Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Umtiti og Lenglet ser ud til at være ude. Mingueza har accepteret sin afgang. Puig og Neto er svære at forudsige. Pjanic og Braithwaite kommer vi ikke af med.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sevilla is working on selling Jules Koundé and has put his departure in the hands of Jorge Mendes. Initial price around €65M.
Og hvem spiser middag med laporta lige nu? Mendes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg ved ikke helt med Koundé, jeg vil hellere have en venstre benet CB, og en der også er god i luften, så det ikke kun er Ronald der kan det :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🚨| JUST IN: Joan Laporta & Jorge Mendes are currently discussing the possibility of Cristiano Ronaldo's transfer to FC Barcelona.
@diarioas
Not funny!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man jul 04, 2022 10:34 pm
🚨🚨| JUST IN: Joan Laporta & Jorge Mendes are currently discussing the possibility of Cristiano Ronaldo's transfer to FC Barcelona.
@diarioas
Not funny!
Ja, men Xavi har sagt nej
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hold kæft hvor bliver jeg sur, hvis man dropper Kounde eller en anden klasse cb/hb, og samtidig blot køber Raphinha til den pris som medierne oplyser :oops:
Der er ingen dialog mellem Sevilla og Barcelona omkring Jules Koundé.

Det fortæller Sevillas sportsdirektør Monchi ifølge den spanske avis El Desmarque.

- Xavi har god smag, og han vil eftersigende gerne have Jules Koundé, men indtil videre har der ikke været nogen dialog med Barcelona, siger han.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
tirs jul 05, 2022 11:16 am
Hold kæft hvor bliver jeg sur, hvis man dropper Kounde eller en anden klasse cb/hb, og samtidig blot køber Raphinha til den pris som medierne oplyser :oops:
Der er ingen dialog mellem Sevilla og Barcelona omkring Jules Koundé.

Det fortæller Sevillas sportsdirektør Monchi ifølge den spanske avis El Desmarque.

- Xavi har god smag, og han vil eftersigende gerne have Jules Koundé, men indtil videre har der ikke været nogen dialog med Barcelona, siger han.
Jeg vil også gerne have Kounde fremfor en megadyr Raphinha. Kounde er en stensikker investering som jeg ser det. En topspiller, klasse defensivt og spillende forsvarer, dækker flere pladser og ung. Han vil kunne være i startopstillingen i en finale i champions league eller VM. Det er den slags kvalitet vi skal investere i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Clement Lenglet is in London & Samuel Umtiti is in France, as both of them are finalizing their departures from FC Barcelona.@Alfremartinezz
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Piquénbauer skrev:
tirs jul 05, 2022 2:58 pm
JUST IN: Clement Lenglet is in London & Samuel Umtiti is in France, as both of them are finalizing their departures from FC Barcelona.@Alfremartinezz
Dreams do come true :clap:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

As of today, Frenkie De Jong wants to stay at FC Barcelona, but with the current salary conditions; he does not want to reduce it.@FabrizioRomano
“Jeg elsker klubben, men jeg vil fandeme ikke hjælpe og gå ned i løn”.

Ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs jul 05, 2022 4:40 pm
As of today, Frenkie De Jong wants to stay at FC Barcelona, but with the current salary conditions; he does not want to reduce it.@FabrizioRomano
“Jeg elsker klubben, men jeg vil fandeme ikke hjælpe og gå ned i løn”.

Ud.
"Tilmed når jeg tjener 25 mio euro netto om året" :crazy:

Denne handel har potentialet til at overgå Griezmann handelen. Bartomeu har slået til igen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

https://www.sportbible.com/football/bar ... s-20220629

Er det her legit? Har set den flere steder. Hvis det passer, så er Bayern mere arrogante end jeg lige troede.
93' Iniesta

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Alias-A skrev:
ons jul 06, 2022 1:13 pm
https://www.sportbible.com/football/bar ... s-20220629

Er det her legit? Har set den flere steder. Hvis det passer, så er Bayern mere arrogante end jeg lige troede.
I så fald er det vel mere finansiel fornuft end arrogance... De er vel klar over, at klubben har kreditorer til højre og venstre, og de vil blive placeret nogenlunde sidst i kreditor hierakiet, hvis klubben går fallit.

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Bayern er bare pigefornærmet over at blive valgt fra af deres største stjerne

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Tchouameni vs Kessié

Den ene er blevet købt for hele 80 mio. euro (plus 20 mio. variabler), mens den anden er erhvervet helt gratis :thumbup: men hvad er ellers forskellen mellem de to? :think:

* De minder meget om hinanden. Begge to kan spille defensiv midtbane eller bare central midtbane. Begge spillere er rost for deres styrke, udholdenhed og arbejdsrate.

* Jeg vil påstå, at begge spillere er mere eller mindre lige gode defensivt. Men Kessie er bedre fremme på banen - han er mere fleksibel.

* Tchouameni er dog en anelse bedre i luftspillet. Tchouameni er 4-5cm højere end Kessie, og selvom det ikke skulle betyde alverden, så er et af Kessie's store mangler faktisk hans luftspil.

* Som central midtbanespiller, vil jeg mene at overall er Kessie bedre. Kessie kan beskrives som en mere komplet midtbanespiller. Men det skal også lige siges at der er omk. 3 års forskel mellem dem (22 år og 25 år). Tchouameni kan stadig udvikle sig de næste tre år.

* Men uanset hvad, har Barcelona altså SPARET mindst 80 mio. euro på en midtbanespiller som minder meget om Tchouameni - det klager jeg ikke over :grin:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster