Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jaah.. Men realiteten er nemlig, at vi slet ikke kender disse spillere nok til at vide om de kan/vil forandre sig. Suarez har for nyligt i et interview forklaret hvilket helvede den engelske presse har været for ham.

Når det er sagt, kan jeg sagtens se logikken i at hente en spiller med vildskab. Tror det er rigtig godt for truppen, der egentlig bare ligner en fædregruppe efterhånden. Cruyff gjorde nøjagtig det samme med Stoichkov.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique skrev:
Brombi skrev: Jeg har ikke noget imod af se ham i Barca, så længe han kan forandre sig.
Enig. Suaréz kunne såmænd være vældigt spændende at få til klubben. Når klubben kunne rumme Stoitchkov, så går det nok også med Suaréz. Desværre er der kommet alt for megen moralisme og præk i fodbold de senere år.

Der er stadig forskel på Stoichkov og Suarez, synes du ikke.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Det ved jeg nu ikke. Stoitchkov jokkede på en dommers fod og fik et par måneders karantæne; han bankede en fotograf, der var flabet over for hans ven Romário; han brokkede sig evindeligt til dommeren; diskuterede altid med med- eller modspillere osv. Før hans tid i Barca undgik han med nød og næppe en livstids karantæne for et kæmpeslagsmål. Som den østeuropæer han er og var, kaldte han sikkert også en neger for en neger i ny og næ, men dengang var man ikke så forskrækket omkring den slags ting....

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Som et kuriosum kan man se Stoitchkov få rødt kort og brokke sig for fuld udblæsning i denne her video, og samtidig more sig over en hare på banen, fra en kamp med Barca og Atletico i 1994. Mader kommenterer.

phpBB [video]

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Uanset hvad er der ca. 0% chance for, at klubben har råd til at købe Suárez fri af Liverpool.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Han gjorde alle disse ting, og det gør ham ikke bedre, men skal man så bare sige, at det er i orden, at det fortsætter? Vi skal åbenbart ikke lære af tidligere fejltagelser eller hvad? Så længe spilleren er god og har vildskab, så skal vi vende det ene øje til udskejelser. Jeg forstår det ikke, men fair nok, hvis man har det sådan.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Lad os lige få hæftet en ende på: Er Suaréz så meget slemmere end Stoitchkov var?

Jeg bifalder ikke alt det Stoitchkov gjorde, og det er dybest set ikke det det handler om. Stoitchkov var bestemt ikke nogen fejltagelse; men derimod en blændende fodboldspiller, der bidrog til klubben med mange værdifulde præstationer. Han var også tempramentsfuld, vild og gik over stregen nogle gange. Men han tog sin straf; sine gule og røde kort og sine karantæner, og så gik spillet ellers videre. Klubben levede med det, fordi det positive oversteg det negative. Det samme gør sig gældende (potentielt) for Suaréz, i hvert fald for mig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

For lige at knytte en kommentar på Luis Enriques indlæg:

Cruyff har i tidligere klummer, skrevet at holdet idag mangler aggresivitet og vildskab, noget han kunne genkende bare ét år med Laudrup. At købe Stoichkov er noget af det bedste, Cruyff gjorde for El Dream Team!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nu skrev jeg jo sådan set ikke(da jeg medgav omkring dette i det forrige indlæg), at Stoichkov var bedre end Suarez, når det kom an på opførslen på banen, men jeg kan se, at så længe det positive(det ville sige, at så længe spilleren præsterer) opvejer det negative, så kan man leve med det. Det handler om, at tage sin straf, og ellers fortsætter livet, til man på ny dummer sig, og igen skal tage sin straf. Jeg vil ikke have sådanne spillere i klubben, selvom det måske kunne koste os på trofæ skabet. Har man det sådan, så er det fair, men så skal man heller ikke gå amok over andre hold, der har disse spillere, for man vil virke ekstrem dobbeltmoralsk i mine øjne, hvis man gjorde.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique skrev:Lad os lige få hæftet en ende på: Er Suaréz så meget slemmere end Stoitchkov var?

Jeg bifalder ikke alt det Stoitchkov gjorde, og det er dybest set ikke det det handler om. Stoitchkov var bestemt ikke nogen fejltagelse; men derimod en blændende fodboldspiller, der bidrog til klubben med mange værdifulde præstationer. Han var også tempramentsfuld, vild og gik over stregen nogle gange. Men han tog sin straf; sine gule og røde kort og sine karantæner, og så gik spillet ellers videre. Klubben levede med det, fordi det positive oversteg det negative. Det samme gør sig gældende (potentielt) for Suaréz, i hvert fald for mig.


Det er lidt sjovt, at du fordrejer mit indlæg, eller rettere sagt, fortolker det på denne måde, så det kan passe ind i din kontekst. Jeg snakkede om hans fejltagelser(opførsel, for at du ikke misforstår mig igen), som ikke må gentages, snakkede ikke om hans præstationer m.m.
Senest rettet af Kubala lør jun 01, 2013 12:05 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vilanova: "Centre back? We hope Puyol recovers well. We also look to sign a player for that position." #fcblive

Godt nok. Så ved vi da i det mindste at vi er ude efter en CB.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Nogen af jer lyder som sku lidt som nogle fans fra hovedstaden. Lyder som om i har den holdning, at så længe de levere på fodboldbanen så kan i leve med hvad de ellers laver af lort. lidt som historien om Mourinho og Pepe .

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Mourinho vil have disse to spillere til Chelsea, Eliaquim Mangala og Modric. Mourinho er faktisk ret god til(selvom man har lyst til, at kun sige dårlige ting om Mourinho), at finde de rette spillere til sin trup, og ham der Mangala kunne blive en god investering for Chelsea(for Mourinho har før skudt papegøjen med nogle af de andre spillere, som han har hentet).

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

According to rumours in France, French champions Paris Saint-Germain could be interested in Barcelona winger Pedro (25). [onda cero]
Barcelona have received a very high bid for winger Pedro (25). It's not clear if he'll stay, some club sources think he'll leave. [rmarca]

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Eliaquim Mangala(central forsvarsspiller), som Mourinho er efter, er rimelig hurtig, som Varane, og har spillet 153 kampe i en alder af 22 år. 53 kampe for Porto og 100 for Standard Liége, det er alligevel en del kampe for en spiller, som kun er 22.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster