Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Det er egentlig utroligt at en spiller kan opføre sig sådan. Altså, hvordan kan det ikke være misligholdelse af den kontrakt, han har underskrevet?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:Det er egentlig utroligt at en spiller kan opføre sig sådan. Altså, hvordan kan det ikke være misligholdelse af den kontrakt, han har underskrevet?
Ja, det tænker jeg også ofte, når man ser de her sager gang på gang, hvordan spillerne forbliver væk fra træning eller nægter at være en del af holdet. Selvom det lige i denne tilfælde er gavnligt for os, at vi får en af de bedste midtbanespillere i verden, så ændrer det desværre ikke det overordnede billede af, at den totale magt efterhånden er hos spilleren. De skal nok få det, som de ønsker det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Jeg er rimelig sikker på, at han kan få bøder for at blive væk og desuden er PSG i deres fulde ret til at lade være med at sælge ham. Så det der med totalt magt hos spilleren ved jeg ikke lige med.

Verratti bruger de midler han har til rådighed for at komme videre. Det er vel fair nok. It sucks for PSG at deres bedste spiller vil væk, ligesom det er for virksomheder, når deres bedste medarbejdere bliver headhuntet til andre firmaer.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

klogfyr skrev:Jeg er rimelig sikker på, at han kan få bøder for at blive væk og desuden er PSG i deres fulde ret til at lade være med at sælge ham. Så det der med totalt magt hos spilleren ved jeg ikke lige med.

Verratti bruger de midler han har til rådighed for at komme videre. Det er vel fair nok. It sucks for PSG at deres bedste spiller vil væk, ligesom det er for virksomheder, når deres bedste medarbejdere bliver headhuntet til andre firmaer.
Men hvad får PSG ud af at give bøder og nægte at sælge ham? Så ender han på tribunen, og hans værdi vil blot falde, hvilket jeg ikke tror, du i fodboldverdenen er interesseret i som fodboldklub. Den slags behandling vil blot sprede sig i den resterende del i klubben. Derfor ender de her sager altid med, at spilleren får sin ret i sidste ende.

Det er derfor, jeg synes, at klubber står i et ingenmandsland, når en spiller først begynder at gøre brug af trusler om at blive væk,, så er klubben på skideren og skal finde en løsning.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

MessiPogba skrev:Men hvad får PSG ud af at give bøder og nægte at sælge ham? Så ender han på tribunen, og hans værdi vil blot falde, hvilket jeg ikke tror, du i fodboldverdenen er interesseret i som fodboldklub. Den slags behandling vil blot sprede sig i den resterende del i klubben. Derfor ender de her sager altid med, at spilleren får sin ret i sidste ende.

Det er derfor, jeg synes, at klubber står i et ingenmandsland, når en spiller først begynder at gøre brug af trusler om at blive væk,, så er klubben på skideren og skal finde en løsning.
Hvad er det, du gerne så anderledes? Hvis en spiller bare vil videre, så kan han sælges, så han bliver glad igen, men klubben utilfreds. Eller klubben kan beholde en utilfreds spiller. Der er jo intet scenarie, hvor alle bliver tilfredse. I sidste ende vil det dog altid være klubben, der bestemmer og dermed have magten, så længe spilleren er under kontrakt.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tolquhon »

Debatten om fodboldklubbers vs. fodboldspilleres relative magt og midler ifm. klubskifte/kontraktforlængelse/etc. er for såvidt interessant, men velsagtens irrelevant (indtil videre) for Verrattis vedkommende.

Han har trods alt ferie indtil på fredag, så mon ikke vi lige burde vente og se, hvad han gør, når der for hans vedkommende er "mødepligt" – inden vi teoretiserer for meget?

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

beIN Sports skriver, at Verratti bliver i PSG. beIN Sports ejes af PSG's præsident.

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Raman93 skrev:beIN Sports skriver, at Verratti bliver i PSG. beIN Sports ejes af PSG's præsident.
Ja, altså det ville da være mærkeligt at de skrev andet jo. Det skal man ikke tage så tungt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

klogfyr skrev:
MessiPogba skrev:Men hvad får PSG ud af at give bøder og nægte at sælge ham? Så ender han på tribunen, og hans værdi vil blot falde, hvilket jeg ikke tror, du i fodboldverdenen er interesseret i som fodboldklub. Den slags behandling vil blot sprede sig i den resterende del i klubben. Derfor ender de her sager altid med, at spilleren får sin ret i sidste ende.

Det er derfor, jeg synes, at klubber står i et ingenmandsland, når en spiller først begynder at gøre brug af trusler om at blive væk,, så er klubben på skideren og skal finde en løsning.
Hvad er det, du gerne så anderledes? Hvis en spiller bare vil videre, så kan han sælges, så han bliver glad igen, men klubben utilfreds. Eller klubben kan beholde en utilfreds spiller. Der er jo intet scenarie, hvor alle bliver tilfredse. I sidste ende vil det dog altid være klubben, der bestemmer og dermed have magten, så længe spilleren er under kontrakt.
Jeg ser ikke noget anderledes. Jeg ser blot klubben, at de er den store taber i hele sagen.

Hvis de sælger nu, så mister de en verdensklassespiller til en god pris.
Hvis de sælger om et år, efter Verratti har fået bøder, blevet nægtet spilletid og endt på tribunen. De mister penge, da Verratti på iingen måder vil blive solgt til den pris, han kan gå for.

Ligemeget hvad er det en lose-lose-situation for PSG eller en anden klub, når en spiller går imod dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan simpelthen ikke have ondt af en klub der bliver nødt til at sælge en spiller. Og slet ikke når de får 100 mio for ham. At spillere vil væk er ikke noget nyt men PSG får en enorm fortjeneste på verratti.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Jeg håber virkelig unge spillere som Deulofeu, D. Suarez, Alená, Marlon Santos og i særdeleshed Ceballos (skulle vi få ham) kan bryde igennem og gribe chancen i den kommende sæson.

Jeg må indrømme, det rører mig meget lidt hvad Dani C. har skrevet på twitter i en alder af 15 år. Han var knapt nok myndig, the internet never forgets og hvis vi alle skulle stå til regnskab for alle tanker, meninger og holdninger vi engang har haft, ville der i sidste ende alligevel ikke stå nogen tilbage; 'lad den uden synd (...)' og what not.

Men rent talentvis har vores klub sovet i timen i efterhånden lang tid nu. Vi har stadig et af verdens måske 3 bedste akademier (sammen med City og La Fabrica) hvad angår talentudvikling, setup og tiltrækningsevne, men afstanden fra B-hold til A-hold er for stor og har været det under alle Enrique's år (Tata's også, det var vel under Pep og Tito vi sidste gang så noget der mindede om Cruyff's idealer). Det piner mig at se en spansk spiller, købt til ingen penge af Real Madrid, gøre det så vanvittigt i så ung en alder og tilmed score i en CL-finale i sin debutsæson. Asensio har været fremragende og spiller med en kølighed, som er en veteran værdig og hvad værre er, vi skulle angiveligt være tæt på at hente ham efter U19 EM nogle år tilbage, men ledelsen besluttede i sidste ende at trække stikket og smide pengene på, you guessed it, Douglas. Fucking Douglas. Fucking shitty, shady, shorty Douglas. The rest is history, som man siger.

Men ham hér, Dani Ceballos, er et talent på lige fod hvis ikke større end Asensio. Han blev kåret til turneringens bedste spiller under det nyligt afsluttede U21 EM, blev ligeledes kåret til turneringens bedste spiller for Spanien under U19 EM (2015) og har udviklet sig konstant over de seneste to sæsoner. Ydermere kan han erhverves for 15 mio euro, hvilket er gratis. Næsten.

Desuden skal det siges at han er blevet klogere med årene og angiveligt kun har skrevet Pro-Barcelona tweets, kommentarer m.m. i de forgangne år. Talentet er der ihvertfald ikke at sætte en finger på. Nedenstående er fra U19 EM; han er kun blevet bedre siden, skal det siges.



phpBB [video]





PS. Hvordan kan man indsætte youtube URL's, så videoen fremgår i forumboksen? Pft.
Senest rettet af Reevenge ons jul 05, 2017 9:24 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Reevenge skrev:Jeg håber virkelig unge spillere som Deulofeu, D. Suarez, Alená, Marlon Santos og i særdeleshed Ceballos (skulle vi få ham) kan bryde igennem og gribe chancen i den kommende sæson.

Jeg må indrømme, det rører mig meget lidt hvad Dani C. har skrevet på twitter i en alder af 15 år. Han var knapt nok myndig, the internet never forgets og hvis vi alle skulle stå til regnskab for alle tanker, meninger og holdninger vi engang har haft, ville der i sidste ende alligevel ikke stå nogen tilbage; 'lad den uden synd (...)' og what not.

Men rent talentvis har vores klub sovet i timen i efterhånden lang tid nu. Vi har stadig et af verdens måske 3 bedste akademier (sammen med City og La Fabrica) hvad angår talentudvikling, setup og tiltrækningsevne, men afstanden fra B-hold til A-hold er for stor og har været det under alle Enrique's år (Tata's også, det var vel under Pep og Tito vi sidste gang så noget der mindede om Cruyff's idealer). Det piner mig at se en spansk spiller, købt til ingen penge af Real Madrid, gøre det så vanvittigt i så ung en alder og tilmed score i en CL-finale i sin debutsæson. Asensio har været fremragende og spiller med en kølighed, som er en veteran værdig og hvad værre er, vi skulle angiveligt være tæt på at hente ham efter U19 EM nogle år tilbage, men ledelsen besluttede i sidste ende at trække stikket og smide pengene på, you guessed it, Douglas. Fucking Douglas. Fucking shitty, shady, shorty Douglas. The rest is history, som man siger.

Men ham hér, Dani Ceballos, er et talent på lige fod hvis ikke større end Asensio. Han blev kåret til turneringens bedste spiller under det nyligt afsluttede U21 EM, blev ligeledes kåret til turneringens bedste spiller for Spanien under U19 EM (2015) og har udviklet sig konstant over de seneste to sæsoner. Ydermere kan han erhverves for 15 mio euro, hvilket er gratis. Næsten.

Desuden skal det siges at han er blevet klogere med årene og angiveligt kun har skrevet Pro-Barcelona tweets, kommentarer m.m. i de forgangne år. Talentet er der ihvertfald ikke at sætte en finger på. Nedenstående er fra U19 EM; han er kun blevet bedre siden, skal det siges.



phpBB [video]





PS. Hvordan kan man indsætte youtube URL's, så videoen fremgår i forumboksen? Pft.
Markere youtube indlæg også tryk på video
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Sådan her Reevenge:
phpBB [video]
:glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Tak for svar, hombres

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 98 gæster