Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



Hmm den må være lukket.

Cou og Mina. Fint med mig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Lad os håbe, at det ikke er Douglas 2.0. Eller hvidvaskning.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

.@Alfremartinezz: "The plan is that when Mascherano departs, Barcelona will sign Yerry mina. The operation begins on Sunday for his signature (€9m) & later he will fly to Barcelona by Monday/Tuesday (Presentation)"
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Ud i lokummet med økonomien haha
CatRadio:
Barcelona have decided to relax economic restraints. With this new policy in effect, it would allow the club to sign both Coutinho & Griezmann.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:Ud i lokummet med økonomien haha
CatRadio:
Barcelona have decided to relax economic restraints. With this new policy in effect, it would allow the club to sign both Coutinho & Griezmann.
Hæhæ, kommer sådan i tanke om Piquenbauer og hans udtalelser om, at hvis der er noget, vores bestyrelse har styr på, så er det økonomien. Det håber jeg ved gud, de også gør her. Ville være ualmindeligt dumt at bare smide parrerne, fordi man lige har gang i en penismålingskonkurrence med indkøb.

At jeg så stadigvæk har ualmindeligt svært ved at se Griezmann i praksis fungere i Barcelona, er en anden snak.

Men 425 potentielle millioner euro for Coutinho, Dembele og Griezmann. Det er jo helt og aldeles vanvittigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Der meget stille omkring Arda.. Håber sku ikke at han modsætter sig, og bare vil blive for at nasse det sidste ud af kontrakten. På den anden side, så er det klubbens egen skyld.

Det er typisk vores ledelse, vil forhandle en spiller væk når vedkommende åbenlyst er overflødig. Ville give bedre mening at sælge Arda, og derefter købe Coutinho. Medmindre man allerede har fundet ham en ny klub.
Tænker på Besiktas, da de lige har solgt Cenk Tosun til Everton, mon ikke de henter Arda og en ny angriber.
Helt vildt at man gav 40 mio for ham, og han slet ikke har haft nogen rolle på holdet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Det er virkelig bekymrende mht økonomien. Hele Neymar-formuen bliver blæst af(and then some).
Det er jo ikke fordi vores indtægter er steget så markant, at vi på den lange bane kan være med på det her niveau.
Der skal tænkes kreativt mht de næste handler, og måske bliver det for kreativt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Er vores indtægter ikke steget? Jeg husker et rekordsalg, en rekordaftale med nike og en ny aftale med rakuten. Ydermere er der snak om at sælge stadionnavnet.

Ledelsen har tjek på økonomien. Det er bare gået op for dem at hvis førsteholdet ikke er godt så er det hele lidt ligemeget. Og 180 mio af egne penge for dembele, cou og griez er virkelig billigt sluppet. Især fordi en del af dem er over flere sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hæhæ, kommer sådan i tanke om Piquenbauer og hans udtalelser om, at hvis der er noget, vores bestyrelse har styr på, så er det økonomien. Det håber jeg ved gud, de også gør her. Ville være ualmindeligt dumt at bare smide parrerne, fordi man lige har gang i en penismålingskonkurrence med indkøb.
I stedet for at håbe kunne du jo læse om det. Der er flere analyser af vores regnskaber på nettet. Måske kunne du endda lære noget af det.

Jeg har desuden svært ved at se hvorfor det har noget med penismåling at gøre. Man er ved at forstærke holdet. Det mente du i sommers var mere end nødvendigt med ikke mindre end 6 (eller deromkring) ændringer på holdet. Og mens du snakkede om at real bare lige ville hente 3 stjerner osv så gør vi det faktisk. Og det til 180 mio hvor 80 af dem er over flere sæsoner i add-ons.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Raman93 »

Måske føler Nike sig også røvrendt efter at Neymar forlod os. Deres eneste "populære" atlet hos os. De presser helt klart også på i forhold til Coutinho. En spiller de repræsenterer og som ovenikøbet kommer fra Brasilien, vigtigt land for Nike i et VM år.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Vores indtægter er ikke steget så markant, set i forhold til vores drift. lønudgifterne tager en større og større procentdel. Vores tidl 80 pct grænse er skredet for længst.
Det ser(alt hvem der regner self) ikke nødvendigvis ud til Nike og Rakuten indtægterne kan følge med lønudviklingen. I det mindste ikke på sigt, hvis udviklingen accelerer som hidtil.

Neymar pengene var et engangsbeløb, og nu er de godt og vel brugt.
Det jeg finder bekymrende, er hvis standarden er en lille milliard i hvert transfer vindue. Hvilket det tyder på med Griez i horisonten. Skal vi dertil lægge fremtidige udgifter til stadion renoveringer(i den grad tiltrængt imo). Så er jeg glad for, at det ikke er mig der ligger budgetterne i Barca, og endnu gladere for ikke at hæfte for dem efterfølgende.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Vores lønudgifter er også fuldstændig vanvittige.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vores drift (lønudgifter osv) er pt vanvittig. Men alt tyder på at der kommer en udrensning i truppen. Spillere som masche og turan er på vej ud (enorm løn). Og så er der Vidal, dølle, gomes, rafinha, denis, verm og flere der ligeledes kan blive sendt afsted uden vi for alvor vil mærke det. Det er virkelig mange penge man kan sige farvel til i lønudgifter.

Udover det så er der imo intet der tyder på at dette vil være standarden. Vi har fået et enormt engangsbeløb som vi bruger til at hente 3 topspillere der kan hjælpe os i flere år. Her smider vi selv ca 180 mio hvor 80 af dem skal betales over flere år. Af de 180 mio er alle fra egen lomme og der bliver ikke inddraget spillesalg (der vil komme). Det er 60 mio pr spiller over 3 transfervinduer.

Jeg synes vitterligt ikke det ser så slemt ud som det bliver gjort til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jesni »

Drake skrev:Jeg har også tænkt den tanke, at Iniesta ville gøre det rigtigt godt som en Xavi rolle, men det kommer vi mok ikke til at se.

Så kunne man spille sådan her hvis vi får Coutinho.

----------------The Savior------------
Semedo----Pique----Umtiti----Alba
-------------------Bussi----------------
-----------Iniesta----Coutinho-------
Messi------------------------Dembele
-----------------Suarez----------------
Iniesta var ikke særlig god til at udfylde rollen, når Xavi var skadet, så jeg tvivler på, han er den rette 6'er, desværre. Iniesta er en ægte 8'er

Godt nok er Busquets god, men så god at han skal stå for alle defensive pligter for hele midtbanen? Coutinho, Dembele, Messi eller Iniesta er ikke ligefrem kendte for defensive kvaliteter. Og Suarez arbejder nok ikke helt dernede på banen.

Messi er alligevel lige under angriberen i vores system, så en trekant med Iniesta, Messi og Coutinho, der har nogenlunde de samme placeringer på banen, når der skal angribes?

Vi skal have os en reelt 6'er igen, med enten Coutinho eller Iniesta ved siden af. Det er et vanvittig hold på navne, du remser op der, men det er ikke ligefrem et hold i balance, og dygtige kontrahold, der stikker igennem vores knap så robuste midtbane, kommer til at slå os.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Måske føler Nike sig også røvrendt efter at Neymar forlod os. Deres eneste "populære" atlet hos os. De presser helt klart også på i forhold til Coutinho. En spiller de repræsenterer og som ovenikøbet kommer fra Brasilien, vigtigt land for Nike i et VM år.
Coutinho will pay from his own pocket to seal the deal with Barça. Nike will compensate the amount. The deal is extremely close to fruition.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster