Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Real har i det hele taget vaeret fornuftige i dette transfer vindue. De henter en verdensklasse målmand for 30 Mio euro, det er et steal med tanke på transfermarked og priserne på målmaend, senest Kepa. De har heller ikke gpet i panik efter salget af deres absolut stoerste stjerne, de har tvaertimod forholdt sig roligt. De spillere som kommer til ät udgoere stammen på holdet, har heller ikke kostet det store ellers.

Jag ved ikke hvem der styrer deres transfers, men det virker til at vaere en fornuftig mand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De har brugt 90 mio på 2 brasilianske spillere under 20? Og de har ikke fået erstattet Ronaldo? Udover det er de ved at miste en god og ung breddespiller som kovacic.

Jeg kan ikke se hvad der er fornuftigt ved det. Og det virker det godt nok heller ikke som deres fans kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

At sammenligne Courtouis evt pris med Kepa er måske heller ikke en fair sammenlignen. Den ene har et år tilbage og ytret at han vil væk, den anden forlængede sin kontrakt for et halvt år siden. Dermed ikke sagt at det er en god pris for Courtouis.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Courtois strejker også. Ligesom kovacic.

Kaos.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:Courtois strejker også. Ligesom kovacic.

Kaos.
Kovacic strejker da ikke? Marca meldte at han var blevet væk fra træning, hvilket viste sig ikke at være sandt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad kalder du det ellers når spillere bliver væk fra træning? Pjækker han?

Edit: så ikke at det viste sig ikke at være sandt. Nå men så er det kun courtois der ikke kommer.til træning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Hvad kalder du det ellers når spillere bliver væk fra træning? Pjækker han?

Edit: så ikke at det viste sig ikke at være sandt. Nå men så er det kun courtois der ikke kommer.til træning.
Men, han skriver jo at det viste sig ikke at være sandt, altså at han udeblev fra træningen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det tilførte jeg. Det fremstår også af det du citerer.

Vi er åbenbart to der ikke læser grundigt nok ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Strejke eller ej, så er han på vej til Chelsea på en lejeaftale. Så må Modric gerne gennemtvinge et skifte til Inter, og så er alt fremragende. Men det kan jeg dog ikke forestille mig ske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jordi Mestre [ESPN]: “More signings? We’ll see. Maybe there will be a big opportunity before the end of August, but for the moment we are finished.”
Godt! Hvis man kan hente de jong så gør det... Og hvis ikke så spar pengene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Madrid har da ikke fået Cortouis? Har de?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Ja det tilførte jeg. Det fremstår også af det du citerer.

Vi er åbenbart to der ikke læser grundigt nok ;-)
Haha må have været lige oveni, for det var da ikke da jeg læste, men nok først da jeg citerede.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Der er heller ingen af dem du nævner - foruden Eto'o - der var dedikeret angriber på samme måde som Suárez er det. Pedro, Neymar, Alexis, Ronaldinho og selv Villa og Henry fungerede som kantspillere. Henry var i sin karrieres efterår. Eto'o var skadet i store dele af 06/07 og 07/08, og i sæsonerne inden spillede vi immervæk meget anderledes, end vi har gjort mens Suárez har været her. Jeg tror ærligt talt, at Eto'o sagtens ville kunne matche Suárez, hvis han havde spillet i klubben i denne periode, og ikke for ti år siden. Eto'o var klinisk og vanvittigt skarp.

Det ved jeg, men hvem skal vi så sammenligne ham med? Jeg har inkluderet alle store offensive spillere i "nyere" tid. Det viser jo netop at det er svært at spille Suarez rolle for Barca, at vi ikke gennem de sidste 10 år har haft en sådan spiller, udover Eto. Eto er i de år han spillede bedst for Barca en af de bedste spillere vi nogensinde har haft, så at vi taler om at han "sagtens kunne matche Suarez" er for mig kun en anderkendelse af hvor god Suarez egentligt er. Ronaldo og Messi har også spillet en del på kanten og scoret flere mål end alle jeg har listet. Hvem mener I ville gøre det bedre end Suarez?


Edit: til Eto's stats hører også at han scorede 15 på straffe mod Suarez 4 på straffe.
Altså, nu har vi jo ikke haft andre egentlig angribere siden Eto'o, med Ibra som eneste undtagelse - og han scorede trods alt 21 mål, selvom han til sidst blev anset som en fiasko. Ellers har vi jo brugt Messi som falsk 9'er i perioden mellem Eto'o og Suárez, så den der med, at vi ikke har haft andre spillere de sidste ti år, er ærligt talt en anelse søgt. I en del år forsøgte vi nemlig ikke engang, fordi Messi regerede fra sin falske 9'er position.

I øvrigt er jeg ikke enig i, at Eto'o er en af de allerbedste, der har spillet i klubben. Han er en af de bedste angribere, men selv der er der altså en række spillere, jeg ville rangere over ham. Top fem er jeg ikke sikker på, jeg ville placere ham i, hvor navne som Romario, Ronaldo, Hristo Stoichkov, Gary Lineker og Hans Krankl ville være nærliggende bare fra de sidste 40 år.

Jeg synes ikke, at Suárez er uduelig og nødvendigvis bare bør smides ud på røv og albuer til fordel for en yngre spiller, hvor der ingen garantier er for gode præstationer, men jeg synes absolut at størstedelen af kritikken af Suárez er berettiget. For han arbejder ikke særlig hårdt længere defensivt, han smider utroligt mange åndssvage bolde væk, han brænder alt for mange store chancer, og han ødelægger flowet i vores spil alt for ofte. Men når han scorer mål, er det jo sådan noget, der er til at leve med, for mål er nu engang det der vinder fodboldkampe. Jeg er dog langt fra overbevist om, at en anden spiller ikke ville kunne gøre det ligeså godt som ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Courtois til real er officiel. Chelski får kovacic på lån i en sæson.

Random.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvor god er Kepa? Sindssygt beløb for en så uprøvet målmand.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster