Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror ikke på Coutinho. Det er ikke andet end rygter og den katalanske sportspresse der kører i cirkler om sig selv.

Vi henter nok Arthur og så ser mina sikker ud til forsvaret. Det er 2 af de største profiler i brasiliansk fodbold og mina vil kun koste omkring 10 mio euro.

Omkring angrebet så er der snak om at man vil have en hurtig type der kan noget med bolden selv. Hvem det så er ved jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Jeg tror ikke på Coutinho. Det er ikke andet end rygter og den katalanske sportspresse der kører i cirkler om sig selv.

Vi henter nok Arthur og så ser mina sikker ud til forsvaret. Det er 2 af de største profiler i brasiliansk fodbold og mina vil kun koste omkring 10 mio euro.

Omkring angrebet så er der snak om at man vil have en hurtig type der kan noget med bolden selv. Hvem det så er ved jeg ikke.
Enig, tror heller ikke vi er efter Coutinho længere, ledelsen har indset, at det er umuligt.

Omkring angrebet så jeg gerne vi hentede Malcom. Vanvittig hurtig og udfordrende, scorer ret tit for Bordeaux. Der bliver dog højst sandsynligt kamp om ham

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han vil vel også tage en ikke-eu plads?

Jeg har ikke set noget til ham udover det klassemål han scorede i går!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Han vil vel også tage en ikke-eu plads?

Jeg har ikke set noget til ham udover det klassemål han scorede i går!
Ah ja, troede han var fra Frankrig. Han scorede også et magen til for en lille uge tilbage :smile:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Shit! Virkelig god sparketeknik!

Men nu siger jeg lige noget som mange nok vil finde åndssvagt men en type som aspas kunne virkelig hjælpe os. En Henke type der kan komme fra bænken. Det mener jeg lidt vi har brug for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg tror ikke på Coutinho. Det er ikke andet end rygter og den katalanske sportspresse der kører i cirkler om sig selv.

Vi henter nok Arthur og så ser mina sikker ud til forsvaret. Det er 2 af de største profiler i brasiliansk fodbold og mina vil kun koste omkring 10 mio euro.

Omkring angrebet så er der snak om at man vil have en hurtig type der kan noget med bolden selv. Hvem det så er ved jeg ikke.
Enig, tror heller ikke vi er efter Coutinho længere, ledelsen har indset, at det er umuligt.

Omkring angrebet så jeg gerne vi hentede Malcom. Vanvittig hurtig og udfordrende, scorer ret tit for Bordeaux. Der bliver dog højst sandsynligt kamp om ham
Er Malcom ikke hovedsageligt højre kant? Dembele vil jo helst spille højre kant. Vi skal have spillere til positioner, hvor de er bedst. Ikke noget med at omskole.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Gremios præsident har ifølge MD været ude og sige at mødet mellem Arthur og Robert samt co var aftalt. Så der burde ikke være problemer der...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Hmm mener folk vi skal hente en forsvarsspiller til januar i stedet for Umtiti og I såfald hvem?

Kunne Laporte være aktuel?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Vel ikke i stedet for Umtiti? Umtiti eller ej, så har vi tydeligvis brug for en mere til midterforsvaret. Det er en totalt uholdbar situation, vi på nuværende tidspunkt har, hvor vi kun for alvor kan regne med 3 spillere til at besætte to pladser, hvoraf de 2 er ved at være oppe i årene.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Blaugrana92 skrev:Vel ikke i stedet for Umtiti? Umtiti eller ej, så har vi tydeligvis brug for en mere til midterforsvaret. Det er en totalt uholdbar situation, vi på nuværende tidspunkt har, hvor vi kun for alvor kan regne med 3 spillere til at besætte to pladser, hvoraf de 2 er ved at være oppe i årene.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Mente nu også mere at hvis Umtiti ikke var skadet så kunne man med nød holde den kørende i denne sæson. Det kunne man ihvertfald forestille sig ledelsen ville tænke
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tænker martinez er en mulighed. Frikøbs på 32, kan spille cl og rigtig god erfaring fra la liga. Ellers er der jo Mina som kommer til på et eller andet tidspunkt.

Jeg håber godt nok vi køber lidt her i januar. Vi har stadig en del penge tilbage og der burde komme endnu flere i kassen efter salg af arda mm. Jeg håber personligt på en cb, en kreativ cm og en angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Tre styks i vintertransfervinduet? Tror det næppe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det bliver nok svært. Men så længe man kigger efter spillere med frikøbs så burde det være muligt.

Både martinez og Arthur har i hvert fald en.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tror stadig ikke på tre styks. Frikøbs eller ej.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej og? Jeg har jo ikke sagt at det ville ske. Jeg skrev at jeg håbede det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster