Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1587
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lidt underligt at de spanske medier ikke skriver noget om Semedo. I portugal er man ret sikre på at han skifter til barca...
De melder nu, at forhandlinger er langt henne og Mendes står for det. Er der nogen herinde, der kan fortælle lidt om Semedo, enten udfra stats eller rent faktisk har set ham spille? Storken, Blau?

Danilo kom fra Portugal, men det gjorde Alex Sandro også. Så svært at sige noget om den liga, synes jeg.
Læste på engelske medier at Newcastle havde fået et bud på Semedo accepteret.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er heller ikke nemt at hente de gode spillere, når vi er i konkurrence med Newcastle. Det er en bedre by, bedre vejr, og et bedre hold. Det eneste vi har kørende for os er tapas.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Newcastle skulle også være ude efter Carles Aleña i følge diverse rygter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Piquénbauer skrev:Det er lidt underligt at de spanske medier ikke skriver noget om Semedo. I portugal er man ret sikre på at han skifter til barca...
Både MD og sport skriver i dag om semedo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Nelson Semedo virker da meget spænende, men jeg havde nu sat næsen op efter Bellerin, og håber stadig vi køber ham!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Jeg hælder personligt mere til Semedo. Tror Bellerin bliver noget dyrere, omend Semedo nok heller ikke er billig.
Rey Abi!

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Drake skrev:Nelson Semedo virker da meget spænende, men jeg havde nu sat næsen op efter Bellerin, og håber stadig vi køber ham!
Jeg har det lige omvendt. Jeg ser langt hellere Semedo i klubben end Bellerin. Det virker også til, at det er det, der kommer til at ske - rygterne florerer hvertfald kraftigt i både Spanien og Portugal, og flere store portugisiske aviser skriver, at en aftale er tæt på. Gerard Romero, der er catalansk journalist og har god viden om hvad der sker i Barcelona skriver i øvrigt, at Bellerin ikke har tænkt sig at forlade Arsenal nu når Wenger har forlænget kontrakten med 2 år.

I øvrigt. Jeg er ny, men har ofte læst med herinde :)

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Derudover ser vi ud til at kæmpe med PSG om Jean Michaël Seri, ligesom vi skulle være interesseret i en række forsvarsspillere: Yerri Mina, Lemos og Inigo Martinez, som Valverde skulle have et godt øje til.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Kun spillet 43 kampe for Benfica. Det er i hvert fald ikke en rutineret spiller, ham Semedo. Bellerin har derimod 89 kampe for Arsenal. Semedo virker som et større sats end Bellerin.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Begge spillere vil være et sats. Ingen af dem er etablerede stjerner.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem vi henter af de to. Så længe vi henter en rb så er jeg tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Kubala skrev:Kun spillet 43 kampe for Benfica. Det er i hvert fald ikke en rutineret spiller, ham Semedo. Bellerin har derimod 89 kampe for Arsenal. Semedo virker som et større sats end Bellerin.
Han er naturligvis et større sats, han er heller ikke tidligere ungdomsspiller i Barcelona ligesom Bellerin? Men i mine øjne har Bellerin haft en skidt sæson, og hans bundniveau er alt for lavt, hvorimod Semedo har haft en fantastisk sæson med Benfica, hvor han har lavet 1 mål og 8 assists i den portugisiske liga samt 1 mål i Champions League. Bellerin derimod har været vraget i store dele af sæsonen hos Arsenal, der ikke har haft den mest prangende sæson.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Zeus skrev:
Kubala skrev:Kun spillet 43 kampe for Benfica. Det er i hvert fald ikke en rutineret spiller, ham Semedo. Bellerin har derimod 89 kampe for Arsenal. Semedo virker som et større sats end Bellerin.
Han er naturligvis et større sats, han er heller ikke tidligere ungdomsspiller i Barcelona ligesom Bellerin? Men i mine øjne har Bellerin haft en skidt sæson, og hans bundniveau er alt for lavt, hvorimod Semedo har haft en fantastisk sæson med Benfica, hvor han har lavet 1 mål og 8 assists i den portugisiske liga samt 1 mål i Champions League. Bellerin derimod har været vraget i store dele af sæsonen hos Arsenal, der ikke har haft den mest prangende sæson.
Jo, men alle kan have en god sæson, og så er niveauforskellen i PL og den portugisiske ligaen rimelig stor. Jeg vil satse på Bellerin, hvis jeg stod med valget mellem de to. Bellerin havde to gode sæsoner, før den her lidt dårlige.

Zeus
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jun 02, 2017 11:55 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Zeus »

Jo, men alle kan have en god sæson, og så er niveauforskellen i PL og den portugisiske ligaen rimelig stor. Jeg vil satse på Bellerin, hvis jeg stod med valget mellem de to. Bellerin havde to gode sæsoner, før den her lidt dårlige.
Ja det er jeg klar over, og kan godt følge dig. Men hvor god synes du Bellerin er defensivt? Også i de to gode sæsoner han havde - jeg vil stadig påstå det kun var sidste sæson han var virkelig god, sæsonen før den spillede han stort set kun på Emirates da han blev kørt over på udebane.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:
Raman93 skrev:
Piquénbauer skrev:Det er lidt underligt at de spanske medier ikke skriver noget om Semedo. I portugal er man ret sikre på at han skifter til barca...
De melder nu, at forhandlinger er langt henne og Mendes står for det. Er der nogen herinde, der kan fortælle lidt om Semedo, enten udfra stats eller rent faktisk har set ham spille? Storken, Blau?

Danilo kom fra Portugal, men det gjorde Alex Sandro også. Så svært at sige noget om den liga, synes jeg.
Læste på engelske medier at Newcastle havde fået et bud på Semedo accepteret.
Det er ruben semedo. Så ikke ham vi er efter ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

@Zeus

Hvad jeg hæfter mig ved, er, at Bellerin i sin første rigtige sæson for førsteholdet spillede 28 kampe, hvor han var god. Sæsonen efter spillede han 44 kampe for dem, hvor han også var god, og i den her sæson har spillet 41 kampe for dem, selvom han ikke har imponeret. Han er to år yngre, har spillet en del kampe og så i en liga, der er langt langt bedre. Jeg ved, hvem jeg ville investere i og satse på. Semedo har sammenlagt spillet 63 kampe, hvor han er blevet en fast mand i denne sæson. Selvom Bellerin kostede 60 mio. euro, mens Semedo kostede 35 eller 40, ville jeg hellere bruge de 60 på Bellerin end de 35 eller 40 på Semedo. Det er bare min holdning og tanker omkring det.

PS. I øvrigt mener jeg, at Bellerin efterhånden må være en etableret spiller, det kan man ikke sige om Semedo, selvom han er to år ældre.
Senest rettet af Kubala fre jun 02, 2017 11:12 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot], kklaus, PuyolErGud, Sfc og 39 gæster