Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvor mange her skal forøvrigt ned og se Barca - Valencia, udover Lopezzz og mig?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Ba sai luo na skrev:Bare en lille vild blasfemi ish tanke.
Kunne man forestille at Messi smider bomben efter denne sæson og forlader Barca ?
33 år til den tid , Gude status i klubben og kan absolut ikke opnå mere i Barca . Et par i en anden liga kunne måske være tiltrækkende .

Derfor er man så ivrig efter at få neymar . At få neymar vil være den perfekte måde at forberede på livet efter Messi?

Og hvor dårligt ville det egentlig være for Barca? Hvad sker den dag ens Messiah , den evige frelser bare ikke kan opfylde den rolle ? Og den dag vil komme.

Vil gerne pointere at jeg ikke ønsker Messi væk. Det er bare random tanker . Manden er jo alt omkring Barca. Nogle gange griber jeg mig selv i at holde mere med Messi end Barca . Da Barca tabte til Liverpool tænkte jeg - fuck det syndt for Messi , nu få han måske ikke sin guldbold .

Med mindre noget går skævt/galt, så regner jeg med at Messi bliver til i hvert fald 2022. Tror derefter ikke han skifter til et andet europæisk hold. Så var han skiftet til city for 5-6 år siden.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
Ba sai luo na skrev:Bare en lille vild blasfemi ish tanke.
Kunne man forestille at Messi smider bomben efter denne sæson og forlader Barca ?
33 år til den tid , Gude status i klubben og kan absolut ikke opnå mere i Barca . Et par i en anden liga kunne måske være tiltrækkende .

Derfor er man så ivrig efter at få neymar . At få neymar vil være den perfekte måde at forberede på livet efter Messi?

Og hvor dårligt ville det egentlig være for Barca? Hvad sker den dag ens Messiah , den evige frelser bare ikke kan opfylde den rolle ? Og den dag vil komme.

Vil gerne pointere at jeg ikke ønsker Messi væk. Det er bare random tanker . Manden er jo alt omkring Barca. Nogle gange griber jeg mig selv i at holde mere med Messi end Barca . Da Barca tabte til Liverpool tænkte jeg - fuck det syndt for Messi , nu få han måske ikke sin guldbold .
Hvis Messi overvejer at stoppe tror jeg ikke han går og overvejer dette ved sæsonstart.. og ej heller have informeret ledelsen om at han planlægger at stoppe efter sæsonen.. Sådan noget sker naturligt ved sæson afslutning, ikke sæson start, og når den tid kommer vil det typisk være ved sæsonafslutning han informerer ledelsen.

Hypotetisk, hvis vi vinder en treble igen, kunne jeg godt forestille mig at han var ved at være mæt - så ville der kun være landsholdet tilbage. Men der vil han nok endda også forsøge sig endnu en gang i Copa America og ved VM en sidste gang.

Kan slet ikke se Messi overveje karriere stop efter disse mange CHL fadæser.. han skal vel også nå at overhale CR på CHL topscorer listen, ik?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
Antimadridista skrev:
Ba sai luo na skrev:Bare en lille vild blasfemi ish tanke.
Kunne man forestille at Messi smider bomben efter denne sæson og forlader Barca ?
33 år til den tid , Gude status i klubben og kan absolut ikke opnå mere i Barca . Et par i en anden liga kunne måske være tiltrækkende .

Derfor er man så ivrig efter at få neymar . At få neymar vil være den perfekte måde at forberede på livet efter Messi?

Og hvor dårligt ville det egentlig være for Barca? Hvad sker den dag ens Messiah , den evige frelser bare ikke kan opfylde den rolle ? Og den dag vil komme.

Vil gerne pointere at jeg ikke ønsker Messi væk. Det er bare random tanker . Manden er jo alt omkring Barca. Nogle gange griber jeg mig selv i at holde mere med Messi end Barca . Da Barca tabte til Liverpool tænkte jeg - fuck det syndt for Messi , nu få han måske ikke sin guldbold .
Hvis Messi overvejer at stoppe tror jeg ikke han går og overvejer dette ved sæsonstart.. og ej heller have informeret ledelsen om at han planlægger at stoppe efter sæsonen.. Sådan noget sker naturligt ved sæson afslutning, ikke sæson start, og når den tid kommer vil det typisk være ved sæsonafslutning han informerer ledelsen.

Hypotetisk, hvis vi vinder en treble igen, kunne jeg godt forestille mig at han var ved at være mæt - så ville der kun være landsholdet tilbage. Men der vil han nok endda også forsøge sig endnu en gang i Copa America og ved VM en sidste gang.

Kan slet ikke se Messi overveje karriere stop efter disse mange CHL fadæser.. han skal vel også nå at overhale CR på CHL topscorer listen, ik?
Derudover, hvis Cristiano fortsætter til han er 40, så bliver Leo nødt til at fortsætte til han er 37-38 :cool:

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af blunderbaws »

[emoji438] [SPORT - @LluisMascaro] | Barça-PSG agreement for signing Neymar is getting closer and, sources close to the negotiation points to a new offer: Rakitic, Dembélé on loan and a figure close to 125M. https://t.co/26rRIhSvZi

Det kunne jeg virkelig godt gå med til. Væk med rakitic og dembele.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Min
"Se queda" tatto
rettes til..
"Se regresará a casa"
:-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Dembele på lån i en sæson til PSG er okay. Rak permenant til dem det er grande. 125mill er ok. Så værdien holdes omkring de Maks 170mill euro for handlen. Det kunne være en god aftale.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

emo skrev:Dembele på lån i en sæson til PSG er okay. Rak permenant til dem det er grande. 125mill er ok. Så værdien holdes omkring de Maks 170mill euro for handlen. Det kunne være en god aftale.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Kunne være en konge-deal :twisted:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Med Messi ude i en måned, så er det endnu et argument for Neymar. Vi har førhen været ekstrem forskånet for skader til ham - kan sagtens ændre sig fremadrettet.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

@Lopezzz:
Det er selvfølgelig et lidt random kort at spille på.. Men jeg var en gang ude for, at have købt nogle billetter til Barca - Espanyol via. en mellemmand (kan ikke huske, hvad siden hed). Jeg havde så ikke lige fået læst det med småt, hvor der stod at billetterne skulle hentes om fredagen inden kl. 18.00. Så da jeg gik over lørdag, for at hente billetterne, var der ingen på kontoret..

Vi endte så med, helt desperat at gå over til stadion, for at se om vi kunne købe nogle billetter der, på kampdagen. Og der stod en mor, som var sæsonkortholder sammen med hendes mand og 2 børn. Hun solgte 3 billetter for 100€ stykket, hvilket vi sagde ja til, og så kom vi alligevel ind og så kampen. Så hvis ikke du ender med at få billetter, så er det en mulighed i hvert fald. Der er folk med sæsonkort osv., der sælger pladser til de enkelte kampe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Nyhuus skrev:@Lopezzz:
Det er selvfølgelig et lidt random kort at spille på.. Men jeg var en gang ude for, at have købt nogle billetter til Barca - Espanyol via. en mellemmand (kan ikke huske, hvad siden hed). Jeg havde så ikke lige fået læst det med småt, hvor der stod at billetterne skulle hentes om fredagen inden kl. 18.00. Så da jeg gik over lørdag, for at hente billetterne, var der ingen på kontoret..

Vi endte så med, helt desperat at gå over til stadion, for at se om vi kunne købe nogle billetter der, på kampdagen. Og der stod en mor, som var sæsonkortholder sammen med hendes mand og 2 børn. Hun solgte 3 billetter for 100€ stykket, hvilket vi sagde ja til, og så kom vi alligevel ind og så kampen. Så hvis ikke du ender med at få billetter, så er det en mulighed i hvert fald. Der er folk med sæsonkort osv., der sælger pladser til de enkelte kampe.
Det har jeg også prøvet og det bliver nok det sidste mulighed. Men jeg er skuffet over Barca at de ikke sendte mail til mig angående kampen.
Vi må se hvad der sker i de næste dage op til kampen
MDCCCXCIX

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Lopezzz skrev:
Nyhuus skrev:@Lopezzz:
Det er selvfølgelig et lidt random kort at spille på.. Men jeg var en gang ude for, at have købt nogle billetter til Barca - Espanyol via. en mellemmand (kan ikke huske, hvad siden hed). Jeg havde så ikke lige fået læst det med småt, hvor der stod at billetterne skulle hentes om fredagen inden kl. 18.00. Så da jeg gik over lørdag, for at hente billetterne, var der ingen på kontoret..

Vi endte så med, helt desperat at gå over til stadion, for at se om vi kunne købe nogle billetter der, på kampdagen. Og der stod en mor, som var sæsonkortholder sammen med hendes mand og 2 børn. Hun solgte 3 billetter for 100€ stykket, hvilket vi sagde ja til, og så kom vi alligevel ind og så kampen. Så hvis ikke du ender med at få billetter, så er det en mulighed i hvert fald. Der er folk med sæsonkort osv., der sælger pladser til de enkelte kampe.
Det har jeg også prøvet og det bliver nok det sidste mulighed. Men jeg er skuffet over Barca at de ikke sendte mail til mig angående kampen.
Vi må se hvad der sker i de næste dage op til kampen
Forståeligt. Ville jeg også være. Krydser fingre for, at du lykkes med at få købt nogle online :-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@Lopezz: Ellers kan du jo købe VIP billetter - som jeg gjorde ved en fejl - til Xavis afskedskamp... 540 Euro


OT: Det lyder som en fantastisk deal med Rak + Demb på lån og 125 M for Neymar!

Men hvordan er Barcas økonomi rustet til det?
https://en.as.com/en/2019/08/28/footbal ... 25854.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:@Lopezz: Ellers kan du jo købe VIP billetter - som jeg gjorde ved en fejl - til Xavis afskedskamp... 540 Euro
Gange 3 = 1620 euro :cool:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:@Lopezz: Ellers kan du jo købe VIP billetter - som jeg gjorde ved en fejl - til Xavis afskedskamp... 540 Euro


OT: Det lyder som en fantastisk deal med Rak + Demb på lån og 125 M for Neymar!

Men hvordan er Barcas økonomi rustet til det?
https://en.as.com/en/2019/08/28/footbal ... 25854.html
Damn...jeg ville fandme sove dårligt om natten... :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster