da de kun er underlagt Uefa´s FFP regler. Dog ikke i den grad, man har gjort det og derfor forpligter de sig også til at udligne denne forskel i de fremtidige regnskaber. Chelsea har med disse handler i den grad brugt af fremtidige indtægter, mange år ud i fremtiden.

Men det er en strategi, de har brugt kontinuerligt siden, Abramovich kom til. Jeg kan ikke huske de præcise procenter, men jeg mener, det er noget i retning af 25% af en investering, man kan bruge på udgifter til spillertruppen. Resten skal bruges på infrastruktur. Stadion, træningsfaciliteter, akademi, talentudvikling osv. I dette tilfælde kan de så bruge 200 mio pund ud af 800 mio. Hvis de bruger mere, skal dette udlignes inden for en hvilken som helst treårig periode. Abramovich pumpede på denne måde 1.800 mio euro ind i klubben siden indførelsen af FFP og jeg tør ikke tænke på, hvor meget før det.
Så i Roman stodderens regnestykke, brugte han ca 450 mio euro på truppen, for samtidig at investere ca 1350 mio euro på de ting du nævner!?
Er der noget faktisk/reelt bevis for at denne enorme pengesum (1350) ER blevet brugt på disse områder og ikke blot placeret, sådan fiktivt eller proforma agtigt i Chelsea værdier, men reelt ikke investeret?
Eller om de er investeret kreativt indenfor div selskaber hvor forbruget/investeringen pumpes unaturligt op? Hvis du forstår hvad jeg mumler om!? Altså på kant med loven…Hvis det er noget du har info om??
Haha, nej, jeg kan ikke give dig nogle præcise tal og jeg tvivler på, nogen vil kunne gøre det. Jeg tror, ikke engang Uefa´s FFP afdeling har styr på Chelsea´s regnskaber. Eller PSG´s, eller City´s. Mange vil også sige, det er umuligt at gennemskue Barca´s og jeg vil nok give dem ret :lol:

Sikkert er det dog, Chelsea skyldte Abramovich 1800 mio euro, da han solgte klubben og som han eftergav som en del af handlen med Boehly. Hvor meget af disse 1800 mio euro, der blev brugt på spiller relaterede udgifter, kan jeg selvsagt ikke svare på, men et godt bud vil være, Mange! :lol: Abramovich havde dog allerede én gang eftergivet gæld til Chelsea, nemlig lige inden FFP trådte i kraft, hvilket en lang række ejere gjorde dengang, for ikke at trække det med ind i FFP regnskabet. Så var der jo ligesom ren plade.
Jesus Christ hvor er det dog bare belortet :mad:

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Pleeeeease få lige styr på jeres citater 😅

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
tors feb 02, 2023 12:03 am
Det er sygt uprofessionelt…glemme at trykke kontakten NEDAD, når “low battery” lyser :roll:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🎙️| Javier Tebas to @elchiringuitotv: “If Haaland & Mbappé ever came to Spain, only Real Madrid will be able to sign them.”

Så lækkert at Tebas på ingen måde er partisk....

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
tors feb 02, 2023 4:25 pm
🚨🎙️| Javier Tebas to @elchiringuitotv: “If Haaland & Mbappé ever came to Spain, only Real Madrid will be able to sign them.”

Så lækkert at Tebas på ingen måde er partisk....
Den eneste grund til at han får taletid er vel, at medierne generer en masse click og omtale for at bringe nyheden. Han lukker jo kun vrøvl ud. Er han ved at være senil, det gamle fjols?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Busquets is waiting for Barcelona's call to make a decision on his future. He's willing to continue with a lower salary and a short contract. [rac1] #fcblive
Roberto has rejected a renewal proposal. [marca] #fcblive

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
tors feb 02, 2023 4:53 pm
Busquets is waiting for Barcelona's call to make a decision on his future. He's willing to continue with a lower salary and a short contract. [rac1] #fcblive
Roberto has rejected a renewal proposal. [marca] #fcblive
Gode nyheder.
Ja tak til Bussi, nej tak til Roberto :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors feb 02, 2023 4:25 pm
🚨🎙️| Javier Tebas to @elchiringuitotv: “If Haaland & Mbappé ever came to Spain, only Real Madrid will be able to sign them.”

Så lækkert at Tebas på ingen måde er partisk....
Der fik vi bekræftet at VAR rummet er styret af madridistas.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tors feb 02, 2023 4:41 pm
Dytrax skrev:
tors feb 02, 2023 4:25 pm
🚨🎙️| Javier Tebas to @elchiringuitotv: “If Haaland & Mbappé ever came to Spain, only Real Madrid will be able to sign them.”

Så lækkert at Tebas på ingen måde er partisk....
Den eneste grund til at han får taletid er vel, at medierne generer en masse click og omtale for at bringe nyheden. Han lukker jo kun vrøvl ud. Er han ved at være senil, det gamle fjols?
Det er jo også bare noget fjol overhovedet at lukke ud!!! Hvad kan han vide vedr økonomien i Barca, lad os sige, 3-4 år frem..!? Ikke en hujende fis :crazy:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
tors feb 02, 2023 4:41 pm
Dytrax skrev:
tors feb 02, 2023 4:25 pm
🚨🎙️| Javier Tebas to @elchiringuitotv: “If Haaland & Mbappé ever came to Spain, only Real Madrid will be able to sign them.”

Så lækkert at Tebas på ingen måde er partisk....
Den eneste grund til at han får taletid er vel, at medierne generer en masse click og omtale for at bringe nyheden. Han lukker jo kun vrøvl ud. Er han ved at være senil, det gamle fjols?
Vi skal bare ud af La Liga snarest mulig. Prøve måske at komme i Serie A eller Ligue 1. ESL bliver alligevel en ting om nogle år. Jeg tvivler på at Tebas bliver væltet af pinden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Isageren skrev:
tors feb 02, 2023 9:05 pm
Kvoller skrev:
tors feb 02, 2023 4:41 pm
Dytrax skrev:
tors feb 02, 2023 4:25 pm
🚨🎙️| Javier Tebas to @elchiringuitotv: “If Haaland & Mbappé ever came to Spain, only Real Madrid will be able to sign them.”

Så lækkert at Tebas på ingen måde er partisk....
Den eneste grund til at han får taletid er vel, at medierne generer en masse click og omtale for at bringe nyheden. Han lukker jo kun vrøvl ud. Er han ved at være senil, det gamle fjols?
Vi skal bare ud af La Liga snarest mulig. Prøve måske at komme i Serie A eller Ligue 1. ESL bliver alligevel en ting om nogle år. Jeg tvivler på at Tebas bliver væltet af pinden.
Serie A er da fuldstændig på skideren. Flere klubber kan ikke betale løn til tiden og der er klubber som Juventus som laver finter uden om reglerne, det lyder heller ikke særlig fedt :lol:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Som det er nu, og som vi agerer, så har manden jo ret. Uagtet hvad man ellers synes om ham, så er det jo nok et korrekt svar, han har givet der.
Vi har jo haft så travlt med at brænde vores pantsatte indtægter af(men vi fik da to uduelige fløje og forlænget med et evighedstalent), at vi ikke engang kan forfremme egne talenter.
Der er immervæk langt til Mbappe og Haaland pt, så det kræver jo nok en adfærds justering, hvis han skal modbevises.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster