Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jesni skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Der er ret mange egentlig. Eller... Flere end Thiago i hvert fald. Jordi Alba, Pepe Reina, Mikel Arteta, Thiago Motta og måske Cesc mest af alle

Sergio Garcia spillede vist også for Barca ret lang tid inden han blev en succes i Espanyol

Bemærkelsesværdigt mange i øvrigt, der er kendt med to navne :?
Historisk ser det godt ud, men der blev spurgt til, hvor mange eksempler vi har haft de senere år med unge spillere, der er smuttet og blevet en succes et andet sted.
Okay, men hvis det skal være så nyligt, så bliver vi vel nødt til at give Adama, Deulofeu, Dongou, Sanabria osv osv lidt tid inden vi vurderer det. Der kan ske meget med deres niveau. Og tilbagekøb og så mange ting.
qepd

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Var det løse rygter det med Alves og Mascherano til Juve? Eller er der rent faktisk hold i dem? Hvilket jeg godt nok ikke håber især hvad angår Mascherano.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:Var det løse rygter det med Alves og Mascherano til Juve? Eller er der rent faktisk hold i dem? Hvilket jeg godt nok ikke håber især hvad angår Mascherano.
Moratta fra Juve (sportsdirektør) er meget optimistisk vedr. Dani Alves (fordi han kan skifte transferfri) og har erkendt at Mascherano ser sværere ud (fordi vi med stor sandsynlighed vil kræve en større sum for ham)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Rivaldowski »

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... owiak.html

En evt Krychowiak idag i mundo. Der står bare at Barca har sonderet hans situation. Men hvad siger I til en evt Krychowiak?
All times are good, when old.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Rivaldowski skrev:http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... owiak.html

En evt Krychowiak idag i mundo. Der står bare at Barca har sonderet hans situation. Men hvad siger I til en evt Krychowiak?
Han er dygtig, og har i år justeret sit spil positivt - han fik alt for mange advarsler i sidste sæson..
Men ser ham egentlig lidt overflødig, han er DM naturligt, og her er Busi stensikker. ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sgu et underligt transfervindue at gå ind til. Jeg har en fin ide om hvilke positioner man vil forstærke men ingen anelse om hvem man seriøst går efter til pladserne. Og samtidig virker det til at man er klar til at sælge nogle af de spillere som har været i klubben i en længere periode.

Det er virkelig spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Krychowiak skal vel spille cb hvis han bliver hentet? Kan ikke se klubben bruge så mange penge på en dm. Men synes han er god men om han er god nok ved jeg virkelig ikke. Den her tackling på messi er dog ok :cool:

phpBB [video]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Det er sgu et underligt transfervindue at gå ind til. Jeg har en fin ide om hvilke positioner man vil forstærke men ingen anelse om hvem man seriøst går efter til pladserne. Og samtidig virker det til at man er klar til at sælge nogle af de spillere som har været i klubben i en længere periode.

Det er virkelig spændende!
Ja, jeg har gået rundt med nogle af de samme tanker.

Vi plejer altid meget tidligt på sommeren at have klar, hvilke spillere vi går efter. Fabregas, Villa, Sanchez, Ibra, Suarez, Neymar, Rakitic osv osv var spillere, som vi var linket med igennem hele sæsonen og som skrev under ret tidligt.

Måske er manglende på de kraftige rygter med prominente navne blot et udtryk for vores stærke start-ellever? Der er ikke en, som jeg vil bytte med - hvis vi også skal være realistiske.

En ting, der er sikkert efter at have set billedet med Bayerns trup og Real trup, er, at vi mangler bredde. Plus vi ved ikke, hvad der sker. Hvis Alves forlader os, og Mascherano også gør, får vi travlt, for hverken Bartra eller Vidal har Lucho den store tiltro til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Rygtet siger at Lucho faktisk har fin tiltro til Vidal som spiller men at der har været et problem mellem dem. Her skal det siges at dette stammer fra twitter så ved ikke hvor rigtigt det er men rygtet siger at Lucho har været så irriteret på vidal over at denne blev skadet i en hygge basketkamp (i så vigtig en periode) at han har set fuldstændig bort fra ham. VIdal er dog ikke afskrevet og skulle få chancen igen.

Men ja det er sgu underligt ikke rigtig at have en ide om hvad der kommer til at ske. Navne som laporte, marquinhos, gameiro har været nævnt en del men jeg ved sgu ikke om det bare er mediepladder. Og ja jeg tror helt sikkert du har en point omkring starteren. Hvis masche bliver så er det ikke sikkert at den nye cb overhovedet kommer til at starte. Vi skal dog have købt til bredden. Og her skal der virkelig købes. Vores trup er ikke god nok. Det ses bla på hvor mange gange Lucho ikke har brugt alle sine udskiftninger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Det afhænger af, hvem der sælges. Det ligner Alves er som godt som solgt. Mascherano tror jeg desværre også gerne vil væk - der var også rygter om Juve sidste år. Bartra har eftersigende fortalt, at han også er væk. Adriano skal også væk. Jeg er usikker på Vermaelen, men jeg kan bare ikke se, hvorfor han skal blive.

Det efterlader os med:

Vidal(Roberto) - Pique - Mathieu(Vermealen) - Alba

Hvis alle disse skifter, så synes jeg, at vi har brug for to centerbacks, en venstreback og en højreback samt Denis Suarez. Suarez dækker begge kanter, hvilket Rafinha også gør.

Hvad angår forsvaret så håber jeg vi dropper jagten efter Laporte og Marquinhos. De sælges ikke slut. Mustafi og Koulibaly har imponeret mig meget i år og kan hentes for 20 millioner euro hver, lyder det.
Jeg håber heller ikke, at vi sprænger banken for Bellerin - i mine øjne langt overvurderet. Arias, Florenzi, Fabinho og Mario Gasper er mine favoritter til højreback.
Jeg kender desværre ikke meget til venstrebacks, men Jonas Hector læser jeg gode ting om, og han har nogle rigtig fine stats.

Truppen:

Ter Stegen/Bravo
Vidal/Arias - Pique/Mustafi - Kolibaly/Mathieu(Mathieu) - Alba/Jonas Hector
Busquest/Sergi Roberto
Rakitic/Sergi Roberto/Rafinha - Iniesta/Arda/Rafinha
Messi/Rafinha - Suarez/Messi - Neymar/Denis Suarez

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Synes ikke der er grund til at købe en rb. Jeg har fuld tillid til at roberto og vidal kan gøre det der skal til. Men ellers er jeg ret enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are interested in Manchester United defender Daley Blind (26), who could leave the English club for 18M. [sport]
Sport og MD kaster jo bare om sig med navne... MD har snakket om Krychowiak samt Pjanic i dag og nu kommer Sport så med Blind. Jeg tror vitterligt ikke at de har en ide om hvad klubben har gang i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Jeg forstår ikke så mange der kun vil have Laporte eller Marquinhos. Ja, de er store talenter, men jeg vil langt hellere have eksempelvis Mustafa og Lemos, og så stadig have penge til overs. Så kan vi eventuelt hente Gabigol til angrebet og så sparer sammen til næste sommer...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er vel ingen herinde der kun vil have den ene eller anden? Jeg vil bare gerne have forstærkninger til forsvaret. Marquinhos ser jeg selv som en spiller der passer profilen men det kan ligeså godt være mustafi, umtiti eller anden. Tja selv blind ville være fin at hente som rotationsspiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm nye rygter omkring os og pjanic. Synes det virker underligt... Han vil være dyr og det virker som om vi har andre pladser der skal forstærkes først. Men robert sagde godt nok at budgettet kunne ændre sig (Robert: "I have a signings budget, but that can change at a certain point.") og her tænker jeg hvis man får en aftale på plads med en sponsor.

Så hvis det sker så får vi måske også en ind til midten og her ville pjanic sikkert være et fint køb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster