Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona won't sign centre backs Marquinhos (not tall enough), David Luiz (sporting and financial reasons) and ThiagoSilva (financial) [md]
Så hent Iñigo Martínez.
Tror ikke David Luiz skal udelukkes helt endnu..., men skulle det ikke blive ham håber jeg vi henter 2 ud af disse 3:
Mangala - Porto (Rygter siger Mou vil have ham til Chelsea)
Iñigo Martinez
Og som de seneste par år håber jeg stadig på Mamadou Sakho fra PSG, som min måske største personlige unge favorit.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Ancelotti skulle eftersigende være Real træner inden for to dage. Måske, dette gør at Silva vil væk fra PSG, man kan håbe at prisen bliver overkommelig når han vil væk, måske selv gør en indsats for st betale den, samtidigt med at Neymar også må ses som en der kan trække ham over.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona won't sign centre backs Marquinhos (not tall enough), David Luiz (sporting and financial reasons) and ThiagoSilva (financial) [md]
Så hent Iñigo Martínez.
Martinez er kun en centimeter højere end Marquinhos?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Jan Verthongen. Utroligt den ikke er mere oplagt for ledelsen. Han er også en leder type på banen. Vi var interesseret før spurs købte ham og han har ikke skuffet hos dem.
Nu må folk stoppe med at blive ved med at overvurdere Vertonghen. Han er en sindssyg dygtig fodboldspiller med bolden. Men han er altså ikke en verdensklasse fodboldspiller inden for faget forsvarsspil. Han laver altså nogle gange nogle mærkelige ting, af og til ukoncentreret og kigger nogle gange lige en tand for meget fodbold. Det er han nødt til at forbedre.

Men når han har bolden ved fødderne er han sindssyg dygtig, men der er stadig mangler i hans forsvarsspil. Typisk den nymoderne forsvarsspil at lide koncentrationsbesvær.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

# 23 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona won't sign centre backs Marquinhos (not tall enough), David Luiz (sporting and financial reasons) and ThiagoSilva (financial) [md]
Så hent Iñigo Martínez.
Martinez er kun en centimeter højere end Marquinhos?
Men han er højere! Og én centimeter, er meget.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Marq og Thiago S er lige høje, det er en flabet og latterlig grund. Kommer nok ikke fra klubben med fra en kedelig avis mand.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Barcelona want to buy Monchengladbach keeper Marc-Andre Ter Stegen this summer and loan him to his current club for another season. [sport]
Det sidste passer forhåbentlig ikke.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Mundo Deportivo skriver, at Mathieu skulle være meget tæt på, at blive hentet. Det kunne godt tyde på, at vi ikke henter en CB, og man spiller med Adriano som CB.

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Har Mathieu ikke spillet CB stort set hele sæsonen ? Også skulle hans pris kun være 8 mio euro, hvilket ikke udelukker der er råd til en CB til.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jo, Mathieu har primært spillet centerback i denne sæson.

Edit: ... og så er han i øvrigt noget bedre rustet til at spille den position, end Adriano er det. Han er høj, stærk og forholdsvist hurtig, selvom han selvfølgelig ikke er ligeså hurtig som Adriano.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Nu siger jeg noget, fordi det er lækkert vejr og jeg måske har fået en smule solstik, men...

... kunne det ikke tænkes at Tito er tilfreds med de spillere han har nu, men kun fordi at fans og medier kræver en CB, vil man gå ud og købe en som ikke er dyr, men stadig en god "rotations-spiller" og en man kan stå ved, i dette tilfælde en Mathieu.

Prisen på Inigo og Mathieu er ca. den samme, så et sted så jeg hellere en ung spiller der kan overraske, men på den anden side, så har vi vel også brug for en der kan gå direkte ind og være en "støtte-forstærkning" når der er brug for det. Jeg er splittet. Men noget kunne måske tyde på at Tito er tilfreds, staben er tilfreds og man kun skal lukke munden på folk, ved at lave et pligt-køb.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Nu siger jeg noget, fordi det er lækkert vejr og jeg måske har fået en smule solstik, men...

... kunne det ikke tænkes at Tito er tilfreds med de spillere han har nu, men kun fordi at fans og medier kræver en CB, vil man gå ud og købe en som ikke er dyr, men stadig en god "rotations-spiller" og en man kan stå ved, i dette tilfælde en Mathieu.

Prisen på Inigo og Mathieu er ca. den samme, så et sted så jeg hellere en ung spiller der kan overraske, men på den anden side, så har vi vel også brug for en der kan gå direkte ind og være en "støtte-forstærkning" når der er brug for det. Jeg er splittet. Men noget kunne måske tyde på at Tito er tilfreds, staben er tilfreds og man kun skal lukke munden på folk, ved at lave et pligt-køb.

Tror også, at man er i gang med netop dette(tror jeg), fordi første prioritet(T. Silva) ikke er en mulighed længere pga. prisen, og klubben vil ikke sælge og anden prioritet(Marquinhos/Luiz) og tredje prioritet(Luiz/Marquinhos; alt efter hvem man ser som anden - og tredje prioritet, derfor står deres navne begge steder) vil man ikke købe pga. prisen og en af dem sikkert pga. alderen og prisen.


Det er fint nok med mig, hvis man henter Mathieu, og kan man rotere mellem Puyi, Masch, Pique, Mathieu og Bartra, er jeg tilfreds. Det er vigtigt, at man giver Puyi pauser, så han kan være frisk til de store kampe, og aflaster også Pique en gang imellem.
Senest rettet af Kubala tors jun 06, 2013 12:17 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Nej, nej, nej!! Køb nu for helvede en rendyrket CB!! jeg er sgu ved at være træt af de halve lappeløsninger! Hvis ikke T.Silva eller Marq kan købes, så køb i det mindste Inigo!

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Brombi skrev:Nej, nej, nej!! Køb nu for helvede en rendyrket CB!! jeg er sgu ved at være træt af de halve lappeløsninger! Hvis ikke T.Silva eller Marq kan købes, så køb i det mindste Inigo!
Fuldstændig enig! Jeg magter ikke at skal whine hele næste sæson, fordi klubben endnu engang har prioriteret forkert.

Hvordan kan man i øvrigt på nogen måde, være tilfreds med forsvaret som det er i øjeblikket? Enhver har kunnet se at det sejler og der skulle forstærkning til.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Man kan da godt være tilfreds, hvis man får en eller anden form for løsning, når man ikke kan få, det man ønsker, så bliver man nødt til, at slå sig til tåls med det, man kan få. Jeg vil rigtig gerne have, at man gik ud og købte T. Sliva eller en anden forsvarsspiller, men hvis man ikke kan, så må jeg bare acceptere det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster