Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Kubala skrev:Hvis Roma afviser 20 mio euro, kunne det tyde på, at de vil have 25-30 mio euro for ham. Det er mange penge, for et ungt talent på bare 19 år(når man samtidig har Bartra og Sergi Gomez; med mindre man ikke har tiltro til deres talent, så vil et køb af Marquinhos være unødvendig). Real købte Varane for 10 mio euro, så det er mange penge, vi taler om, hvis han skal koste 25-30.
Real var heldige med, at Varane spillede i Frankrig. Du kan selv se, at Kurt Zouma kun koster 12-14 mio. euro, og han har nu spillet 2 profsæsoner, men Marquinhos har spillet en rigtig sæsoner og er så dyr.

Havde Varane spillet i en af de lidt større ligaer havde Real været nødt til at tømme banken for ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

# 23 skrev:
Kubala skrev:Hvis Roma afviser 20 mio euro, kunne det tyde på, at de vil have 25-30 mio euro for ham. Det er mange penge, for et ungt talent på bare 19 år(når man samtidig har Bartra og Sergi Gomez; med mindre man ikke har tiltro til deres talent, så vil et køb af Marquinhos være unødvendig). Real købte Varane for 10 mio euro, så det er mange penge, vi taler om, hvis han skal koste 25-30.
Real var heldige med, at Varane spillede i Frankrig. Du kan selv se, at Kurt Zouma kun koster 12-14 mio. euro, og han har nu spillet 2 profsæsoner, men Marquinhos har spillet en rigtig sæsoner og er så dyr.

Havde Varane spillet i en af de lidt større ligaer havde Real været nødt til at tømme banken for ham.

Men 25-30 mio euro for en 19-årig forsvarsspiller, som kun har leveret i en sæson, er altså mange penge. Det er hans første sæson i Roma, og før det har han spillet 7 kampe for Corinthians. Simon Kjær var også vild i de to sæsoner i Palermo(mener at han var blandt en af de bedste forsvarsspillere i ligaen), men hvad skete der så. Jeg ved også, at der er succeshistorier, men jeg vil bare have mine forbehold, når man køber så ung en spiller, og for så mange penge. Jeg tænker også lidt på, at man har Bartra og Sergi Gomez, og hvis man ikke har tiltro til deres talent, så er det noget andet, men man skal stadig være påpasselige, og ikke betale overpriser.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Kubala skrev:
# 23 skrev:
Kubala skrev:Hvis Roma afviser 20 mio euro, kunne det tyde på, at de vil have 25-30 mio euro for ham. Det er mange penge, for et ungt talent på bare 19 år(når man samtidig har Bartra og Sergi Gomez; med mindre man ikke har tiltro til deres talent, så vil et køb af Marquinhos være unødvendig). Real købte Varane for 10 mio euro, så det er mange penge, vi taler om, hvis han skal koste 25-30.
Real var heldige med, at Varane spillede i Frankrig. Du kan selv se, at Kurt Zouma kun koster 12-14 mio. euro, og han har nu spillet 2 profsæsoner, men Marquinhos har spillet en rigtig sæsoner og er så dyr.

Havde Varane spillet i en af de lidt større ligaer havde Real været nødt til at tømme banken for ham.

Men 25-30 mio euro for en 19-årig forsvarsspiller, som kun har leveret i en sæson, er altså mange penge. Det er hans første sæson i Roma, og før det har han spillet 7 kampe for Corinthians. Simon Kjær var også vild i de to sæsoner i Palermo(mener at han var blandt en af de bedste forsvarsspillere i ligaen), men hvad skete der så. Jeg ved også, at der er succeshistorier, men jeg vil bare have mine forbehold, når man køber så ung en spiller, og for så mange penge. Jeg tænker også lidt på, at man har Bartra og Sergi Gomez, og hvis man ikke har tiltro til deres talent, så er det noget andet, men man skal stadig være påpasselige, og ikke betale overpriser.
Jeg forsvar heller ikke prisen på Marquinhos. Jeg kommenterede mere det, at du sammenlignede det med Varane, hvorfor jeg fortalte, at den var lidt ude af kontekst, fordi forsvarsspillere fra Frankrig ikke er så dyre som i de andre lande.

Jeg synes også, at Marquinhos' pris er latterlig høj. Men det burde da ikke stoppe Rosell. Han er åbenbart glad for at brænde penge sanseløst af som han gjorde med Neymar. 427 mio. kroner for en spiller, der mangler et år af sin kontrakt er fuldstændig ansvarsløst. (Ja, måske pressede andre klubber den op, men det burde IMO aldrig være muligt at en spiller med så kort tid tilbage på kontrakten kan pustes så kunstigt op).
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

City har budt 23 mio euro for ham her:
Billede
Tænk, hvis også han er væk til næste sæson.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

# 23 skrev:
Kubala skrev:
# 23 skrev:
Kubala skrev:Hvis Roma afviser 20 mio euro, kunne det tyde på, at de vil have 25-30 mio euro for ham. Det er mange penge, for et ungt talent på bare 19 år(når man samtidig har Bartra og Sergi Gomez; med mindre man ikke har tiltro til deres talent, så vil et køb af Marquinhos være unødvendig). Real købte Varane for 10 mio euro, så det er mange penge, vi taler om, hvis han skal koste 25-30.
Real var heldige med, at Varane spillede i Frankrig. Du kan selv se, at Kurt Zouma kun koster 12-14 mio. euro, og han har nu spillet 2 profsæsoner, men Marquinhos har spillet en rigtig sæsoner og er så dyr.

Havde Varane spillet i en af de lidt større ligaer havde Real været nødt til at tømme banken for ham.

Men 25-30 mio euro for en 19-årig forsvarsspiller, som kun har leveret i en sæson, er altså mange penge. Det er hans første sæson i Roma, og før det har han spillet 7 kampe for Corinthians. Simon Kjær var også vild i de to sæsoner i Palermo(mener at han var blandt en af de bedste forsvarsspillere i ligaen), men hvad skete der så. Jeg ved også, at der er succeshistorier, men jeg vil bare have mine forbehold, når man køber så ung en spiller, og for så mange penge. Jeg tænker også lidt på, at man har Bartra og Sergi Gomez, og hvis man ikke har tiltro til deres talent, så er det noget andet, men man skal stadig være påpasselige, og ikke betale overpriser.
Jeg forsvar heller ikke prisen på Marquinhos. Jeg kommenterede mere det, at du sammenlignede det med Varane, hvorfor jeg fortalte, at den var lidt ude af kontekst, fordi forsvarsspillere fra Frankrig ikke er så dyre som i de andre lande.

Jeg synes også, at Marquinhos' pris er latterlig høj. Men det burde da ikke stoppe Rosell. Han er åbenbart glad for at brænde penge sanseløst af som han gjorde med Neymar. 427 mio. kroner for en spiller, der mangler et år af sin kontrakt er fuldstændig ansvarsløst. (Ja, måske pressede andre klubber den op, men det burde IMO aldrig være muligt at en spiller med så kort tid tilbage på kontrakten kan pustes så kunstigt op).
Ok, på den måde.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mes Que Un Club »

Centre backs linked to Barcelona whom the club will not buy this summer: Thiago Silva, Hummels, Vermaelen, and David Luiz. [rac1]
Skal vi nu forvente endnu en sommer, hvor vi ikke får købt en CB, men i stedet satser på vores unge talenter og spillere som Adriano, "der sagtens kan spille CB"???

Det irriterer mig lidt der her. Kan slet ikke se hvilken CB vi skal købe, som vil passe godt ind på holdet. Men en ting er sikkert, vi SKAL købe en verdensklasse CB.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Lad os bare købe ham den tidl. Ajax mand fra Spurs. Han kunne lidt med bolden og hovedet. ;-)
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

Jan Verthongen. Utroligt den ikke er mere oplagt for ledelsen. Han er også en leder type på banen. Vi var interesseret før spurs købte ham og han har ikke skuffet hos dem.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Tror at også Verthongen vil blive dyr, han skiftede jo sidste år. Og desuden er han heller ikke hurtig.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er umuligt at finde ud af det her rygte pis. Sport.es meddeler at barca går efter luiz men mundodeportivo skriver at vi hverken går efter marquinhos, luiz eller silva. Grundene til at vi ikke går efter dem skulle være at marquinhos ikke er høj nok, luiz bliver for dyr i forhold til hans kvalitet og silva er for dyr i forhold til hans alder.

Tror at vi køber en mærkelig spiller til forsvaret. en vi ikke havde regnet med. kunne godt forestille mig at vi kiggede mod valencia og hentede rami (håber det virkelig ikke) eller Mathieu. men håber stadig på at vi henter martinez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Har ikke læst artiklen endnu, og den er godt nok fra Goal, men giv den et kig.

http://www.goal.com/en-india/news/2292/ ... ID=HP_BN_2
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are among the European top clubs to have sounded out Porto on centre back Eliaquim Mangala (22). Transfer fee at least 20M [sport]

Han skulle være ret vild! Et fysisk monster!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Mourinho vil have disse to spillere til Chelsea, Eliaquim Mangala og Modric. Mourinho er faktisk ret god til(selvom man har lyst til, at kun sige dårlige ting om Mourinho), at finde de rette spillere til sin trup, og ham der Mangala kunne blive en god investering for Chelsea(for Mourinho har før skudt papegøjen med nogle af de andre spillere, som han har hentet).
Eliaquim Mangala(central forsvarsspiller), som Mourinho er efter, er rimelig hurtig, som Varane, og har spillet 153 kampe i en alder af 22 år. 53 kampe for Porto og 100 for Standard Liége, det er alligevel en del kampe for en spiller, som kun er 22.


Barca har vist også fået øje på ham.

El LocoBarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af El LocoBarca »

Iñigo Martínez og Mangala ville være drømmekøb. Mangala kan også spille venstreback, så kan man rykke Alba op på kanten i de kampe hvor vi skal være mere defensive.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona won't sign centre backs Marquinhos (not tall enough), David Luiz (sporting and financial reasons) and ThiagoSilva (financial) [md]
Så hent Iñigo Martínez.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster