Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Tello skrev:Vitinho hentet.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Prøver lige igen. Er der nogen, der ved noget om ham? Jeg har set lidt klip med ham fra Palmeiras og er ikke synderligt imponeret over ham.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Har lige fået set et par klip med ham, og det ser egentlig okay ud. Har bare 2 ting in mente.. 1; er han bare sådan en flashy tjubang Brasilianer der har sidste udløbsdato om et par år? 2; er det sådan en Douglas type of deal.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Knægten kan spare frispark..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Vi må håbe at Vitinho laver en Marlon, så vi kan købe ham og rykke ham op på første holdet. :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Douglas Costa til Juve, for halvdelen af hvad vi vil give for Dembele.
Costa har også kun 3-4 gange så mange landskampe og dobbelt så mange kampe i Bundesligaen.

Gad vide have de sportslige sektor laver hos os for tiden.
Altså sådan helt seriøst?
Spekulerer de i Verratti strategi og Bellerin forhandling?
Og lukker øjnene for alt andet omkring dem?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi også lige slappe lidt af. Vi vil alle gerne have nye spillere men det skal altså være de rigtige. Costa er en fin spiller men altså bare fordi han kan købes så betyder det ikke at vi skal gøre det. Ikke sagt at Costa ikke er god men han skal også passe ind i planerne og der ved vi trods alt ikke helt hvad vi vil endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1585
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Nu må vi også lige slappe lidt af. Vi vil alle gerne have nye spillere men det skal altså være de rigtige. Costa er en fin spiller men altså bare fordi han kan købes så betyder det ikke at vi skal gøre det. Ikke sagt at Costa ikke er god men han skal også passe ind i planerne og der ved vi trods alt ikke helt hvad vi vil endnu.
Med vores åbenlyse interesse i Dembele, så må vi formode, at vi jagter en kantspiller.
Og her mener jeg at Costa ville være et super alternativ.
Specielt når man ser prisen.

Men vi virker fast besluttet på nogle enkelte emner (alle i én kurv strategi....)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er dembele ikke bare en kantspiller. Han er et af de største talenter på jorden. Og jeg ved egentlig ikke hvor interesserede vi var. Rygterne stoppede i hvert fald hurtigt.

Og vi bliver simpelthen nødt til at passe på med at sætte lighedstegn mellem det medierne skriver og klubbens plan. Det kan sagtens være noget der bliver trukket ud af røven på Sport og MD. Der er i hvert fald ikke ret mange af de mere troværdige journalister der er hoppet med på det der bliver skrevet i de 2 aviser.

IMO virker det til at man ikke rigtigt har en ide om hvad klubben vil. Derfor kaster man sig frådende over alt hvad der bliver sagt - verrattis agent snakker og man går amok, umtiti nævner dembele og man går amok, paulinho snakker om barca og man går amok. Det hele kan dog sagtens være BS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev: IMO virker det til at man ikke rigtigt har en ide om hvad klubben vil. Derfor kaster man sig frådende over alt hvad der bliver sagt - verrattis agent snakker og man går amok, umtiti nævner dembele og man går amok, paulinho snakker om barca og man går amok. Det hele kan dog sagtens være BS.
Det skyldes jo nok, at klubben ikke rigtig har en plan. Hvis man ser på de seneste par transfervinduer, så er det nærmest tilfældigt, hvad klubben foretager sig.

Man skal i hvert fald være skarp, hvis man vil finde en rød tråd, der forbinder købene af Vermaelen, Mathieu, Digne, Vidal, Douglas, Gomes osv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Egentlig ikke. Det var to forskellige sportsdirektører i forskellige situationer.

Zubi skulle købe en masse bredde (samt startere) til et hold der stod overfor et transferban. Man tænkte nok at man ikke havde råd til at satse på talenter og derfor hentede man i mathieu en spiller der kunne indgå i rotationen samt verm et wildcard der ikke kostede det store og måske (hvis han kom over sine skader) kunne bidrage. Begge handler gav fin mening imo især fordi man tydeligvis ikke stolte på bartra. Ved at pakke forsvaret kunne man sælge en og/eller være klar til skader når man ikke kunne købe. Douglas var lidt det samme - et billigt sats som måske kunne give lidt og ellers fungere som fyld hvis alves valgte ikke at forlænge.

Robert skulle derimod købe noget ungdom og bredde. Digne og Vidal blev begge hentet til pladser hvor vi manglede spillere og selvom du er imod Gomes så var han en ung spiller som flere var efter. Da han pludselig kom på markedet slog man til. Robert virkede i det hele taget som en der gerne ville købe unge spillere til de positioner hvor vi manglede bredde og det blev gjort.

Jeg kan sagtens se en rød tråd og tankerne bag det vi har lavet. At det så ikke nødvendigvis har været en succes er noget andet. Jeg mener dog i det store hele at det ser fint ud og der er kommet spillere til har gjort et rigtig fint job.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg kan sagtens se en rød tråd og tankerne bag det vi har lavet. At det så ikke nødvendigvis har været en succes er noget andet.
Nej, det har sgu ikke været en succes.

Barcas indkøb siden Roberts tiltræden i 2015:
Vidal - €17 mio
Turan - €34 mio
Gomes - €35 mio
Alcacer - €30 mio
Umtiti - €25 mio
Digne - €17 mio
Cillessen - €13 mio

Der er for €171 mio, hvor Umtiti er den eneste, der har vist bare en lille smule. Det er fandme skræmmende, at man kan have så lidt succes med sine indkøb.

Piquénbauer skrev:Jeg mener dog i det store hele at det ser fint ud og der er kommet spillere til har gjort et rigtig fint job.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Kan ikke se en rød tråd nogen steder. Tåbeligt.
Turan
Gomes
Paco
Digne
Cillessen

Hvor er der lige en rød tråd? Vi har brugt jeg ved ikke hvor mange penge på mildt sagt middelmådige spillere.
og som Storken siger, kun Umtiti der har vist sig at være de mange penge værd. Også var han billigere end Turan, Gomes, Paco. Vores såkaldte bestyrelse har hovedet op i røven. Madrid solgte fucking Jese til PSG for 25 mil. Vi smider vores talenter ud af klubben til ingen penge. Jeg er træt.. Virkelig træt til døden. Tag Bartomeu og Robert Fernandez og smid dem af helved til.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej, det har sgu ikke været en succes.

Barcas indkøb siden Roberts tiltræden i 2015:
Vidal - €17 mio
Turan - €34 mio
Gomes - €35 mio
Alcacer - €30 mio
Umtiti - €25 mio
Digne - €17 mio
Cillessen - €13 mio

Der er for €171 mio, hvor Umtiti er den eneste, der har vist bare en lille smule. Det er fandme skræmmende, at man kan have så lidt succes med sine indkøb.
Den eneste af de spillere der kan kaldes et flop er Turan. Resten har stadig tid.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs.
MAtS, Bravo, Alba, Umtiti, Rak, Neymar og Suarez. 5 af de startede spillere på henholdsvis vores treble og double vindende hold havde den nuværende ledelse købt. Det mener jeg er rigtig fint. Og så er der en masse unge spillere som stadig kan slå igennem eller sælges uden det helt store tab.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kan ikke se en rød tråd nogen steder. Tåbeligt.
Turan
Gomes
Paco
Digne
Cillessen
Du er nok for træt. Men jeg ser først unge/forholdsvis unge spillere. Derefter spillere til positioner som vi manglede til så vi kan gå skridtet videre med unge/forholdsvis unge spillere til positioner vi har brug for bredde til.

Den eneste der "stikker ud" er turan der var et luksuskøb og en spiller som vi egentlig ikke havde brug for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan sagtens se en rød tråd og tankerne bag det vi har lavet. At det så ikke nødvendigvis har været en succes er noget andet.
Nej, det har sgu ikke været en succes.

Barcas indkøb siden Roberts tiltræden i 2015:
Vidal - €17 mio
Turan - €34 mio
Gomes - €35 mio
Alcacer - €30 mio
Umtiti - €25 mio
Digne - €17 mio
Cillessen - €13 mio

Der er for €171 mio, hvor Umtiti er den eneste, der har vist bare en lille smule. Det er fandme skræmmende, at man kan have så lidt succes med sine indkøb.

Piquénbauer skrev:Jeg mener dog i det store hele at det ser fint ud og der er kommet spillere til har gjort et rigtig fint job.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg er målløs.
Det er absurd, at vi kun har haft succes med et indkøb de seneste to år. Det værste er nok, at ledelsen ikke ser ud til at lære af sine fejl og forsat vil hente aldrende middelmådige spillere som Paulinho dette vindue.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: FCBarcelonaChr og 67 gæster