Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors sep 02, 2021 4:42 pm
❗Barcelona have a total salary bill and amortisations that reaches €420M compared to €617M last year. [Rac1]

Amortisations are transfer fees that are paid in installments over 4-5 years and are included in the club's yearly salary bill.
Det er sgu et ret godt stykke finansielt arbejde, der er blevet udført.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Var der virkelig ikke andre klubber, der var mere interessant for ham? Eller var det fordi han håbede på Juve til det sidste? Jeg tror da ikke Besiktas tager hele hans løn.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 01, 2021 9:59 pm
Jeg sidder her med en følelse af at Laporta simpelthen har spillet Matt Damon's rolle i Interstellar!
Hej Spiller.....


Du har fået et nyt billede! Hvem er det? og hvorfor?

Matt Damons rolle i Interstellar ligefrem? Altså ham der er fanget hinsides i en anden dimension og ikke kan komme tilbage til "den virkelige verden"? Men som altså alligevel lykkes med sin mission. Til sidst.

Det er i øvrigt en fuldkommen fremragende film om det at være "fanget" i rummet og samtidigt også være prisgivet på jorden.

Den rammer helt perfekt den følelse af paradoksal klaustrofobi, som man må forventes at blive ramt af, når man opholder sig i rummet pga. at ens organisme er uforenlig med klimaet i rummet og fordi det er paradoksalt i forhold til størrelsesforholdene - at man så alligevel er fanget i sit eget bur af menneskelig organisme, der er uforenelig med rummet.

Alle de smarte mennesker, (Bjarke Ingels typerne ) der mener at Mars er jordens fremtidige løsning skulle tage at se denne film.
Senest rettet af nosslo15 tors sep 02, 2021 8:30 pm, rettet i alt 3 gange.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

kklaus skrev:
tors sep 02, 2021 7:59 pm
:wave:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1919
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 200 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 02, 2021 8:03 pm
kklaus skrev:
tors sep 02, 2021 7:59 pm
:wave:
dejligt at få tømt en skraldespand mere....
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Filten skrev:
tors sep 02, 2021 8:23 pm
EasyBuddhist skrev:
tors sep 02, 2021 8:03 pm
kklaus skrev:
tors sep 02, 2021 7:59 pm
:wave:
dejligt at få tømt en skraldespand mere....
Sådan mener jeg altså ikke, man kan tillade sig, at tale om en spiller, der har vist det, han har vist i Italien, det er simpelthen uværdigt.

Ja, jeg er også glad for hans afgang, men man må også bare sige, at det var ikke mange chancer Koeman gav ham.

Jeg er også glad på Pjanics vejne, at det lykkedes at komme til en klub, hvor han måske kan få en del spilletid og samtidigt spille champions league. Godt arbejde af ledelsen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 6:30 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 01, 2021 9:59 pm
Jeg sidder her med en følelse af at Laporta simpelthen har spillet Matt Damon's rolle i Interstellar!
Hej Spiller.....


Du har fået et nyt billede! Hvem er det? og hvorfor?

Matt Damons rolle i Interstellar ligefrem? Altså ham der er fanget hinsides i en anden dimension og ikke kan komme tilbage til "den virkelige verden"? Men som altså alligevel lykkes med sin mission. Til sidst.

Det er i øvrigt en fuldkommen fremragende film om det at være "fanget" i rummet og samtidigt også være prisgivet på jorden.

Den rammer helt perfekt den følelse af paradoksal klaustrofobi, som man må forventes at blive ramt af, når man opholder sig i rummet pga. at ens organisme er uforenlig med klimaet i rummet og fordi det er paradoksalt i forhold til størrelsesforholdene - at man så alligevel er fanget i sit eget bur af menneskelig organisme, der er uforenelig med rummet.

Alle de smarte mennesker, (Bjarke Ingels typerne ) der mener at Mars er jordens fremtidige løsning skulle tage at se denne film.

Min reference til Matt Damons rolle i Interstellar var mere at han var set af alle som en helt eller endda en frelser, men da det kom til stykket var han lige netop det modsatte, og fuld af løgn oveni.

Min avatar billede: Det er min yndlings komiker, Norm Mcdonald.

Et par eksempler på hvorfor han er sjov:



--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Det er noget af en forsvarstale Easy, og “mangelfulde afgange” er vist et politiker term i den her sammenhæng.

Jeg kan sgu ikke ikke rigtig give kredit for de sænkede lønomkostninger. Som sagt så var lønreduktionerne fra anførerne håbløst forsinket. Det skulle jo være startet lang tid gør, hvis det skulle have gjort en forskel mht Messi.
Lige nøjagtig Messi er jo den helt store enkeltstående faktor(efterfulgt sf Griezman) mht de sænkede lønomkostninger.
Det har jeg svært ved at anerkende som en ubetinget succes.
“Operationen lykkedes, men patienten døde.”

Mht Messi, så er “negativ faktor” også en skønskrift af dimensioner.
Tebas linie har været klar, og lønudgifterne har været i regnskaberne. Der var intet nyt under solen.
Der har været andre ubekendte mht lig i lasten fra Barto, og egne forsøg på ESL. Det har bare ikke noget med at være forudseende at gøre.
Man havde bare ikke styr på sine sager, eller troede man kunne snakke sig ud af det, for tallene var der jo helt tilbage fra valgkampen.
Man magtede bare ikke opgaven, og havde måske ikke engang sat sig ordentlig ind i den. Da man lovede det sagtens kunne lade sig gøre.

Synes heller ikke, at man har været specielt handicappet mht tid. De vidste fra valgsejren af, hvem de sorte får var. Så det var bare ud at sælge, og synes da nok vi har hørt om bud og/eller forespørgseler på Umtiti, Lenglet, Pjanic, Martin og Coutinho(var der ikke også snak om Cou).
Så har du ret i spillersalg er en trepartsforhandling, og dermed lidt mere kringlet end at sælge brugte biler.
Men jeg har også gjort mig klart, at de ikke har presset på her.
Det er altså ikke noget med ubekendte faktorer, eller indviklede sager.
Det er helt konkret opgaver, som ikke er blevet løftet.
Som nævnt, efter Umtitis reaktion, så tror jeg slet ikke de er varetaget overhovedet.

Man har simpelthen ikke udvist rettidig omhu med de primære opgaver. Opgivet mht Messi, og forsøgt at lave alle sine lektier dagen inden de skulle afleveres i tirsdags.

Jeg underkender slet ikke opgaven er stor og overvældende, men jeg underkender helt klart det her løsningsforsøg. Når mandens egentlige præmis for at vinde præsident embedet var en Messi forlængelse, så kan det jo også kun betegnes som et fiasko vindue.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
tors sep 02, 2021 9:15 pm
nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 6:30 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 01, 2021 9:59 pm
Jeg sidder her med en følelse af at Laporta simpelthen har spillet Matt Damon's rolle i Interstellar!
Hej Spiller.....


Du har fået et nyt billede! Hvem er det? og hvorfor?

Matt Damons rolle i Interstellar ligefrem? Altså ham der er fanget hinsides i en anden dimension og ikke kan komme tilbage til "den virkelige verden"? Men som altså alligevel lykkes med sin mission. Til sidst.

Det er i øvrigt en fuldkommen fremragende film om det at være "fanget" i rummet og samtidigt også være prisgivet på jorden.

Den rammer helt perfekt den følelse af paradoksal klaustrofobi, som man må forventes at blive ramt af, når man opholder sig i rummet pga. at ens organisme er uforenlig med klimaet i rummet og fordi det er paradoksalt i forhold til størrelsesforholdene - at man så alligevel er fanget i sit eget bur af menneskelig organisme, der er uforenelig med rummet.

Alle de smarte mennesker, (Bjarke Ingels typerne ) der mener at Mars er jordens fremtidige løsning skulle tage at se denne film.

Min reference til Matt Damons rolle i Interstellar var mere at han var set af alle som en helt eller endda en frelser, men da det kom til stykket var han lige netop det modsatte, og fuld af løgn oveni.

Min avatar billede: Det er min yndlings komiker, Norm Mcdonald.

Et par eksempler på hvorfor han er sjov:



Nååh ja, det er rigtigt, det er Matthew McConaughey der spiller helten.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 10:53 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tors sep 02, 2021 9:15 pm
nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 6:30 pm
SpillerSomMESSI skrev:
ons sep 01, 2021 9:59 pm
Jeg sidder her med en følelse af at Laporta simpelthen har spillet Matt Damon's rolle i Interstellar!
Hej Spiller.....


Du har fået et nyt billede! Hvem er det? og hvorfor?

Matt Damons rolle i Interstellar ligefrem? Altså ham der er fanget hinsides i en anden dimension og ikke kan komme tilbage til "den virkelige verden"? Men som altså alligevel lykkes med sin mission. Til sidst.

Det er i øvrigt en fuldkommen fremragende film om det at være "fanget" i rummet og samtidigt også være prisgivet på jorden.

Den rammer helt perfekt den følelse af paradoksal klaustrofobi, som man må forventes at blive ramt af, når man opholder sig i rummet pga. at ens organisme er uforenlig med klimaet i rummet og fordi det er paradoksalt i forhold til størrelsesforholdene - at man så alligevel er fanget i sit eget bur af menneskelig organisme, der er uforenelig med rummet.

Alle de smarte mennesker, (Bjarke Ingels typerne ) der mener at Mars er jordens fremtidige løsning skulle tage at se denne film.

Min reference til Matt Damons rolle i Interstellar var mere at han var set af alle som en helt eller endda en frelser, men da det kom til stykket var han lige netop det modsatte, og fuld af løgn oveni.

Min avatar billede: Det er min yndlings komiker, Norm Mcdonald.

Et par eksempler på hvorfor han er sjov:



Nååh ja, det er rigtigt, det er Matthew McConaughey der spiller helten.
Jeg ved ikke rigtig, måske hvis jeg så noget mere med ham, men jeg synes umiddelbart, at det er svært at bedømme om jeg synes , det er sjovt.

Jeg er jo meget mere traditionel, når det kommer til humor: Chaplin, Gøg og Gokke, Olsen Banden og Looney Toones.

I øvrigt! Hvem var så kvinden på det billede, du havde før?
Senest rettet af nosslo15 tors sep 02, 2021 11:27 pm, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg ved ikke om det er en forsvarstale. Måske er jeg bare så lykkelig over at det lykkedes at komme af med Grizmann og hans enorme og fuldstændig forrykte løn at det overskygger min dømmekraft.

Men derudover, så hæfter jeg mig ved at man kom i mål med at sænke omkostningerne til et niveau, der kan tillade én at kigge fremad og man gjorde det uden at man var nødt til at sælge ud af de spillere, klubbens fremtid skal bygges på. Jeg hæfter mig yderligere ved, at man ikke har været forfalden til dyre indkøb og dårlige eller halve sportslige beslutninger for at sikre et håb for en umiddelbar succes på den korte bane, men derved sætte klubbens fremtid over styr.

Jeg anerkender i den grad at omstændighederne har været stormfulde og at det at du og andre ikke gør det, måske er et udtryk for urealistiske forventninger eller mangleende forståelse for disse omstændigheder og man derfor tillægger dem mindre betydning end de burde. Den måde, du fuldstændig affejer det faktum at et godt transfervindue tager mindst et år at planlægge, synes jeg viser en virkeligheds flugt, som ledelsen dernede alt for længe har udvist.
Jeg ved ikke, hvad en gæld på 10 mia kroner betyder for jer, men for mig betyder det at man er nødt til at sadle om i en grad, så man er nødt til at tage nogle meget upopulære beslutninger og det er, hvad der er blevet gjort.

Min største downside ved vinduet, ud over, man mistede Messi, er at Koeman stadig er træner. Trods det, så glæder jeg mig til den nye sæson og jeg glæder mig til at se holdet, som jeg bedre kan holde ud, nu da Grizmann er væk. Der er mange store talenter i klubben og det er dem, der skal bygges på og det var det også for en måned siden, to måneder og et år siden. Jeg synes, der er blevet arbejdet hårdt på alle måder, for at få tingene til at gå nogenlunde op og jeg synes, man nu skylder at se tingene an, lade tingene bundfælde sig og se hvordan de indkøb, man har gjort, udvikler sig.

Man ser altid tingene retrospektivt og hvem ved, hvor man står om et år? Pedri, Fati, Demir, Garcia, Dest, Gavi, Nico, Puig, Araujo og Balde. Det er dem, man har valgt at satse på og det bifalder jeg i den grad. Nu må vi se, om tingene udvikler sig i den retning, man gerne ser og om FdR, Depay og Dembélé kan løfte sit niveau og blive de stjerner i denne sæson, vi alle håber på. Og hvis de gør, så vil vi måske sidde i en situation næste sommer, hvor man med et enkelt eller to klasse indkøb igen står med et fodboldhold, der kan dominere diverse turneringer i mange år frem, på den måde man gerne vil se Barca spille, længe før forventet. Det vil i så fald ene og alene være fordi, men tog nogle upopulære beslutninger i dette vindue, der muliggjorde de unge talenters udvikling og som sørgede for at økonomien kom tilbage på rette spor.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

ladislau skrev:
tors sep 02, 2021 9:52 pm
Det er noget af en forsvarstale Easy, og “mangelfulde afgange” er vist et politiker term i den her sammenhæng.

Jeg kan sgu ikke ikke rigtig give kredit for de sænkede lønomkostninger. Som sagt så var lønreduktionerne fra anførerne håbløst forsinket. Det skulle jo være startet lang tid gør, hvis det skulle have gjort en forskel mht Messi.
Lige nøjagtig Messi er jo den helt store enkeltstående faktor(efterfulgt sf Griezman) mht de sænkede lønomkostninger.
Det har jeg svært ved at anerkende som en ubetinget succes.
“Operationen lykkedes, men patienten døde.”

Mht Messi, så er “negativ faktor” også en skønskrift af dimensioner.
Tebas linie har været klar, og lønudgifterne har været i regnskaberne. Der var intet nyt under solen.
Der har været andre ubekendte mht lig i lasten fra Barto, og egne forsøg på ESL. Det har bare ikke noget med at være forudseende at gøre.
Man havde bare ikke styr på sine sager, eller troede man kunne snakke sig ud af det, for tallene var der jo helt tilbage fra valgkampen.
Man magtede bare ikke opgaven, og havde måske ikke engang sat sig ordentlig ind i den. Da man lovede det sagtens kunne lade sig gøre.

Synes heller ikke, at man har været specielt handicappet mht tid. De vidste fra valgsejren af, hvem de sorte får var. Så det var bare ud at sælge, og synes da nok vi har hørt om bud og/eller forespørgseler på Umtiti, Lenglet, Pjanic, Martin og Coutinho(var der ikke også snak om Cou).
Så har du ret i spillersalg er en trepartsforhandling, og dermed lidt mere kringlet end at sælge brugte biler.
Men jeg har også gjort mig klart, at de ikke har presset på her.
Det er altså ikke noget med ubekendte faktorer, eller indviklede sager.
Det er helt konkret opgaver, som ikke er blevet løftet.
Som nævnt, efter Umtitis reaktion, så tror jeg slet ikke de er varetaget overhovedet.

Man har simpelthen ikke udvist rettidig omhu med de primære opgaver. Opgivet mht Messi, og forsøgt at lave alle sine lektier dagen inden de skulle afleveres i tirsdags.

Jeg underkender slet ikke opgaven er stor og overvældende, men jeg underkender helt klart det her løsningsforsøg. Når mandens egentlige præmis for at vinde præsident embedet var en Messi forlængelse, så kan det jo også kun betegnes som et fiasko vindue.
Laporta er politiker, selvfølgelig skulle man forlænge med Messi i valgkampen, hvis han ville vinde valget.

Dette har vi jo talt om 1000 gange før, men jeg tror altså ikke, at den uofficielle plan var forlængelse med Messi, hverken fra Laportas side eller Messis.

Men det er klart, at Laporta kommer til at stå med lorten, bagefter. Jeg tror på mange måder ledelsen gør hvad den kan, det er en meget svær situation at forhandle i, når man har den økonomi, som man har. Alle vil forsøge at presse og derfor ser vi også, at der kun sker noget til aller sidst.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
tors sep 02, 2021 11:03 pm

Jeg er jo meget mere traditionel, når det kommer til humor: Chaplin, Gøg og Gokke, Olsen Banden og Looney Toones.

I øvrigt! Hvem var så kvinden på det billede, du havde før?
Dem du nævner er også geniale komikere, ingen tvivl om det. Men Norm Mcdonald, Bill Burr og Dave Chapelle er bare mine favorit komikere, dont know why, det er smag og behag.

Kvinden .. det var jo Sade Adu, en sanger som lavede en blanding af pop og jazz i start 80’erne til ca midt 00’erne.

On topic:

Jeg ville uhyre gerne have set Memphis, Messi, Ansu som trio i denne sæson. I stedet for Messi må Demb og Demir udfylde rollen. Jeg synes at det er grotesk at vi har Martin som stort set fast starter i FcB!

Jeg er umådelig glad for at Griezmann er smuttet, samt Pjanic, som det nu forlyder. Jeg vil dog men at det må være toppriotet at tænke på forstærkning af forsvaret fremfor alt andet, idet Pique spiller på sidste vers, Lenglet og Umtiti fejler og fejler.. så står vi med Garcia, Mingueza og Araujo og det er bare for tyndt.

Vi skal have en offensiv midtbane spiller, og jeg håber Puig får flere chancer. Jeg synes der kommer alt for lidt offensivt fra midtbanen.. Pedri er god og boldsikker, men han er ingen Iniesta.

Så håber jeg Memphis, Ansu, Demir, Demb, Kun kommer til at rotere i angrebet, og Martin får en marginal rolle, måske som starter i de første CdR kampe eller som indskifter i de små kampe.

Jeg ser umådelig frem til kampe hvor Ansu, Demir, Pedri, Gavi kommer til at spille samtidig, det bliver spændende.

I øvrigt synes jeg at Haaland vil være fuldstændig fejlcastet i FCB, så jeg håber ikke at det er Laportas plan til næste sommer.

Nej lad os forstærke os på de punkter jeg beskriver i stedet for.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 02, 2021 11:12 pm
Jeg ved ikke om det er en forsvarstale. Måske er jeg bare så lykkelig over at det lykkedes at komme af med Grizmann og hans enorme og fuldstændig forrykte løn at det overskygger min dømmekraft.

Men derudover, så hæfter jeg mig ved at man kom i mål med at sænke omkostningerne til et niveau, der kan tillade én at kigge fremad og man gjorde det uden at man var nødt til at sælge ud af de spillere, klubbens fremtid skal bygges på. Jeg hæfter mig yderligere ved, at man ikke har været forfalden til dyre indkøb og dårlige eller halve sportslige beslutninger for at sikre et håb for en umiddelbar succes på den korte bane, men derved sætte klubbens fremtid over styr.

Jeg anerkender i den grad at omstændighederne har været stormfulde og at det at du og andre ikke gør det, måske er et udtryk for urealistiske forventninger eller mangleende forståelse for disse omstændigheder og man derfor tillægger dem mindre betydning end de burde. Den måde, du fuldstændig affejer det faktum at et godt transfervindue tager mindst et år at planlægge, synes jeg viser en virkeligheds flugt, som ledelsen dernede alt for længe har udvist.
Jeg ved ikke, hvad en gæld på 10 mia kroner betyder for jer, men for mig betyder det at man er nødt til at sadle om i en grad, så man er nødt til at tage nogle meget upopulære beslutninger og det er, hvad der er blevet gjort.

Min største downside ved vinduet, ud over, man mistede Messi, er at Koeman stadig er træner. Trods det, så glæder jeg mig til den nye sæson og jeg glæder mig til at se holdet, som jeg bedre kan holde ud, nu da Grizmann er væk. Der er mange store talenter i klubben og det er dem, der skal bygges på og det var det også for en måned siden, to måneder og et år siden. Jeg synes, der er blevet arbejdet hårdt på alle måder, for at få tingene til at gå nogenlunde op og jeg synes, man nu skylder at se tingene an, lade tingene bundfælde sig og se hvordan de indkøb, man har gjort, udvikler sig.

Man ser altid tingene retrospektivt og hvem ved, hvor man står om et år? Pedri, Fati, Demir, Garcia, Dest, Gavi, Nico, Puig, Araujo og Balde. Det er dem, man har valgt at satse på og det bifalder jeg i den grad. Nu må vi se, om tingene udvikler sig i den retning, man gerne ser og om FdR, Depay og Dembélé kan løfte sit niveau og blive de stjerner i denne sæson, vi alle håber på. Og hvis de gør, så vil vi måske sidde i en situation næste sommer, hvor man med et enkelt eller to klasse indkøb igen står med et fodboldhold, der kan dominere diverse turneringer i mange år frem, på den måde man gerne vil se Barca spille, længe før forventet. Det vil i så fald ene og alene være fordi, men tog nogle upopulære beslutninger i dette vindue, der muliggjorde de unge talenters udvikling og som sørgede for at økonomien kom tilbage på rette spor.
Kære Easy.

Det var den helsedrik vi kom fra, kan du huske den?

Jeg fik aldrig opskriften.

Nej ok. spøg til side. Om optimismen nu engang korrelerer med virkeligheden, eller om den skygger for dystopien, hvem ved?
Men jeg foretrækker ligesom dig: optimismen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster