Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Hvor er det sygt at vi stopper med at handle fordi markedet er crazy...

Hvad havde de forventet 2 timer før lukketid når man har satset alt på 1 spiller..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

B-Freak skrev:Hvor er det sygt at vi stopper med at handle fordi markedet er crazy...

Hvad havde de forventet 2 timer før lukketid når man har satset alt på 1 spiller..
Præcis!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Ronaldinho skrev:
Storken skrev:Folk overvurderer Lemar. Han var slet ikke en af Monacos vigtigste spillere sidste sæson. Det ville være grotesk, hvis vi gav €100 mio for ham, når City betalte det halve for Bernardo Silva, der er en bedre spiller.
Forkert. Han er bare ikke den der "stats" spiller, som egentlig også er meget misvisende. Han var en vigtig del i Monacos triumf sidste sæson.
Det er lidt pudsigt, at du ikke mener han er en stats spiller. Hans stats i sidste sæson hed 9 mål og 10 assists i 28 kampe i ligaen.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Storken skrev:
Ronaldinho skrev:
Storken skrev:Folk overvurderer Lemar. Han var slet ikke en af Monacos vigtigste spillere sidste sæson. Det ville være grotesk, hvis vi gav €100 mio for ham, når City betalte det halve for Bernardo Silva, der er en bedre spiller.
Forkert. Han er bare ikke den der "stats" spiller, som egentlig også er meget misvisende. Han var en vigtig del i Monacos triumf sidste sæson.
Det er lidt pudsigt, at du ikke mener han er en stats spiller. Hans stats i sidste sæson hed 9 mål og 10 assists i 28 kampe i ligaen.
Er jeg helt klar over, hvilket også er fortrinlige stats. Men du må om nogen vide at stats er total misvisende for en spillers samlede betydning. Iniestas stats har været utroligt dårlige de sidste år, men hans betydning for holdet er der ingen tvivl om. At du så også siger, at Lemar, på trods af disse stats som du nævner, slet ikke var en vigtig del af Monacos triumf er modsigende.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

De her skal sparkes ud af klubben i morgen så alle kan se hvor fucked vi er. Så må vi håbe at det sammen med dette katastrofale transfervindue er nok til at få resten af idioterne væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Der skal rulle hoveder, gerne så mange som muligt så vi kan få Barca tilbage og holde på Messi!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

The signings of Barcelona for this season
-Deulofeu
-Semedo
-Paulinho
-Dembélé
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mtfisk »

Om 1 år er Coutinho enten alvorligt skadet eller på vej til Real.
Real og PSG smadrer de næste to-fire transfervinduet for os....

Det er en skod ledelse vi, en * er bedre til business end vores ledelse er! Jeg håber de går af eller bliver væltet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og vi har mistet neymar. Hvor er det elendigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget det pisser mig af at de ikke bare bliver siddende til kl 24 og i det mindste lader som om de arbejder. I stedet er de så arrogante at de bare siger nej. Og det mens de ved at der vitterligt sidder mio af fans og følger med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget det pisser mig af at de ikke bare bliver siddende til kl 24 og i det mindste lader som om de arbejder. I stedet er de så arrogante at de bare siger nej. Og det mens de ved at der vitterligt sidder mio af fans og følger med.
Præcis, det er helt vildt.

Om man vil det eller ej, så har de omkring 150-200 millioner euro at lege med minimum.
Og de kan ikke finde en eneste spiller som de mener vil kunne forstærke holdet og som de kan få fat i.....så går de ******* hjem....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Vi gik ind i vinduet med et hold som skreg på forstærkning, og her 2 måneder efter har vi foruden købene af Semedo og Deulofeu, byttet Neymar ud med Dembele og hentet Paulinho i stedet for Verratti. Overskydende vægt i form af Arda, Vermaelen, Rafinha/Andre Gomes er stadig i klubben.

Vi er muligvis verdens mest populære destination for fodboldspillere, vi har MASSER af penge på kontoen, men markedet er åbenbart for "crazy" (kun når det gælder os), og derfor har vi ikke hentet forstærkninger. Jeg er simpelthen så skuffet...
Senest rettet af batistuta fre sep 01, 2017 10:45 pm, rettet i alt 1 gang.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Ronaldinho skrev:
Storken skrev:
Ronaldinho skrev:
Storken skrev:Folk overvurderer Lemar. Han var slet ikke en af Monacos vigtigste spillere sidste sæson. Det ville være grotesk, hvis vi gav €100 mio for ham, når City betalte det halve for Bernardo Silva, der er en bedre spiller.
Forkert. Han er bare ikke den der "stats" spiller, som egentlig også er meget misvisende. Han var en vigtig del i Monacos triumf sidste sæson.
Det er lidt pudsigt, at du ikke mener han er en stats spiller. Hans stats i sidste sæson hed 9 mål og 10 assists i 28 kampe i ligaen.
Er jeg helt klar over, hvilket også er fortrinlige stats. Men du må om nogen vide at stats er total misvisende for en spillers samlede betydning. Iniestas stats har været utroligt dårlige de sidste år, men hans betydning for holdet er der ingen tvivl om. At du så også siger, at Lemar, på trods af disse stats som du nævner, slet ikke var en vigtig del af Monacos triumf er modsigende.
Du skriver de mest modsigende indlæg jeg har læst herinde.

Du skriver først, "Han er bare ikke den der "stats" spiller".
Derefter skriver du følgende, da jeg gør opmærksom på hans stats, "Er jeg helt klar over, hvilket også er fortrinlige stats".

:grin:

Eksempel nummer to:
Du skriver, "Men du må om nogen vide at stats er total misvisende for en spillers samlede betydning".
I det samme indlæg skriver du, "At du så også siger, at Lemar, på trods af disse (fortrinlige) stats som du nævner, slet ikke var en vigtig del af Monacos triumf er modsigende."

Det vil sige, at stats er totalt misvisende, men det var alligevel med til at vise, at Lemar var vigtig for Monaco, da det støttede op om dit synspunkt :roll:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Værste transfervindue jeg kan huske. Vi må håbe på (endnu) en sæson med Messi i God mode. Jeg tror dog stadig ikke det er nok.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Vi vinder ligaen!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster