Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
man aug 29, 2022 5:00 pm
BREAKING: Marcos Alonso will be the new player of Barcelona.

[Gerard Romero ]
Nejjj, why?? 😢

Jeg kan leve med denne handel, hvis Alba smutter, ellers ikke!
Virkelig virkelig virkelig dårlig beslutning, i lyset af Baldes præstationer :?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 6:55 pm
Det er overhovedet ikke realistisk. Bussi er vores næsthøjest betalte spiller med 22 mio brutto om året. Pique tjener 10 mio brutto.

Hvis man har gjort som med fdj så får de deres manglende løn ved at deres kontrakter er blevet længere og den manglende løn kommer oveni løbende. Det er derfor fdj skal have 700000 pr uge i næste sæson og det vil stige og stige. Men deres kontrakter er korte og deres løn er, på trods af at være høj, ikke i nærheden af fdj.
Du har nogle helt andre tal end mig, 10 m brutto til Pique. Det tror du da ikke selv på? Han tjener langt mere, han gik ned sidste sæson på 10 m brutto, men de er altså tilbage til normalen nu.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Vi kan blive enige om at FDJ har en ustyrlig løn, men vi kan ikke blive enige om at Pique og Busi ikke ligger i samme leje, det er jeg overbevist om. I Valverde dagene tjente Pique 25 m netto. Det er der ikke nogen fodboldspiller der får med det niveau. Især ikke når han har været styrmand under alle de afklapsninger i de senere år.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke finde noget som helst info om at han skulle tjene andet. Så jo det tror jeg på. Jeg tror derimod ikke på det der med at man skylder dem 50+ mio da det ikke giver mening.

Bussi, Alba og pique tjener for meget men det er ikke i nærheden af hvad fdj tjener. Og det er spillere der har givet langt mere til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 7:31 pm
Jeg kan ikke finde noget som helst info om at han skulle tjene andet. Så jo det tror jeg på. Jeg tror derimod ikke på det der med at man skylder dem 50+ mio da det ikke giver mening.

Bussi, Alba og pique tjener for meget men det er ikke i nærheden af hvad fdj tjener. Og det er spillere der har givet langt mere til klubben.
Jeg er ikke enig med dig her. Pique, Alba og Busi har rigtig nok givet klubben meget, frem til for nogle år siden, men de sidste år har de mest af alt være til mere skade end gavn. Fair at de får en god løn, men de lønninger de tog imod under Barto, og som de ikke vil slippe, er utilgivelige. Jeg mener at de skulle have gået ligesom Xavi, Iniesta og Puyol, i stedet for at ødelægge deres status. Jeg mener ikke din kilde med Capology er pålidelig, da Umtitis løn tydeligvis er helt forkert, det ved du og jeg. Der er ikke en verden hvor at Umtiti tjener 10 m netto og vi så lejer ham ud, hvor Lecce betaler 15%. Endda en kontrakt som vi forlængede til 2026, og som hjalp os indskrive Ferran Torres. Han er nærmere de 6 m netto.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ikke fremført en eneste kilde i forhold løn. Du kunne starte med at komme med noget og så kan vi se på det. Jeg ved ikke med umtiti men jeg ved at det passer med fint med de andre.

Pique tjener imo en fair løn. Bussi og Alba tjener for meget. Bussi kan man dog ikke lave om da han vil videre næste år. Det er meget teknisk men der er skrevet om det. Noget med længde og udskudt løn. Jeg er dog overbevist om at alle smutter næste sommer.

Men mens jeg kan gå med til at de tjener for meget så hopper jeg ikke med på at svine dem. Det er legender der tjener hvad de gør fordi de har leveret over en årrække. Og desuden været underbetalt i dele af deres karriere.

Fdj har ikke rigtigt givet noget til klubben. Han har koster en formue. Han koster os nu 720000 euro om ugen. Og han har en lang kontrakt.

Mere har jeg ikke at sige til det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
man aug 29, 2022 5:19 pm
Se, her er jeg uenig. De er ikke små børn, og ingen behøver at skulle vise noget for nogen. De tjener alle en absurd løn, og bør alle gå ned i løn. Hvis FDJ har brug for nogen til at "vise vejen" hvad siger det ikke om hans menneskelige og leder egenskaber? De er alle sammen voksne nok til at have en samvittighed. Hvis de gik ud og var ærlige og i morgen sagde; "Vi har ikke et særligt forhold til klubben, men vi kan lide vores løn og det er en dejlig by" så ville jeg sætte pris på deres ærlighed.
Nej det er bestemt ikke børn. Men Busquets, Pique og Alba er spillere med følgende "mærkater" på sig: "legende", "kaptajn", "klubmand", "la masia produkt", "klub loyal", "klub elsker", "klubbens dreng" osv.

Når man har disse "mærkater" på ryggen, så forventer man naturligvis at vedkommende går FORREST I KØEN og HJÆLPER klubben. Men når disse tre såkaldte legender giver f*** fingeren til klubben, så undrer det mig slet ikke, at der er andre som heller ikke ønsker lønnedgang.

FdJ har INGEN af de omtalte mærkater på sig. Han er bare en dreng fra Holland som er købt til at spille fodbold. Derfor forstår jeg sgu da godt han er afholdende med lønnedgang, indtil de såkaldte "legender" gør det samme. Selvfølgelig skal FdJ ned i løn, men slet ikke som den første. I første omgang skal fokus ikke være på FdJ, men på Busquets, Pique og Alba.

Og jeg vil sådan set skide på, hvad de tre har leveret af præstationer i FORTIDEN! Realiteten er NU, at to af dem sidder mere eller mindre fast på bænken. Og Busquets fortjener slet ikke sin løn med den middelmådig præstation han leverer. Derfor skal fokus være på de tre i første omgang, før vi overhovedet gør FdJ til syndebuk!!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Foyth har fået en skade, som højst sandsynligt holder ham ude i 8 til 10 uger (ca. 2 måneder). Gerard Romero siger, at Foyth næsten med sikkerhed er udelukket som en kommende HB denne sommer.

Jeg synes bare man skal lukke vinduet for nye spillere. Koundé kan gøre det mere end godt som HB. Balde er også god som VB og kan udvikle sig mere henover sæsonen. Hvis man endelig skal købe noget, så køb en ny DM for at erstatte Busquets. Ruben Neves er måske en mulighed, selvom han ikke bliver billig.

https://barcauniversal.com/barcelonas-p ... to-injury/

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Memphis Depay har ingen tilbud på hånden på nuværende tidspunkt. Hans bagland afviser ikke at han bliver i Barca. (Catalunya Radio)
Godt, der er også blot et par dage til vinduet smækker i. Synes han skal blive i stedet for at smutte gratis. Det bliver også en laaang sæson, hvor man skal kæmpe om tre titler og der er også VM, hvor der kan opstå skader m.m. Lewandowski får en fornuftig backup i form af Memphis.

Der er heller ikke behov for at sælge i samme grad som før, nu når Koundé og de andre er registreret.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1802
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Er der nogen United fans herinde, som har fulgt Wan Bissaka tæt? Han skal muligvis byttes med Dest. Han er sikkert bedre end Dest, men hvor god er han reelt?

Red
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Altså hvis planen er at komme af med flere spillere skal de da til at have lidt fart på efterhånden

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
man aug 29, 2022 10:37 pm
Er der nogen United fans herinde, som har fulgt Wan Bissaka tæt? Han skal muligvis byttes med Dest. Han er sikkert bedre end Dest, men hvor god er han reelt?
Han er båle, men han var dygtig før han kom til United. Rigtig god defensiv, ikke god offensivt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

For dævlen hvor bliver det spændende de næste par døgn.

Bernardo lader til ikke at komme.

Jong bliver sikkert.

Håber vb forbliver som den er nu

Hb! Med mindre vi kan hive et stærkt og fremtidssikret kort op, håber jeg egentlig også at den lukkes for nu.

DM bliver der ikke rørt ved i dette vindue.

Så primært skal vi af med folk og optimere mulighederne for et par stærke køb til DM og backerne næste sommer!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING: Thomas Meunier told Dortmund he wanted to leave to join Barcelona. Negotiations are PROGRESSING between the clubs. [@gbsans]
Hvad siger vi? Det er lidt meh men mon ikke han kommer til at spille en del.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1253
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 204 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

De skulle hellere få forlænget med Araujo (registreret forlængelsen) og Gavi...

Kounde har høj klasse på højrebacken, og med et væld af fornuftige alternativer på højreback og en række stærke centerbacks, så burde vi være dækket fint ind.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster