Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 575 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men hvor fandt man så de 55 millioner til Ferran? Og hvorfor har man stortset signet ACog Kessie? Og hvorfor skrives der dagligt om Lewan hvis økonomien er således.

Ferran handlen giver da nada logik så.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Mig bekendt er man ikke mere presset, end deadlines der ligger d. 1/7 og 1/9, så der er handlerum, men ja man bør forsøge både at sænke lønbudgettet og forsøge at skabe noget indtægt. Jeg håber blot ikke, at man sælger alt for meget ud af det kommercielle arvesølv for at skabe momentan økonomisk råderum. I så fald ville det være bedre med nogle års sportslig smalhals.

Meget tyder dog på, at vi kan ende med den nuværende trup minus Dembele og hvad man kan slippe af med af det tynde øl, og dertil AC og Kessie ind. I så fald er jeg egentlig meget gods tilfreds.

500 mil Euro fjor,balancering af budgettet lyder i øvrigt fuldstændigt urealistisk…

Ps. Er der i øvrigt nogen, der ligger inde med noget mere troværdigt / opdateret løn indbli end dette? https://fcbarcelonalatestnews.com/fc-ba ... ers-wages/

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Bernardo Silva wants to leave Manchester City this summer and would like to sign for Barça. [Gerard Romero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are having doubts about Pique's fitness and his decision to continue is unclear, especially because in 2011 he said: "I will not accept to retire as a substitute." [Diario AS]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved sgu ikke. Økonomi, transfers, økonomi, transfers osv. Medierne kan ikke finde ud af hvad de skal skrive. Jeg venter og ser hvad ledelsen finder ud af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 31, 2022 8:25 am
Jeg ved sgu ikke. Økonomi, transfers, økonomi, transfers osv. Medierne kan ikke finde ud af hvad de skal skrive. Jeg venter og ser hvad ledelsen finder ud af.
Der afholdes møde i dag og mon ikke, at vi derefter bliver klogere på eventuelle løsninger?

Mht. økonomien, tror jeg at det ser akkurat så slemt ud, som det gøres til. Om end jeg ikke tror på dommedags-scenariet, men jeg tror vi må tage en sæson mere med "tynd" bemanding, inden økonomien begynder at rette sig

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men slem i forhold til hvad? Slem i forhold til klubbens fremtid? Eller slem i forhold til kommende transfervindue?

For hvis det “bare” er i forhold til transfervinduet så kan man tage en chill pill og spille med det man har. Omvendt hvis det kan klares for mindre end 500 mio (det lyder komplet vanvittigt) og man kan få en god aftale på plads vedrørende enten BLM eller CVC og feks sælge de jong så kan jeg sagtens forstå det er noget man vil og derved kunne være med på transfermarkedet.

Der går lidt dommedag i den hvilket er det jeg hæfter mig mest ved. Så længe at klubben ikke går konkurs så findes der nok en fornuftig løsning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 575 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 31, 2022 9:00 am
Men slem i forhold til hvad? Slem i forhold til klubbens fremtid? Eller slem i forhold til kommende transfervindue?

For hvis det “bare” er i forhold til transfervinduet så kan man tage en chill pill og spille med det man har. Omvendt hvis det kan klares for mindre end 500 mio (det lyder komplet vanvittigt) og man kan få en god aftale på plads vedrørende enten BLM eller CVC og feks sælge de jong så kan jeg sagtens forstå det er noget man vil og derved kunne være med på transfermarkedet.

Der går lidt dommedag i den hvilket er det jeg hæfter mig mest ved. Så længe at klubben ikke går konkurs så findes der nok en fornuftig løsning.
Hvis det viser sig at vi er på falittens rand, hvordan kunne man så bruge 55 millioner på Ferran?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »


Bombazo: el Barcelona ofrece a Frenkie de Jong, valorado en 80M, a cambio de Lewandowski (40M) y Serge Gnabry (40M) al Bayern.

No hay dinero de por medio. Intercambio de jugadores. Oferta trasladada a Munich esta misma tarde.
Vi foreslår at bytte Lewan og Gnabry for Frenkie. Lige over.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
tirs maj 31, 2022 11:14 am

Bombazo: el Barcelona ofrece a Frenkie de Jong, valorado en 80M, a cambio de Lewandowski (40M) y Serge Gnabry (40M) al Bayern.

No hay dinero de por medio. Intercambio de jugadores. Oferta trasladada a Munich esta misma tarde.
Vi foreslår at bytte Lewan og Gnabry for Frenkie. Lige over.
Ok, men det ville jo være godt? To positioner klaret. Vi har Gavi, Kessie, Nico, Pedri og Pablo Torre til to positioner. Og så har vi Kessie og Nico som back up for Busi. Jeg ved godt at Frenkie er en fantastisk fodboldspiller, men vi har ikke haft succes med ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
tirs maj 31, 2022 11:14 am

Bombazo: el Barcelona ofrece a Frenkie de Jong, valorado en 80M, a cambio de Lewandowski (40M) y Serge Gnabry (40M) al Bayern.

No hay dinero de por medio. Intercambio de jugadores. Oferta trasladada a Munich esta misma tarde.
Vi foreslår at bytte Lewan og Gnabry for Frenkie. Lige over.
Hva m Lewan og goretzka….

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Barcelona are monitoring the situation of 31 year old Monaco striker Wissam Ben Yedder. [l'équipe]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [Diario Sport] | Barcelona B captain Arnau Comas has turned down Barca's contract renewal offer.

The central defender has been at Barcelona for 12 years but has been ignored by Xavi despite his leadership of the B-team.

At the age of 22, Comas believes he needs to leave Barca to cut it with the first team at another club. Thus, the Spaniard will leave the Blaugrana on 30th June when his contract expires.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7247
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1123 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Javier Tebas (La Liga president): "Barça already know what they must do if they want to sign Lewandowski. They know our economic control rules perfectly. It's to avoid major economic problems.

"I don't know if they will sell De Jong or Pedri, but they know that they must enter more and sell assets. To this day, they still cannot sign Lewandowski."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster